True, dat ding moet in iets opvallends. Die vesuvio-kleurige op 't salon was hémels...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
WIESMANN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk niet. Een 911 is veel meer auto dan 'n Wiesel. Een 911 past perfect als tweede auto, zelfs als eerste ... terwijl je met zo'n Wiesel eigenlijk een ding koopt dat je terecht de moderne AC Cobra kan noemen, en dat een héél beperkte inzetbaarheid kent. Bagageruimte is zeer klein, comfort is quasi onbestaande, ...
Ik zou met m'n tweede auto nog op reis willen kunnen, in één ruk naar Milaan ofzo. Dat zie ik niet doenbaar met een Wiesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTrue, dat ding moet in iets opvallends. Die vesuvio-kleurige op 't salon was hémels...
Alhoewel deze limited ook niet slecht is.
Comment
-
Dit is meer mijn stijl.
"grigio titano" metallic (Ferrari)
nappaleder "lichtbruin" (Mercedes-Benz)
20 inch BBS RS-GT met antracietgrijze velgster
Al zou ik liever nog 19" BBS Le Mans hebben, 'k vind 20" er wat over voor dit kleine autootje. En binnenin moet de carbon kit er nog bij.
Jammer dat 't een SMG Is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar eigenlijk zou 'k er 't liefst van al eentje hebben in dat schitterende "Jaguar Racing Green metallic", met zwarte kap, en een bicolor zwart/natuurbruin leder/alcantara interieur.
fotootje?
btw, kun je die in eender welke kleur bestellen? en eender welke interieurkleur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenO ja.
Dat ding is piepklijn, erg hard, en heeft verre van comfy stoeletjes, is zeer luid binnenin, heeft geen airco (alhoewel, nu kan je 'm in optie krijgen), bijna geen bergvakken, quasi geen koffer, ...
This is no limo.
Je hebt meer ruimte in een Lotus Exige, en vooral de instap in een Lotus is makkelijker.
Die GT heeft een piepklein deurgat, alsof iedereen op onze wereldbol 1m65 is en anorexia heeft...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bassface Bekijk Berichtenfotootje?
Oorspronkelijk geplaatst door bassface Bekijk Berichtenbtw, kun je die in eender welke kleur bestellen? en eender welke interieurkleur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenKlein, daar heb je gelijk in.
Je hebt meer ruimte in een Lotus Exige, en vooral de instap in een Lotus is makkelijker.
Die GT heeft een piepklein deurgat, alsof iedereen op onze wereldbol 1m65 is en anorexia heeft...
De GT is als auto groter, maar heeft qua ruimte niet veel meer te bieden dan z'n open broertje. En inderdaad, de instap vergt een vrij hoge mate van lenigheid. Ik schrok me een hoedje toen ik er de eerste keer weer uit moest (salon van Brussel, vorig jaar). Jammer, want een pak heerschappen van 50 en meer zou die auto wel willen, denk ik, én kunnen kopen ... maar stappen er toch van af net door die moeilijke in- en uitstap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk sprak niet over de GT, ik sprak over de MF.
De GT is als auto groter, maar heeft qua ruimte niet veel meer te bieden dan z'n open broertje. En inderdaad, de instap vergt een vrij hoge mate van lenigheid. Ik schrok me een hoedje toen ik er de eerste keer weer uit moest (salon van Brussel, vorig jaar). Jammer, want een pak heerschappen van 50 en meer zou die auto wel willen, denk ik, én kunnen kopen ... maar stappen er toch van af net door die moeilijke in- en uitstap.
Dan naar Wiesmann, oei...
Mooie wagen, ongetwijfeld schitterende rijsensaties, maar als je dan wil instappen denk je: Welke debiel heeft dit gemaakt?...
Comment
-
Mager, klein, jong en lenig zijn heeft zo zijn voordelen . 'k Heb al in drie verschillende GT's gezeten zonder al te veel problemen, hoewel ik nog wat zou moeten oefenen om écht elegant in- en uit te stappen .
Mijn vader had een tijdje terug grote problemen om in een Elise S1 met hardtop te stappen, maar bij de Wiesmann GT ging het naar eigen zeggen vlotjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenWelke debiel heeft dit gemaakt?...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenYep. De auto is handgebouwd, en ze spuiten 'm in welke kleur je maar wil (zie b.v. die versie in grigio titano van Ferrari, of exemplaren in black metallic van Aston Martin, enzovoort), en steken 't interieur in eender welke kleur je wil (Mercedes-ledersoorten, BMW-ledersoorten, Individual-ledersoorten, Porsche-ledersoorten, ... met de bijbehorende kleuren).
Comment
Comment