Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WIESMANN Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Toch sympathiek dat ze de winst op die Jubileum Roadster aan een goed doel schenken. Ik hoop dat hij veel opbrengt!

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
      Een vraag waar ik al een tijdje mee zit: Ik dacht overlaatst ergens gelezen te hebben dat volgens de Belgische wetgeving het schakelpatroon op de pook aanwezig moet zijn, maar bij Wiesmann is dit een gladde chrome bol, mag dat eigenlijk?
      Normaal moet dat er idd opstaan ...
      Bij mij is het ook gewoon een gladde chrome bol en hij is daarmee door de keuring geraakt zonder opmerkingen e.d. dus ik denk dat het wat afhangt van de keurder ..
      En een stickertje is rap gemaakt hè!

      Comment


      • Wiesmann GT v10 => 15 maanden

        Comment


        • En om nu eindelijk de vraag uit de openingspost te beantwoorden:
          Er zijn op dit moment ongeveer 10 Wiesmanns in België.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
            En om nu eindelijk de vraag uit de openingspost te beantwoorden:
            Er zijn op dit moment ongeveer 10 Wiesmanns in België.
            Had het u toch gezegd dat ze veel exclusiever waren dan Ferrari en Lambo

            Comment


            • Ik heb nooit iets anders gezegd . Ik zei alleen dat ze ondertussen toch al aan de 500ste Roadster bezig waren, maar op 12 jaar tijd is dat nog altijd zéér weinig.

              Comment


              • Gaat de Roadster al zo lang mee?

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                  Gaat de Roadster al zo lang mee?
                  Ja Hij heeft wel een lichte facelift gehad ondertussen.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                    Ja Hij heeft wel een lichte facelift gehad ondertussen.
                    Welke motoren hebben er dan zoal in gelegen voor het S54-blok van BMW?

                    Comment


                    • Op dit moment zijn er twee versies van de Roadster: de MF30 en de MF3. In de MF3 ligt het BMW M3 blok, en in de MF30 ligt een 3 liter 6-in-lijn die het tot 231pk schopt. Vermoedelijk is deze ook van BMW. Of de MF30 die motor al gebruikte aan het begin van de productie cyclus (in '93) weet ik niet.

                      In de MF4 (=GT) ligt een 4.8 liter V8, ook weer van BMW, en volgend jaar komt de V10 beschikbaar .

                      MF staat trouwens voor Martin en Friedhelm Wiesmann , de twee oprichters.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                        Op dit moment zijn er twee versies van de Roadster: de MF30 en de MF3. In de MF3 ligt het BMW M3 blok, en in de MF30 ligt een 3 liter 6-in-lijn die het tot 231pk schopt. Vermoedelijk is deze ook van BMW. Of de MF30 die motor al gebruikte aan het begin van de productie cyclus (in '93) weet ik niet.

                        In de MF4 (=GT) ligt een 4.8 liter V8, ook weer van BMW, en volgend jaar komt de V10 beschikbaar .

                        MF staat trouwens voor Martin en Friedhelm Wiesmann , de twee oprichters.
                        ok, thx

                        Comment


                        • Comment


                          • Die coupé blijft waanzinnig mooi.
                            En het is één van de weinige auto's van de laatste jaren die in mijn ogen niet zomaar een "product" is.




                            (Ja, elke auto is per definitie een product, maar ge verstaat het wel. )

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                              beiden met het S54-blok in het vooronder, welke zou het snelste zijn?
                              2015 BMW F11 520dA
                              1976 Triumph Spitfire 1500

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                beiden met het S54-blok in het vooronder, welke zou het snelste zijn?
                                Die linkse heeft geen S54-blok in 't vooronder, toch ?

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                  Die linkse heeft geen S54-blok in 't vooronder, toch ?
                                  de Wiesmann heeft toch ook de M3-motor uit de E46? (tenzij het een MF30 is)
                                  2015 BMW F11 520dA
                                  1976 Triumph Spitfire 1500

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                    de Wiesmann heeft toch ook de M3-motor uit de E46? (tenzij het een MF30 is)
                                    De Wiesmann GT heeft geen M3 motor maar een 4.8 BMW V8...kijk nu eens eerst voor je iets post mensen, het staat een paar posts hierboven helemaal uitgelegd .

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                                      De Wiesmann GT heeft geen M3 motor maar een 4.8 BMW V8...kijk nu eens eerst voor je iets post mensen, het staat een paar posts hierboven helemaal uitgelegd .
                                      ja sry, kverwarde de GT met de Roadster, ik dacht dat die beiden de S54 hadden...
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                                        Bij deze mijn nieuwe wallpaper

                                        Comment



                                        • Wiesmann GT filmpje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X