Productie - elektriciteit (deel 2)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
WIESMANN Lovers
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenSLK 55 AMGtje toch maar op kant schuiven en zo ééntje in occazie zoeken?
edit, damn, reteduur
nog 49K voor een MF28
Comment
-
Die GT's zijn echt vetgeil é. M'n missie vr het salon van Monaco is dan ook met eentje mee kunnen rijden.
Spijtig dat je ze hier in Belgie zo goed als niet ziet. (Dat komt denk ik voor een groot stuk doordat degene die het geld hebben om zoiets te kopen meestal niet meer de leeftijd hebben om er op een elegante manier uit te stappen. Zelfs bij mij ging het al moeizaam )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenDie GT's zijn echt vetgeil é. M'n missie vr het salon van Monaco is dan ook met eentje mee kunnen rijden.
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenSpijtig dat je ze hier in Belgie zo goed als niet ziet. (Dat komt denk ik voor een groot stuk doordat degene die het geld hebben om zoiets te kopen meestal niet meer de leeftijd hebben om er op een elegante manier uit te stappen. Zelfs bij mij ging het al moeizaam )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, ik ken eigenlijk geen recente auto die beter z'n waarde behoudt dan een Wiesmann, op sommige gelimiteerde exclusieve auto's na.
de 911 heeft natuurlijk nog een laadruimte-achterbankje
heeft zo een roadster eigenlijk veel berg/kofferruimte?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, ik ken eigenlijk geen recente auto die beter z'n waarde behoudt dan een Wiesmann, op sommige gelimiteerde exclusieve auto's na.
De 500ste Wiesmann Roadster sinds 1993 werd in juni 2006 geveild.
500 in 13 jaar is natuurlijk absoluut niet veel, en dat gecombineerd met de geperfectiopneerde techniek en schoonheid ... Instant-klassiekers!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenen toch, voor 60K zou ik toch liever een Wiesmann hebben dan een 911 cabrio
Ik zou met m'n tweede auto nog op reis willen kunnen, in één ruk naar Milaan ofzo. Dat zie ik niet doenbaar met een Wiesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten'k Hoop er snel is eentje IRL tegen te komen
Alleen flateert de kleur hem niet!
Comment
Comment