Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WIESMANN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nielz
    Is dat echt waar?!

Nobel (of beter Noble, hun Britse concurrent ) initiatief van hen seg!

Het schijnt dat ze zo'n grote wachtlijst is voor je je Wiesmann voor je deur hebt staan!

Ik las ooit eens dat die wachttijd 4 jaar was!
    4 jaar lijkt me wel érg lang! Ik zal het straks of morgen eens gaan vragen.

Comment

• Ik ben het zonet even gaan navragen, de wachttijd is een dik jaar. Vier jaar was nogal sterk overdreven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
        Ik ben het zonet even gaan navragen, de wachttijd is een dik jaar. Vier jaar was nogal sterk overdreven
        Oh: des te beter!

Ik weet al niet meer waar ik dat vandaag gehaald heb :S

Comment

• De Wiesmann R-GT maakt zijn racedebuut volgend weekend tijdens de 24h van de Nuerburgring

(met dank aan Eddow van autogespot.com voor de foto's)

Comment

• om eerlijk te zijn, totaal niet mooi! liever een gewone wiesmann gt

Comment

• Die strijkplank achteraan Ok, het is wel nodig maar toch

Comment

• Niet zo mooi als de straatversie, maar best mooi als racewagen.

Comment

• In elk geval mooier dan de vorige Wiesmann Renn-GT

Comment

• Een bedrijfsleider hier uit de omgeving heeft een nieuw speeltje en natuurlijk kon ik niet aan de verleiding weerstaan om in de rapte wat foto's te maken...

part 1:

Comment

• part 2:

Comment

• wel hatelijk dat die foto's geresized worden dus als je ze goed wil zien best ff link in browser plakken

Comment

• knap

Zeer knappe foto's !

Comment

• Dat er een Wiesmann zou aankomen met de fameuze BMW V10 motor in't vooronder zat eraan te komen. Blijkbaar zijn de mannen bij Wiesmann ondertussen aan't experimenteren geslagen !

Voorlopig is er enkel spraken van 'n V10 in de GT-variant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                              Dat er een Wiesmann zou aankomen met de fameuze BMW V10 motor in't vooronder zat eraan te komen. Blijkbaar zijn de mannen bij Wiesmann ondertussen aan't experimenteren geslagen !

Voorlopig is er enkel spraken van 'n V10 in de GT-variant.
                              Laat dat voorlopig maar weg, als de Roadster geen ruimte had voor de V8, zal de V10 zeker niet passen.

Ze zijn trouwens al langer aan het experimenteren geloof ik. In April ('06) heeft iemand van Wiesmann mij al meegedeeld dat de wagen rond Juli/Augustus '07 zal klaar zijn.

Comment

• Jammer, een wiesmann moet een diepe grol hebben, geen gehuil

Pas die V8 echt niet in de roadster?
                                Zou ge eigenlijk (custom) de middenconsole int metaal kunnen krijgen, zoals de GT dus, maar dit in de roadster?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
                                  Jammer, een wiesmann moet een diepe grol hebben, geen gehuil
                                  Eisenmann onder zwieren

Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
                                  Zou ge eigenlijk (custom) de middenconsole int metaal kunnen krijgen, zoals de GT dus, maar dit in de roadster?
                                  Volgens mij gaat bij Wiesmann zo goed als alles, als je maar betaalt

Comment

• Wiesmann bereidt zich voor op de oversteek naar Amerika. De kleine Duitse sportautobouwer wil in 2010 daar actief worden.

Martin Wiesmann meldt in de Amerikaanse pers dat zijn merk voorbereidingen treft om in 2010 naar Amerika te gaan. Dat moet de productie van het kleine Wiesmann uit het Duitse Dülmen een flinke zwaai geven. Op het moment is Wiesmann bezig een dealernetwerk in de VS op te zetten. Daarnaast moeten nog vele hindernissen worden genomen om de klassiek gelijnde sportauto’s aan de Amerikaanse eisen te laten voldoen.
                                    In 2005 produceerde het merk nog 92 auto’s. In 2009 moeten dat er driehonderd zijn. Wiesmann is druk bezig de levertijd van de auto’s te bekorten. Op een roadster moet zes maanden worden gewacht, terwijl voor een GT liefst achttien maanden geduld wordt gevraagd. Daarna kan, door de komst naar Amerika, de productie nog eens een flinke boost krijgen.
                                    De Wiesmanns zijn gebaseerd op BMW-techniek. Op het moment zijn in de Roadster de 3,0-liter met 231 pk of het M3-blok met 343 pk leverbaar; beide zescilinders. De GT is er alleen met de 4,8-liter V8 die 367 pk heeft. Voor de toekomst sluit Martin Wiesmann niets uit. “Vooral de nieuwe twinturbo uit de 335i is op dit moment een voor de hand liggende optie.� De GT, die vorig jaar het programma van Wiesmann is komen versterken, is er op gebouwd alle motoren van BMW te kunnen herbergen. “Dus ook de V10 van M5 of de twaalfcilinder. Zelfs dieselmotoren zijn niet uitgesloten.�

AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste...

Schitterend nieuws alleen hoop ik dat dat van die dieselmotoren een grapje is

Comment

• hier heb ik gisteren nog mee zitten spelen

Comment

• Zó prachtig!!

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• niet alleen mooi maar ook een leuk dingentje, klinkt goed en rijd lekker
                                          alleen topdown verdomd veel lawaai vanbinnen

en dit vond ik echt een prachtige kleur

Comment

Working...
                                          X