Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WIESMANN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Eigenlijk echt wel prachtige wagens.
      Ik zei het nog tegen mn broer, op het autosalon: als ik het geld heb om een dikke porsche te kopen, koop ik mij een Wiesmann...
      i 1 2 1/2 6

Comment

• Ik vond ze een van de knapste wagens op het autosalon. Alleen spijtig van de te grote velgen, voor de rest HEMELS!

Comment

• wIESMAN

Ik heb het genoegen gehad om reeds 8 jaar geleden met een wiesman te kunnen en vooral te MOGEN RIJDEN. De gelegenheid was mijn huwelijk (dat nog altijd stand houd!!!!)

Aan de eigenaar (iemand uit Brasschaat/die ik om professionele redenen) had ik het vriendelijk gevraagd en dat was geen probleem.

Het instappen en vooral het uitstappen verloopt moeilijk maar je echtgenote moet je toch een beetje helpen wilt ze er galant kunnen uitstappen.

Wat de sound betreft die is prachtig

Comment

• Die kont zeg...
            Eigenlijk zou ik zo een ding liever zien met een motor à la E39 M5 (als we bij BMW blijven). Iets zegt me dat wat er nu in zit te veel techno is voor een kar als dit. Te hoogtoerig, ietsjes lomer zou hem als het ware beter staan. Denk ik, want ermee gereden heb ik nog niet.
            Last edited by ; 13/02/2008, 12:04.

Comment

• Ik begrijp niet waarom wiesmann geen hardtop aanbiedt voor de roadster!

Ik vind er toch nergens informatie over

Ze maken hardtops voor andere merken dus waarom dan hun eigen roadster vergeten, strange..

Comment

• Comment

• Het blijft toch wennen vind ik

Comment

• De voorkant vind ik nog wel vet (maar toch liever de ietwat klassiekere versie van de MF3), de velgen zijn niet helemaal m'n ding en de achterkant is ronduit lelijk met die strijkplank.
                    Nog niet overtuigd dus, maar wel al beter dan dat blauwe geval.

Comment

• Dit weekend was de offciële opening van het prachtige nieuwe pand van Wiesmann in het Duitse Dülmen. Natuurlijk kon ik het niet laten om daar langs te gaan en een fotoreportage te maken. Het was enorm druk, echt honderden mensen waren er aanwezig. Dat maakte het maken van de foto's er niet gemakkelijker op. Ik ben vanaf vandaag nog groter fan geworden van Wiesmann, en ben zelfs verliefd geworden op de rode Wiesmann GT. Werkelijk schitterend!! Ooit........

Ik plaats later nog een deel II.

Comment

• knappe foto's kerel

die in zwartwit hebben iets speciaal...

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Stop ermee!

Ik wil da ook

Comment

• Ge hebt nog 6 maanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                      Ge hebt nog 6 maanden
                                      I wish

Comment

• Is die zo veel duurder dan? Dat lijkt mij nu een typische wagen die 2e hands nog een drol kost. Tenzij de mf5 misschien, maar die roadster of coupe moet toch te doen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                          Is die zo veel duurder dan? Dat lijkt mij nu een typische wagen die 2e hands nog een drol kost. Tenzij de mf5 misschien, maar die roadster of coupe moet toch te doen zijn.
                                          Deprecation op die karren:

MF4:
                                          nieuw = 140K
                                          2 jaar oud = 120K
                                          3 jaar oud = 100K

de roadster:
                                          52k voor ene van 1996!!

En je vindt er ook niet veel. Staan 12 coupés te koop op mobile.

Die dingen houden nogal goed hun waarde (als je ze verkocht krijgt natuurlijk).

Dat is trouwens een auto die je zo hard kan personaliseren dat je die eigenlijk gewoon nieuw MOET kopen. Het bouwproces is een stuk van de beleving. Zo word je 2 keer uitgenodigd om te gaan kijken naar de vorderingen bij de bouw van jouw wagen, is er geen vast kleurenpallet voor buiten- en binnenkant (als het op de markt is kan je de kleur krijgen), kunnen de zetels op maat gemaakt worden tegen een hele kleine meerprijs etc etc...

Trust me, ben er zwaar mee bezig geweest, maar dan toch maar het verstand laten spreken en het plan laten varen. Misschien binnen een aantal jaren (en dan nog... niemand weet wat de toekomst brengt).

Comment

Working...
                                          X