En een ambiance diesel:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DACIA Lovers
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenik zou nog nen dacia willen int wit, en vanbinnen gewoon 2 kuipjes insteken. en een schoon velgske en plat leggn
Ik heb nooit begrepen waarom ze nooit deze achterlichten in de Logan hebben gestoken, nu hebben ze speciaal nieuwe moeten ontwerpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenEn een ambiance diesel:
De witte kleur en die velgen staan hem perfect !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenBangelijk
Ik heb nooit begrepen waarom ze nooit deze achterlichten in de Logan hebben gestoken, nu hebben ze speciaal nieuwe moeten ontwerpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk BerichtenBen zeker geen lover, maar dit is toch wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenAls ik van u was zou ik uw gtt inruilen voor deze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenZonder zwans!
Moesten wij nu nog steeds met die oude Golf 3 rondkachelen... deze zou nu serieus kans maken bij de opvolgers!
toch wel...
Als je zoiets koopt staat design niet op plaats nr 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDie mpv is echt te lelijk.
"Zo lelijk, dat het mooi wordt"
Ik hou van dat soort wagens.
Ik zou die z'n koffer(mogelijkheden) wel eens in het echt willen zien. Het is mss voorbarig... maar de koffer van m'n Variantje zou binnen enkele maanden eens een beetje te klein kunnen zijn
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichtenlimited edition bij een nederlandse dealer:
het ziet er gelikt uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenmaar wat zal deze al niet kosten, het is en blijft een budgetmerk
volgens mij enkel de velgen, die je meer betaalt, want voor de rest zijn er enkel wat zaken in het zilver gespoten.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIk zou die z'n koffer(mogelijkheden) wel eens in het echt willen zien. Het is mss voorbarig... maar de koffer van m'n Variantje zou binnen enkele maanden eens een beetje te klein kunnen zijn
Comment
Comment