Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WIESMANN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jouls Bekijk Berichten
    Hey

We zijn zeven studentes van de Erasmushogeschool in Brussel.
    Wij werken momenteel aan een communicatieplan voor Wiesmann België in opdracht van meneer Koninckx. Maar we zijn dus volop opzoek naar informatie rond Wiesmann en eventueel informatie over eigenaars. Bij deze een oproep: Please help ons!

Groetjes
    Julie
    Vermits jullie studentES zijn en gezien het hoge testosteron-gehalte op dit forum kan dit geen probleem zijn! Tot zover mijn nuttige bijdrage.
    Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
    Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jouls Bekijk Berichten
      Hey

We zijn zeven studentes van de Erasmushogeschool in Brussel.
      Wij werken momenteel aan een communicatieplan voor Wiesmann België in opdracht van meneer Koninckx. Maar we zijn dus volop opzoek naar informatie rond Wiesmann en eventueel informatie over eigenaars. Bij deze een oproep: Please help ons!

Groetjes
      Julie
      Wat bedoel je met "informatie over eigenaars"? Naam & contactgegevens, of eerder bepaalde kenmerken van de modale klant?

Informatie over Wiesmann zelf vind je bij de importeur Koninckx zelf en op www.wiesmann.be, of nog beter bij Wiesmann Duitsland zelf of www.wiesmann-mf.de.
      Last edited by ; 17/12/2007, 18:54.

Comment

• Binnenkort: homejackings en carjackings bij Wiesmann-eigenaars

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Comment

• Comment

• inclusief witte turbo op de achtergrond

Comment

• zie dat water parelen

Comment

• Zo een Wiesmann is toch schitterend

Comment

• Zo'n Wiesmann coupé blijft mijn eeuwige droomkar, maar dan wel niet met goudkleurige spaakvelgen. Die foto van die achterkant...

Comment

• Té zalig

Is dat carbonzwart van BMW, of gewoon een heel donkerblauw?
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik heb op het autosalon een hele tijd in een MF4 gezeten .. maar qua afwerking scheelt er toch heel wat met dat interieur hoor ... Is echt niet goed genoeg voor dat budget. Luchtroosters komen trouwens uit een Lotus .. die stond er net naast.

Uiterlijk vind ik het écht een mooie wagen, klassevolle lijn, stijlvol, tijdloos, ... interieur vind ik ook mooi .. maar niet als je van dicht gaat kijken. (en de stoelen zitten bovenaan ook de smal .. en zo'n caruur heb ik nu ook niet)

Comment

• Welcome to the world of bespoke handmade cars, Daggie.

Comment

• Wiesmann

Hey,

Even geen tijd meer om hier langs te komen.
                            We waren opzoek naar profiel van zo'n klanten van Wiesmann. Geen adressen.
                            Aangezien Frederic liever geen enquetes liet afnemen hadden we niet zo een duidelijk beeld van hoe de klant er uit ziet. En ja Frederic heeft wel alle informatie maar is druk bezig geweest met autosalon enzovoort en antwoorde ons daarom niet altijd even snel. En ook meningen en informatie van buitenaf zijn belangrijk voor Wiesmann. Dit voor de objectiveit van onze info.

Door later in contact te komen met een klant en iemand die in zijn vrije tijd ook werkt voor Wiesmann hebben we wel alle informatie vergaard. Ik ben dieje mens ook eindelooos dankbaar. En ook door Jean Michel Martin, vanaf nu ook verdeler van Wiesmann zijn we heel wat wijzer geworden.

Volgende week mag ik aan al deze grote mannen mijn communicatieplan voor Wiesmann uit de doeken doen. Spannend

PS.: Ook jullie forum staat vermeld in het dossier dat ik hen vanaf morgen officieel mag overhandigen.
                            Ah en die mottige blauwe kleur, geen paniek das enkel voor de aandacht te trekken. Zo komt hij nooit op de markt.

Bedankt voor de reacties.

Julie
                            Last edited by ; 17/01/2008, 03:26.

Comment

• oranje velgen

Comment

• ik vind de voorkant totaal verouderd, niet meer mijn ding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                  Vetter dan dit wordt het toch niet?

Comment

• Prachtig he, daar kan je blijven naar kijken Die brede welvingen en dito banden

Spijtig dat die karren zo prijzig zijn

Hiervoor laat ik een gewone Porsche Carrera toch staan, doe me maar zo een Wiesmann!
                                    Last edited by ; 18/01/2008, 22:44.

Comment

• Fak dat is knap!

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X