Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WIESMANN Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
    Denniske en ik zijn die aan de RING tegengekomen,
    de lf-a is naast deze een mislukte celica,
    Ze stonden ook op Goodwood.

    Ofwel beeld ik het me in, maar het leek wel alsof véél mensen met een zuur trekje om de mond met een boogje om de LF-A heen liepen in 't supercar park. Hoe impressionant of goed 'ie ook moge zijn, 't ding ziet eruit als een getunede mid size souped up Toyota coupé, yep. Zeer jammer. Onbegrijpelijk wat mij betreft, want Lexus bewijst met de huidige IS en GS dat ze mooie auto's kunnen maken: clean, statig, zonder poespas, met hier en daar een krachtige lijn die een gedetermineerd maar wat nonconformistisch karakter beklemtoont, en vooral: niet pocherig. En als je dan die LF-A bekijkt, oei zeg. Nog een geluk dat 'ie zo gigantisch veel geld kost én gelimiteerd is, anders zou 'ie nooit zo goed hebben verkocht...

    De Wiesmann is natuurlijk iets helemaal anders. Gemaakt in de éérste plaats om mooi te zijn, maar ondertussen de GT-capaciteiten niet vergetend. Maar looks en uitstraling en proporties primeren toch wel bij Wiesmann. Ge smelt gewoon als ge erbij staat, vind ik... zo geil.
    Ik vind de MF4 wel in elk opzicht mooier dan de MF5, die laatste is me wat te bruut. Gaat er wat over. Het elegante van de MF4 is net wat ik zo knap vind, de MF5 is me een beetje te "vulgair".

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Ik vind de MF4 wel in elk opzicht mooier dan de MF5, die laatste is me wat te bruut. Gaat er wat over. Het elegante van de MF4 is net wat ik zo knap vind, de MF5 is me een beetje te "vulgair".
      bruut
      understatement

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Ik vind de MF4 wel in elk opzicht mooier dan de MF5, die laatste is me wat te bruut. Gaat er wat over. Het elegante van de MF4 is net wat ik zo knap vind, de MF5 is me een beetje te "vulgair".
        QFT

        Ondertussen de foto's van m'n kameraad gekregen tijdens de tvr-meet op Zolder. Magistrale kar toch
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

        Comment


        • Mja mja,

          voor mij is de MF4 de kar die je wilt hebben voor op straat, en de MF5 de kar om eens op de NS mee te gaan sjezen.

          Puur qua looks he

          Comment


          • Ja, maar dat uiterlijk ivm een "gewone" MF4....



            Weg klasse (en schoonheid).
            Misschien als ik hem eens irl zie...maar voorlopig toch maar niet
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
              Ja, maar dat uiterlijk ivm een "gewone" MF4....



              Weg klasse (en schoonheid).
              Misschien als ik hem eens irl zie...maar voorlopig toch maar niet
              Ik heb hem IRL eens int wit gezien en das best knap hoor.
              De MF4 is natuurlijk een stuk klassieker, wat ergens beter past bij het imago van Wiesmann.
              Jammer dat ze zo duur zijn...

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                Ja, maar dat uiterlijk ivm een "gewone" MF4....



                Weg klasse (en schoonheid).
                Misschien als ik hem eens irl zie...maar voorlopig toch maar niet
                Je moet de juiste MF5 kiezen he


                Comment


                • Jammer dat ze er mee stoppen.

                  Comment


                  • Met mijn foto was mijn punt duidelijker. (voor mij toch)

                    En gij post toevallig ook geen van de achterkant?
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                      Met mijn foto was mijn punt duidelijker. (voor mij toch)

                      En gij post toevallig ook geen van de achterkant?
                      Van deze heb ik geen van de achterkant

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        Jammer dat ze er mee stoppen.
                        omdat BMW geen V10's meer ZOU leveren
                        effe bekijken of dat ook echt zo is
                        en dan maar hopen op de M3-V8

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          Jammer dat ze er mee stoppen.
                          Lekker exclusief wel!

                          Nog acht exemplaren
                          Volgens de fabrikant zullen er nog acht auto's gebouwd worden met de V10 in het vooronder, dan is het gedaan. In totaal zijn dan iets minder dan 100 auto's gebouwd. Overigens heeft Wiesmann wel een opvolger op het oog, want net als BMW zal het bedrijf overschakelen op de V8 biturbomotoren. (carros.nl/adv)

                          Comment


                          • zou wel eens heeeeeeeel heet kunnen worden onder dat plastieke motordekseltje

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

                              Hier kan wat mij betreft geen enkele andere vierwieler tegenop qua design !

                              Comment


                              • Toch, de MF4 Roadster.

                                (alhoewel, nee, g'hebt gelijk, de coupé is eigenlijk nog zuiverder, maar ik zou wel een roadster verkiezen owv het gestegen gebruiksgenot voor zo'n auto)

                                Comment







                                • En nog :

                                  robin, car, photography, nikon, geneva, geneve, first, gt, rare, 2009, exclusive, mule, roadster, wiesmann, mf5, kiewiet, testmodel, d80, mf4, 18105vr


                                  robin, car, photography, nikon, geneva, geneve, first, gt, rare, 2009, exclusive, mule, roadster, wiesmann, mf5, kiewiet, testmodel, d80, mf4, 18105vr







                                  Comment


                                  • die mf4 gt blijft prachtig, ik zou wel niet weten of ik hem met de 4.8 v8 zou nemen of met de 4.0 v8 uit de m3. Is zo een mf4 eigenlijk dagelijks bruikbaar? of is dat niet te vergelijken met de bruikbaarheid van pakweg een 911.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                                      die mf4 gt blijft prachtig, ik zou wel niet weten of ik hem met de 4.8 v8 zou nemen of met de 4.0 v8 uit de m3. Is zo een mf4 eigenlijk dagelijks bruikbaar? of is dat niet te vergelijken met de bruikbaarheid van pakweg een 911.
                                      de 4.8 V8 klinkt echt ongelofelijk in die kar. Leent zich ook meer tot die auto vind ik (veel koppel in het middengebied, geen racemotor). Is imo perfect dagelijks bruikbaar, of toch zeker even bruikbaar als een 911 (maar dan zonder automatische airco ). Comfort is wel een stuk minder.

                                      Comment


                                      • Oei, ik vond dat toch niet hetzelfde. Een "gewone" 911 is erg goed dagelijks bruikbaar, zo'n MF4 is echt geen eitje om in en (vooral) uit te geraken. Daar wil je niet dagelijks mee de baan op, tenzij als 't voor een meerdaagse roadtrip is. Eens je rijdt, ça va, maar comfort (ophanging, zetels, ontwaseming, gevoel) is een pak minder, plaats is veel minder, enz. Auto is m.i. ook veel te teer (check die carrosserie) en te exclusief om daar dagelijks mee te gaan rijden.

                                        Ik zou een MF4 met de N62B48 nemen, denk ik ... zou de MF4 met de S65B40 eens willen horen. Als die even "rumble" klinkt als de non-M V8, dan zou ik ook durven twijfelen.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Oei, ik vond dat toch niet hetzelfde. Een "gewone" 911 is erg goed dagelijks bruikbaar, zo'n MF4 is echt geen eitje om in en (vooral) uit te geraken. Daar wil je niet dagelijks mee de baan op, tenzij als 't voor een meerdaagse roadtrip is. Eens je rijdt, ça va, maar comfort (ophanging, zetels, ontwaseming, gevoel) is een pak minder, plaats is veel minder, enz. Auto is m.i. ook veel te teer (check die carrosserie) en te exclusief om daar dagelijks mee te gaan rijden.
                                          te teer?
                                          Dat is even teer als gelijk welke Lotus
                                          Exclusief? Dat boeit toch niet om iets meer of minder dagelijks bruikbaar te maken.
                                          En met mijn figuur heb je daar ruimte genoeg in.

                                          Ok ik heb het fout uitgedrukt, hij is even dagelijks inzetbaar als een GT3 clubsport (de koppeling in die MF4 is ook geen lachertje)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X