Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
WIESMANN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenYep, er is er al eentje compleet in de vernieling gereden (zijn hier nog pics van gepost), en 'ie wordt voorgesteld op de IAA over enkele weken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenOh nee doe dat a.u.b niet Wiesmann, GT + V8 is pure sex.
GT + V10 =
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichtenzal 'm wel kunnen doen meestrijden met de top in z'n klasse. 347pk is al veel maar als je ziet wat de concurrentie aanbiedt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenDat zou me nu eens geen barst kunnen schelen se.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichtenmij ook niet maar veel klanten wss wel
Iemand die voor een Wiesmann kiest, kiest niet alleen voor snelheid want dan zit ie toch in de foute garage.
Comment
-
Hmm.
Mjah, lelijk, vind ik ook, maar ... 'k vind het wel goed dat ze 'n duidelijk onderscheid maken tussen de "burgerlijke" versie (met V en de "sportieve" versie (met V10). Bovendien, om 't extra vermogen van die V10 deftig op de baan te houden, ook aan hogere snelheden, waren zeker aerodynamische aanpassingen nodig, de gewone Wiesmann GT is naar 't schijnt al vrij nerveus als je 'm goed doortrapt.
Wat goed is, is dat 'ie zich hiermee in de klasse van de zeer krachtige écht pure sportkarren nestelt. Dat zal wel een nieuw publiek aanspreken, en dat kan niet slecht zijn.
'k Vraag me af in welke mate je 'm ook "normaal" kan hebben...
Ik vraag 't vrijdag na!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenDie straalt toch niet meer de klasse uit die een Wiesmann moet hebben Ik keek lang uit naar deze en tis spijtig dat zo een teleurstelling is.
Wie presenteert er nu een nieuwe wagen in matte smurfkleur?
Comment
-
Wiesmann
Hey
We zijn zeven studentes van de Erasmushogeschool in Brussel.
Wij werken momenteel aan een communicatieplan voor Wiesmann België in opdracht van meneer Koninckx. Maar we zijn dus volop opzoek naar informatie rond Wiesmann en eventueel informatie over eigenaars. Bij deze een oproep: Please help ons!
Groetjes
Julie
Comment
Comment