Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
WIESMANN Lovers
Collapse
X
-
dit doet pijn ... maar voor iemand die er wat geld in wil stoppen, misschien een gunstige manier om zoiets in de garage te zetten.
http://cgi.ebay.de/Wiesmann-MF-3-Roadster-BMW-M-3-Motor-Gelegenheit_W0QQitemZ4591107640QQcategoryZ38695QQr dZ1QQcmdZViewItem
Ben absoluut fan van de GT !! ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaMijaar.
Die link naar mysan.de met die Wiesmann persfoto's.
Het zijn er 127 en ze zijn samen zo'n 9,46 MB groot.
Saved for ever on gTa's Festplatte.
Thx !!
(102 foto's en samen zijn ze 188.91MB groot )
Comment
-
Hiernet meer dan 10 minuten in de Wiesmann GT en nog es 5 minuutjes in de Roadster gezeten. 't Kon maar niet lang genoeg duren.
Fantástische wagens. Enorm giftig, wist de verkoper me te zeggen. Ie heeft er al meermaals met een GT gereden, en bij't naar beneden rijden in een parking, had ie es een dot gas teveel gegeven en voor ie't wist stond ie met z'n achterwerk in de andere richting.
't Is ook niet meteen een wagen die je koopt om te scheuren, in zijn ogen. "Als er een Porsche naast je komt hangen, zul je er niet makkelijk achtergaan met je Wiesmann. Je hebt zoiets van : 'Ach, laat hem maar gaan'."
Moesten we niet op't salon gestaan hebben, had ie 'm graag es laten draaien. Dat hou ik 'm dus tegoed
I'm in love
Comment
-
Eerlijk ?
Ik vind 'm dus ook magistraal, maar ik zou 'm - denk ik - niet moeten hebben. Allez, als ik de centen had dat ik een vijfde of zesde wagen zou kunnen kopen, eentje van 150k, dan zou het die Wiesmann GT niet worden.
Ik vind 'm claustrofobisch. Het hééft uiteraard iets, maar 'ie is me te klein.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaEerlijk ?
Ik vind 'm dus ook magistraal, maar ik zou 'm - denk ik - niet moeten hebben. Allez, als ik de centen had dat ik een vijfde of zesde wagen zou kunnen kopen, eentje van 150k, dan zou het die Wiesmann GT niet worden.
Ik vind 'm claustrofobisch. Het hééft uiteraard iets, maar 'ie is me te klein.
De verkoper wist me wel te zeggen dat ie 'm nooit zou kopen. Hij zei er natuurlijk meteen bij dat dat eigen keuze is. "Ik steek 't liever in m'n huis", zei ie.
Maar elke keer dat ie ermee gereden had, was't púúr kicken. Of je nu vanuit stilstand vertrekt, of al 120 rijdt : elke dot gas wordt geregistreerd door een stevige duw in de rug !
En dan is er nog die magistrale sound ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOnder de 5 seconden ? Dat al ooit ervaren ? Ook als chauffeur ?
Da's geen "lekkere rugmassage" meer, da's een regelrechte schop in je kont. Zéker bij de lichtere (qua gewicht) sportwagens.
In 7 seconden naar 100 trekken is ook al een éind snel.
Comment
Comment