Mededeling

Collapse
No announcement yet.

INFINITI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Aantal weken geleden met de nieuwe FX30dS gaan rijden samen met mr.Polo.

Heb altijd wel een voorliefde gehad voor dit merk door hun prachtige design.
    maar het interieur van het vorige model schrok mij toch af. Nu in dit model is het toch een serieus stuk op vooruit gegaan. het GPS en boordcomputersysteem is met een touchscreen of de knoppen op het dashboard. het is een gemakkelijk te gebruiken systeem.
    Als leuk ghebbetje zat er een camera in, die beeld gaf in vogelperspectief. heel gemakkelijk om te parkeren volgens de vriendin.

de motor is een nieuw dieseltype (zei de verkoper) van renault. Het is een 3 liter diesel met 211 pk en is gekoppeld aan een 7traps automaat. automaat schakelt vlotjes. de schakelflippers die standaard zijn, zijn voor mij overbodig en werken niet echt naar behoren. de motor klinkt niet echt dieselachtig.

wij hebben over een rit van 2uur een verbruik gehad tussen de 9 - 11 liter. Wat ik zeer aanvaardbaar vind voor zo'n auto.

Terug bij de dealer wist de verkoper ons te zeggen dat de verkoop goed op gang begint te komen en dat er vooral witte () FX'en worden verkocht.

Uiteindelijk een prijs laten berekenen en dat kwam op een kleine 65.000 euro. Is natuurlijk wel veel geld maar de auto is dan wel full option.

klein nadeel aan deze auto is de enorm kleine koffer.

(fotos zijn niet scherp blijkbaar)

BMW X5 45e

Comment

BMW X5 45e

Comment

BMW X5 45e

Comment

BMW X5 45e

Comment

Dit weekend heb ik een 3uur durende testrit met de G37 cabrio, ben is benieuwd hoe deze zich verhoud tegen over de 335i.
            BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

WTF! Wat een extreem lelijk dashboard is me dat!? Komt precies rechtstreeks uit een camion... Had toch wel beter verwacht van Inifinity

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                WTF! Wat een extreem lelijk dashboard is me dat!? Komt precies rechtstreeks uit een camion... Had toch wel beter verwacht van Inifinity
                Opzich valt het dashboard toch mee? zeker als ge vergelijkt met de FX 35

BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                  Dan heb je de "hout"inleg nog niet gezien.

Heb je daar geen foto van kefkie?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                    Dan heb je de "hout"inleg nog niet gezien.

Heb je daar geen foto van kefkie?
                    Op deze zie je het een beetje maar nie echt goed, maar als ik vant weekend in de dealer sta zal ik terug in de FX kruipen om er eens een foto van te nemen
                    BMW X5 45e

Comment

Op deze zie je het een beetje maar nie echt goed, maar als ik vant weekend in de dealer sta zal ik terug in de FX kruipen om er eens een foto van te nemen
                      Ik bedoel de sierlijsten in de deuren. Die zijn echt een serieuze misser imo.
                      Exterieur van die FX'en is nog wel vet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                        Ik bedoel de sierlijsten in de deuren. Die zijn echt een serieuze misser imo.
                        Exterieur van die FX'en is nog wel vet.
                        Nu ge het zegt, heb het op internet is opgezocht. In een licht interieur valt die misser serieus op. Maar bij myn testmodel was het allemaal nog donker afgewerkt en valt het nie zo hard op
                        BMW X5 45e

Comment

Gisteren gaan rijden met de G37 cabrio. Auto sloeg mij serieus tegen.
                          Waar ik de FX een van de leukste SUV's vind om mee te rijden, is de G37 bijna het tegen overgestelde.
                          Geen deftige zitpositie kunnen vinden, de flippers zijn te traag om sportief te rijden, het dak is ongeloofelijk traag en voor 320 pk voelt hij sloom en traag aan.

De pluspunten zijn wel dat de automaat beter is om gewoon te rijden dan die van de 335i. En het geluid is ook enorm goed.
                          Qua looks is het natuurlijk een enorm mooie auto en mooier dan de BMW. Alleen had de voorkant mss iets minder hoekig mogen zijn.

De FX verkies ik zowiso boven de X5, Q7, e.d. maar de 335 verkies ik toch boven de G37.

Ik zal hier vanavond nog enkele foto's bijzetten.
                          BMW X5 45e

Comment

Mooi kleurke dat wel:

BMW X5 45e

Comment

BMW X5 45e

Comment

Ga er maar aan staan! Een voet tussen de deur krijgen in het...

In tegenstelling tot die mindere interieurs van hierboven, vind ik 't interieur van die M er wél zeer netjes uitzien.

Ook qua afwerking vind ik 'm er OK uitzien: foto1, foto2, foto3, foto4. Dat moet voor mij niet meer echt onderdoen voor een Duitse concurrent eigenlijk.
                                Life's too short. Not to. Live it.
                                1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Idd, nu je het zegt. Pak beter dan die plastieke "rommel" in de G of FX. Al is het hopen dat de flippers er zitten deftig werken en er niet zitten voor de sier
                                  BMW X5 45e

Comment

Infiniti zet schep in Europese grond

Ook Japanse auto's komen lang niet altijd daadwerkelijk uit Japan. Binnenkort zullen we namelijk Europese Infiniti's krijgen, in het Engelse Sunderland is deze week de eerste paal geslagen voor een nieuwe productiefaciliteit.

We wisten al dat Infiniti z'n aanstaande kleinste, de Q30, op Europese bodem in elkaar zal schroeven. Deze week is de eerste paal voor de eerste Europese Infiniti-fabriek geslagen. Het Japanse luxemerk heeft 250 miljoen pond, zo'n 295 miljoen euro, apart geschoven om de nieuwe productiefaciliteit in het Britse Sunderland uit de grond te stampen. In totaal zullen er rond de 1.000 nieuwe banen worden gecreëerd.
                                    De Japanners hebben grote plannen met de aanstaande Q30. Om de productie van hun BMW 1-serie en Mercedes A-klasse concurrent op rolletjes te laten verlopen, is besloten om de productie naar Europa te halen. Het totaaloppervlak van de faciliteit meet zo'n 25.000 vierkante meter, en moet ruim voor 2015 helemaal af zijn. Dat is het jaar waarop de Q30 z'n gezicht op het asfalt zal laten zien.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

hopelijk lukt het hen want het zijn echt superauto's om mee te rijden!
                                      BMW X5 45e

Comment

Comment

Sent from somewhere, using Tapatalk
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X