Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Laten wij de Dacia's toch koesteren. Omdat de toekomstige pensioenen er niet rooskleuriger op worden moeten wij de evolutie van Dacia toch goed in de gaten houden.
ik ben ook wel fan, maar in huis halen? hmmmm... liever een Lada toch
Een oude wel, 1200, 1500 of 2104,5,7 ... maar de hudige series vind ik maar niks; de kalina is te modern en de 110, 111 en 112 vind ik niet mis, maar rijd naart schijnt behoorlijk slecht Een Niva is wel top!
Laten wij de Dacia's toch koesteren. Omdat de toekomstige penioenen er niet rooskleuriger op worden moeten wij de evolutie van Dacia toch goed in de gaten houden.
Voor de facelift van september 2006: oranje pinkers en niet van buiten-af te openen kofferdeksel:
Dit is weer een Ambiance, mijn favo-versie:
Na de facelift, witte pinkers en kofferdeksel met drukknop, en vanaf de lauréate ingewerkte spoiler. Binnenin zijn er nieuwe stoffen en een veel betere pook.
De Lauréate met ingewerkte spoiler sinds 9/2006 en volledig meegespoten grille.
De facelift heeft em goed gedaan vind ik, de witte pinkers staan em stukken knapper.
iemand in mijn straat heeft een donkergrijze MCV gekocht met 7 plaatsen
laagste prijs per zetel: gegarandeerd!
voor mensen die gewoon basismobiliteit wensen: alles wat je nodig hebt zit er in
Deze ziet er toch stukken beter uit, ik denk dat het commercieel veel beter zou zijn moesten ze hem in België ook als Renault verkopen. De mensen zou veel sneller tot een aankoop overgaan volgens mij als dat Renault-logo erop staat.
Deze ziet er toch stukken beter uit, ik denk dat het commercieel veel beter zou zijn moesten ze hem in België ook als Renault verkopen. De mensen zou veel sneller tot een aankoop overgaan volgens mij als dat Renault-logo erop staat.
Dat is denk ik wel waar, de meeste mensen associeren dacia nog steeds met wagens zoals lada en worden dan bestempeld als oostblokrommel.
Een oude wel, 1200, 1500 of 2104,5,7 ... maar de hudige series vind ik maar niks; de kalina is te modern en de 110, 111 en 112 vind ik niet mis, maar rijd naart schijnt behoorlijk slecht Een Niva is wel top!
Geef mij toch maar een logan sedan
Jaja... ik had het over oude generatie Lada's hé
De nieuwe zeggen mij weinig en dan kies ik ook Logan hoor
Comment