Toch sympathiek dat ze de winst op die Jubileum Roadster aan een goed doel schenken. Ik hoop dat hij veel opbrengt!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
WIESMANN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeGEen vraag waar ik al een tijdje mee zit: Ik dacht overlaatst ergens gelezen te hebben dat volgens de Belgische wetgeving het schakelpatroon op de pook aanwezig moet zijn, maar bij Wiesmann is dit een gladde chrome bol, mag dat eigenlijk?
Bij mij is het ook gewoon een gladde chrome bol en hij is daarmee door de keuring geraakt zonder opmerkingen e.d. dus ik denk dat het wat afhangt van de keurder ..
En een stickertje is rap gemaakt hè!
Comment
-
Op dit moment zijn er twee versies van de Roadster: de MF30 en de MF3. In de MF3 ligt het BMW M3 blok, en in de MF30 ligt een 3 liter 6-in-lijn die het tot 231pk schopt. Vermoedelijk is deze ook van BMW. Of de MF30 die motor al gebruikte aan het begin van de productie cyclus (in '93) weet ik niet.
In de MF4 (=GT) ligt een 4.8 liter V8, ook weer van BMW, en volgend jaar komt de V10 beschikbaar .
MF staat trouwens voor Martin en Friedhelm Wiesmann , de twee oprichters.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeGOp dit moment zijn er twee versies van de Roadster: de MF30 en de MF3. In de MF3 ligt het BMW M3 blok, en in de MF30 ligt een 3 liter 6-in-lijn die het tot 231pk schopt. Vermoedelijk is deze ook van BMW. Of de MF30 die motor al gebruikte aan het begin van de productie cyclus (in '93) weet ik niet.
In de MF4 (=GT) ligt een 4.8 liter V8, ook weer van BMW, en volgend jaar komt de V10 beschikbaar .
MF staat trouwens voor Martin en Friedhelm Wiesmann , de twee oprichters.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeGDe Wiesmann GT heeft geen M3 motor maar een 4.8 BMW V8...kijk nu eens eerst voor je iets post mensen, het staat een paar posts hierboven helemaal uitgelegd .2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Comment