Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DACIA Lovers
Collapse
X
-
Ééntje voor de liefhebbers.. Wel jammer van het spongebobkussen .. hoewelBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Sjiek!
Heb op men oude pc ook ng ergens een Dacia 1300 staan die ik tegenkwam richting luik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk BerichtenBummer. Klein verslagje niet vergeten!
Comment
-
geachte plaatser van dit artikel heb je hier misschien meer informatie over de compressor die op de motor is geplaatstOorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenTuning
De Duitse tuner Elia kan zo´n beetje elke Renault van aanpassingen voorzien. Ook voor de Dacia Logan, die onder de vleugels van Renault wordt gebouwd, is een pakket ontwikkeld.
Elia tuning kan de 1,6-liter motor van de Dacia Logan voorzien van een compressor. Het vermogen van de Dacia wordt ermee opgeschroefd naar 136 pk; daarmee kan de 1.000 kilo zware Roemeen meer dan 200 km/u halen. De naam van de auto wordt na de tuning veranderd in Elia Logan RS100. Op de autobeurs in Frankfurt liet Elia de snelle Logan als concept car zien. De Duitsers zijn van plan honderd exemplaren te bouwen.
Elia waarschuwt dat de prijs van Logan door de aanpassingen verdubbelt. In Duitsland beginnen de prijzen bij 17.500 euro en lopen op tot 23.000 euro. De concept car is naast de technische aanpassingen voorzien van een verlagingsset, 17 inch wielen, een spoiler, verchroomde grille, sportuitlaat, lederen bekleding, stoelverwarming en een navigatiesysteem.
www.autoweek.nl
Zo valt hij wel mee
Comment
-
ik was vandaag naar de carwash gegaan met men vectra, en dat is vlak naast de renault garage in st truiden.
Terwijl ik stond aan te schuiven kunnen genieten van het prachtige zicht van een volledige standaard Logan mcv in 'gris platine'
Zo standaard wil ik wel een witte of rode sedan wel enkel leverbaar met 1.4mpi motor
Comment
-
@Blue lady logan : heb je een Logan? maak maar snel een topic aan over je wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichtenik was vandaag naar de carwash gegaan met men vectra, en dat is vlak naast de renault garage in st truiden.
Terwijl ik stond aan te schuiven kunnen genieten van het prachtige zicht van een volledige standaard Logan mcv in 'gris platine'
Zo standaard wil ik wel een witte of rode sedan wel enkel leverbaar met 1.4mpi motor
Maar als je ziet wat sommige ervan maken In Sint-Truiden rijd er eene rond met een Logan Sedan met zo een mega strijkplank op de kofferOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk heb enkele maanden terug nog in de Logan sedan gezeten in de Renault garage daar in Sint-Truiden. Moet zeggen, valt wel goed mee, zeker als je de prijs bekijkt!
Maar als je ziet wat sommige ervan maken In Sint-Truiden rijd er eene rond met een Logan Sedan met zo een mega strijkplank op de koffer
IK moet daar echt eens ne foto van nemen, dan ligt iedereen hier strijk
Comment
-
Dacia beschermt Logans tegen roestgevaar
Dacia bereidt een grote onderhoudsactie voor. Alle Logan sedans gebouwd in Rusland en Roemenië tot eind 2006 worden aangepast om roestvorming tegen te gaan. Dacia brengt bij het volgende onderhoud een extra beschermende wax aan in de achterste wielkasten. Er wordt ook nagekeken of er geen roestvorming is. Door menselijke fouten bij het montageproces in Roemenië en Rusland kan er in bepaalde gevallen water binnendringen, wat op zijn beurt tot corrosie kan leiden.
Ongeveer een half miljoen Logan sedans zijn wereldwijd betrokken in de operatie. De Logan MCV heeft geen last van dit probleem. ( www.autoscoops.eu )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenDas dat bordeaux geval uit geetbets Da moet de marginaalste auto van België zijn
IK moet daar echt eens ne foto van nemen, dan ligt iedereen hier strijk
Comment
-
-
-
-
-
-
Als ik nu ng wat aanpassingen mocht doorvoeren:
-weg digitale km-teller
-4-bak
-oud stuur zonder airbag
-Weg Toerenteller
-oranje pinkers op de flankjes
-weg hoofdsteunen achteraan
Comment
-
-
Persoonlijk zou ik eerder voor de MCV kiezen, vind dat die er beter uitziet.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment