Ik ben zeker geen fan, maar de nieuwe Duster mag er toch wel zijn als je dat vergelijkt met de lelijke vorige modellen maken ze snel vooruitgang!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DACIA Lovers
Collapse
X
-
Hallo,
Sinds een paar weken geleden ben ik fan ervan geworden en ben van plan om een Logan 1.2 16V Lauréate te gaan bestellen met alle mogelijkheden, opties en accessoires. Dat kost ongeveer €10.500 (Apr aanbiedingen)
Heeft iemand een idee of ervaren met de auto?
GroetjesBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Miljoenste Dacia Duster rolt van de band
Feest bij Dacia! In vier jaar tijd zijn er 1.000.000 Dusters gebouwd.
De één miljoenste Duster rolde deze maand in Brazilië van de band. De Curitiba-fabriek is inmiddels één van de vijf fabrieken waar de populaire budget-SUV gemaakt wordt.
De Duster draagt in ons land een Dacia-embleem, maar dat is niet overal het geval. In een aantal landen heet de auto gewoon Renault Duster. De top 5-landen waar de Duster het meest verkocht wordt is respectievelijk Rusland, Frankrijk, Brazilië, India en Duitsland. In de eerste vier landen prijkt er een Renault-badge op de hood, in Duitsland rol je met een Dacia-embleem.
Hoewel er nog wel eens lacherig wordt gedaan over de voordelige Dacia, weet deze auto een premium-SUV toch mooi voor lul te zetten.
Bron: Autoblog
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Wie graag een Mercedes G 63 AMG 6x6 voor de deur wil hebben, maar er de financiële middelen voor mist, kan nu ook aankloppen bij Dacia. In Roemenië is de Dustruck getoond: een absurde Duster - jawel - met zes wielen.
Renault Technologie Roumanie is een speciale afdeling van het Roemeense Renault/Dacia, die zich vooral bezighoudt met het vertimmeren van Dacia's. We zagen al eens wat militaire apparaten voorbijkomen, maar nu is ook een hele ruige Duster voor het volk gepresenteerd.
Het apparaat heeft een gigantische bodemvrijheid en staat op zes forse wielen. De Duster is overigens niet alleen fors verlengd, ook is z'n gesloten carrosserie vervangen door die van een pick-up. Meer informatie blijft ons nog even onthouden, maar we kunnen wel met zekerheid melden dat de Dustruck niet in productie zal gaan.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Dacia verkoopt drie miljoenste exemplaar
Sinds de overname van Renault heeft Dacia drie miljoen auto's aan de man gebracht. Een in Spanje verkochte Sandero Stepway markeerde de mijlpaal.
De koper ontving uit handen van Nicolas Wertans, bestuurslid van Renault Group, de sleutel van zijn splinternieuwe Sandero Stepway. Hij wijt het succes van Dacia aan een sterke band met de snelgroeiende klantenkring. In de eerste helft van dit jaar groeide de verkoop met maar liefst 24,4 procent, waardoor 2014 een nieuw topjaar voor Dacia belooft te worden.
Dacia vestigde zich het afgelopen jaar in zes nieuwe landen en hoopt voor het eind van het jaar ook in Israël actief te zijn.
Bron: Autoweek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Nu kan de druk van de compressor nergens heen als de gasklep dicht gaat.
Ook remt hij veel minder af op de motor bij terug schakelen omdat de compressor meer druk blijf leveren als het toerental omhoog gaat bij het terug schakelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIemand die weet welke kortingen er zo doorgaans op een Dacia gegeven worden?
Op mijn duster 500euro + suv-pack + off-road-pack + reservewiel + parkeersensoren + 5 jaar garantie ipv 3 en gratis financiering
Op mijn Logan trekhaak + reservewiel + 5 jaar garantie ipv 3 en gratis financiering (is basismodel zonder iets op)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk BerichtenNiet veel.
Op mijn duster 500euro + suv-pack + off-road-pack + reservewiel + parkeersensoren + 5 jaar garantie ipv 3 en gratis financiering
Op mijn Logan trekhaak + reservewiel + 5 jaar garantie ipv 3 en gratis financiering (is basismodel zonder iets op)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenOok remt hij veel minder af op de motor bij terug schakelen omdat de compressor meer druk blijf leveren als het toerental omhoog gaat bij het terug schakelen.
Comment
-
Is het momenteel eigenlijk al mogelijk om een Dacia Duster benzine automaat te kopen?
Heb dat ooit eens in een folder gelezen dat die er ging komen, maar vind daar niks meer van terug.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment