Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WIESMANN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Listen...

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    gatver, je had wel kunnen verwittigen he

in de broek...

Comment

• edit: hoe doe je zo'n embedded youtube???

Comment

• hier de zweedse test:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
          http://www.youtube.com/watch?v=UYpyryjHA3s

edit: hoe doe je zo'n embedded youtube???
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            Dat zou ik er wel voor over hebben, en anders een tweedehands kopen met de juiste kleur en de opties achteraf laten monteren. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit totaal geen probleem is. Ook niet naar ander leder en zo toe
            Ja, doen ze. Een complete refurbish van je Wieseltje is perfect mogelijk, bij Wiesmann zelf dus. Ze rusten zelfs modelletjes van begin de jaren '90 om tot de laatste evoluties (interieur en exterieur), nieuwe kleur, nieuw interieur, ...

Die dingen houden hun waarde enorm goed, trouwens, dus 'n tweedehandse kopen is niet meteen interessant. Plus: voor 'n refurbish moet je doorgaans ook wel wat wachten (zij het geen jaar).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Listen...

+ YouTube Video
              OMG HEEEEEMELS!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Ja, doen ze. Een complete refurbish van je Wieseltje is perfect mogelijk, bij Wiesmann zelf dus. Ze rusten zelfs modelletjes van begin de jaren '90 om tot de laatste evoluties (interieur en exterieur), nieuwe kleur, nieuw interieur, ...

Die dingen houden hun waarde enorm goed, trouwens, dus 'n tweedehandse kopen is niet meteen interessant. Plus: voor 'n refurbish moet je doorgaans ook wel wat wachten (zij het geen jaar).
                Deze vrouw zou maar al te graag bij Wiesmann eens langsgaan voor een refurbishing van haar leder!

Comment

• Comment

• Welke ubergeile wagen is me da toch

Comment

• En eigenlijk is 'ie knapper op 19" dan op 20", vind ik.

Comment

• Ook waar

Comment

• Dit vind ik zoooooo lekker hé, vind ik (imho) pakken knapper dan pakweg een Porsche of Ferrari

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                            Dit vind ik zoooooo lekker hé, vind ik (imho) pakken knapper dan pakweg een Porsche of Ferrari

Smaken kunnen toch verschillen eh.

Comment

• Comment

• Yummie

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                        Dit vind ik zoooooo lekker hé, vind ik (imho) pakken knapper dan pakweg een Porsche of Ferrari
                                        Het zijn inderdaad super mooie en exclusieve bakken maar deze boven een Ferrari kiezen is echt zot vind ik. Een Porsche kan ik nog begrijpen.

Welke motor zou er in de Weismann komen als BMW stopt met de productie van de S54?

Comment

• Ik vind 20" echt te groot. Op de GT nog nét doenbaar, maar op de MF écht een maat te groot.

Nog 'n geluk dat je de RS-GT velgen ook in 19" kan krijgen.

@ 9-11

Geen idee. BMW maakt de S54 nog wel eventjes verder, hoor, minstens tot en met 2009. Daarna? Misschien de 3-liter biturbo? Eventueel die van Alpina zelfs.

Comment

Working...
                                          X