Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Intussen bijna 2 jaar geleden startte ik zelf uit extreme adoratie voor de wagen, een facebook-pagina op voor de Wiesmann GT MF5!
Wie zin heeft kan de pagina altijd 'leuk vinden' en zo nu en dan meegenieten van enkele filmpjes ed.
(Carblog.be leuk vinden mag natuurlijk ook altijd; een blog van mezelf en enkele vrienden... )
Ik sta gekend als een meer dan gemiddelde carnut in een carloving familie. Acht dagen geleden was 't familiefeest.
Ik vertel aan tafel onder de mannen van mijn generatie enthousiast "Godmiljaar, en mijne Viessmann dus stuk sinds vorige week, ambetant. En ze willen er ni aan werken, hé! Dus heb ik 'm maar zelf helemaal open gesmeten en uiteindelijk 't probleem gevonden."
Zitten zo een ewa koppeltjes ogen me aan te kijken. "Gij hebt ne Wiesmann? En ge sleutelt daar zelf aan ofwa?"
Slecht nieuws voor fans en liefhebbers van het kleine, maar dappere, Wiesmann. Het Duitse automerk is namelijk bezig om insolventie aan te vragen. Wat dat betekent? Ze kunnen niet meer aan hun verplichtingen voldoen en het is een eerste stap richting een faillissement. Dankzij de crisis zagen we vergelijkbare merken als Melkus, Gumpert en Artega […]
Zeer jammer, ik hoop echt dat ze nog een doorstart kunnen maken.
Wiesmann vroeg halverwege augustus insolventie aan maar nu bereikt ons gelukkig een stuk beter nieuws over de kleine autobouwers uit het Duitse Dülmen. Een klein uurtje over de grens bij Winterswijk ligt de kleine Duitse gemeente Dülmen. Er gebeurt daar eigenlijk he-le-maal niets behalve dan dat er af en toe een brullende BMW V8 te […]
Comment