Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DACIA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

jeeeeuj... een Dacia-lovers topic

ik ben ook wel fan, maar in huis halen? hmmmm... liever een Lada toch

Comment

lelijk... doch mooi

doet mij een beetje denken aan een Talbot Simca Rancho

Comment

Laten wij de Dacia's toch koesteren. Omdat de toekomstige pensioenen er niet rooskleuriger op worden moeten wij de evolutie van Dacia toch goed in de gaten houden.
        Last edited by ANTONIO; 12/07/2007, 16:05.
        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          jeeeeuj... een Dacia-lovers topic

ik ben ook wel fan, maar in huis halen? hmmmm... liever een Lada toch
          Een oude wel, 1200, 1500 of 2104,5,7 ... maar de hudige series vind ik maar niks; de kalina is te modern en de 110, 111 en 112 vind ik niet mis, maar rijd naart schijnt behoorlijk slecht Een Niva is wel top!

Geef mij toch maar een logan sedan
          www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
            is er nog geen tuning pakket voor de break eigenlijk ?
            Tuning is veel gezegd, maar er is een stylingpakket van Giacuzzo op de markt!http://www.giacuzzo.com/deutsch/dacia-index.html
            www.opelklassiek.be

Comment

De Standaard versie: gewoon kortweg Logan

www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                Laten wij de Dacia's toch koesteren. Omdat de toekomstige penioenen er niet rooskleuriger op worden moeten wij de evolutie van Dacia toch goed in de gaten houden.
                hehe, zo kunde het ook bekijken
                www.opelklassiek.be

Comment

De Indische versie: Mahindra-Renault Logan, ziet er moderner en duurder uit dan de onze

Last edited by opelfreak; 12/07/2007, 00:55.
                  www.opelklassiek.be

Comment

Ziet er echt gelikt uit , moet ik zeggen, en raar maar waar, de Indische website is stukken moderner en hightech dan de belgische

www.opelklassiek.be

Comment

De Mexicaanse Nissan Aprio, en in Iran is het de Renault Tondar 90 en in Rusland gewoon renault logan

www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                        lelijk... doch mooi

doet mij een beetje denken aan een Talbot Simca Rancho
                        IDD! Wat aan de MCV leuk is, is dat hij er verre van goedkoop uitziet
                        www.opelklassiek.be

Comment

Een rus: Renault Logan, let op de grille.

Kleur is Bleu égéé
                          www.opelklassiek.be

Comment

Voor de facelift van september 2006: oranje pinkers en niet van buiten-af te openen kofferdeksel:

Dit is weer een Ambiance, mijn favo-versie:

Na de facelift, witte pinkers en kofferdeksel met drukknop, en vanaf de lauréate ingewerkte spoiler. Binnenin zijn er nieuwe stoffen en een veel betere pook.

De Lauréate met ingewerkte spoiler sinds 9/2006 en volledig meegespoten grille.

De facelift heeft em goed gedaan vind ik, de witte pinkers staan em stukken knapper.
                            www.opelklassiek.be

Comment

Kzou graag eens een proefritje maken met een sedan 1.5Dci
                              www.opelklassiek.be

Comment

iemand in mijn straat heeft een donkergrijze MCV gekocht met 7 plaatsen
                                laagste prijs per zetel: gegarandeerd!
                                voor mensen die gewoon basismobiliteit wensen: alles wat je nodig hebt zit er in

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten

Deze ziet er toch stukken beter uit, ik denk dat het commercieel veel beter zou zijn moesten ze hem in België ook als Renault verkopen. De mensen zou veel sneller tot een aankoop overgaan volgens mij als dat Renault-logo erop staat.

Comment

Beetje een stoerdere uitvoering, hij ziet er gigantisch lang uit op deze foto
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                      Deze ziet er toch stukken beter uit, ik denk dat het commercieel veel beter zou zijn moesten ze hem in België ook als Renault verkopen. De mensen zou veel sneller tot een aankoop overgaan volgens mij als dat Renault-logo erop staat.
                                      Dat is denk ik wel waar, de meeste mensen associeren dacia nog steeds met wagens zoals lada en worden dan bestempeld als oostblokrommel.
                                      www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                        Een oude wel, 1200, 1500 of 2104,5,7 ... maar de hudige series vind ik maar niks; de kalina is te modern en de 110, 111 en 112 vind ik niet mis, maar rijd naart schijnt behoorlijk slecht Een Niva is wel top!

Geef mij toch maar een logan sedan
                                        Jaja... ik had het over oude generatie Lada's hé

De nieuwe zeggen mij weinig en dan kies ik ook Logan hoor

Comment

2 Dacia's uit 2007, van leden van het Autoweek-forum.

1 Standaard

www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X