Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WIESMANN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Productie - elektriciteit (deel 2)

Last edited by ; 30/05/2009, 15:16.

Comment

• Productie - assemblage (deel 1)

Comment

• Productie - assemblage (deel 2)

Comment

• Productie - assemblage (deel 3)

Comment

• Wiesmann roadster pics (deel 1)
            Last edited by ; 30/05/2009, 15:17.

Comment

• Wiesmann roadster pics (deel 2)

Comment

• Wiesmann roadster pics (deel 3)

Comment

• Wiesmann GT (Genève) pics

Ik leid uit de bestandsnaam af dat de kleur van de GT (hoger ook al gepost, foto's zelf getrokken) de kleur is van de Range Rover Sport S/C, dat "vesuvio" (of hoe heet het). Prachtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Wiesmann roadster pics (deel 1)

man man man

Comment

• SLK 55 AMGtje toch maar op kant schuiven en zo ééntje in occazie zoeken?

edit, damn, reteduur

nog 49K voor een MF28
                      Last edited by ; 14/03/2007, 09:06.

Comment

• 'k Hoop er snel is eentje IRL tegen te komen
                        nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                          SLK 55 AMGtje toch maar op kant schuiven en zo ééntje in occazie zoeken?

edit, damn, reteduur

nog 49K voor een MF28
                          Ja, ik ken eigenlijk geen recente auto die beter z'n waarde behoudt dan een Wiesmann, op sommige gelimiteerde exclusieve auto's na.

Comment

• Die GT's zijn echt vetgeil é. M'n missie vr het salon van Monaco is dan ook met eentje mee kunnen rijden.

Spijtig dat je ze hier in Belgie zo goed als niet ziet. (Dat komt denk ik voor een groot stuk doordat degene die het geld hebben om zoiets te kopen meestal niet meer de leeftijd hebben om er op een elegante manier uit te stappen. Zelfs bij mij ging het al moeizaam )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                              Die GT's zijn echt vetgeil é. M'n missie vr het salon van Monaco is dan ook met eentje mee kunnen rijden.
                              That makes two of us .

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                              Spijtig dat je ze hier in Belgie zo goed als niet ziet. (Dat komt denk ik voor een groot stuk doordat degene die het geld hebben om zoiets te kopen meestal niet meer de leeftijd hebben om er op een elegante manier uit te stappen. Zelfs bij mij ging het al moeizaam )
                              Kom is naar Antwerpen .

Comment

• Ja, Antwerpen is natuurlijk weer een speciaal geval é

ps zijn de vliegtuigtickets al geregeld vr Monaco

Comment

Ja, ik ken eigenlijk geen recente auto die beter z'n waarde behoudt dan een Wiesmann, op sommige gelimiteerde exclusieve auto's na.
                                  en toch, voor 60K zou ik toch liever een Wiesmann hebben dan een 911 cabrio

de 911 heeft natuurlijk nog een laadruimte-achterbankje

heeft zo een roadster eigenlijk veel berg/kofferruimte?

Comment

Lotus Elise S1 is ook niet slecht bezig qua waardebehoud

De 500ste Wiesmann Roadster sinds 1993 werd in juni 2006 geveild.

500 in 13 jaar is natuurlijk absoluut niet veel, en dat gecombineerd met de geperfectiopneerde techniek en schoonheid ... Instant-klassiekers!
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                      en toch, voor 60K zou ik toch liever een Wiesmann hebben dan een 911 cabrio
                                      Ik niet. Een 911 is veel meer auto dan 'n Wiesel. Een 911 past perfect als tweede auto, zelfs als eerste ... terwijl je met zo'n Wiesel eigenlijk een ding koopt dat je terecht de moderne AC Cobra kan noemen, en dat een héél beperkte inzetbaarheid kent. Bagageruimte is zeer klein, comfort is quasi onbestaande, ...

Ik zou met m'n tweede auto nog op reis willen kunnen, in één ruk naar Milaan ofzo. Dat zie ik niet doenbaar met een Wiesel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                        'k Hoop er snel is eentje IRL tegen te komen

Alleen flateert de kleur hem niet!

Comment

Working...
                                        X