Oorspronkelijk geplaatst door flupke73
Bekijk Berichten
Ofwel beeld ik het me in, maar het leek wel alsof véél mensen met een zuur trekje om de mond met een boogje om de LF-A heen liepen in 't supercar park. Hoe impressionant of goed 'ie ook moge zijn, 't ding ziet eruit als een getunede mid size souped up Toyota coupé, yep. Zeer jammer. Onbegrijpelijk wat mij betreft, want Lexus bewijst met de huidige IS en GS dat ze mooie auto's kunnen maken: clean, statig, zonder poespas, met hier en daar een krachtige lijn die een gedetermineerd maar wat nonconformistisch karakter beklemtoont, en vooral: niet pocherig. En als je dan die LF-A bekijkt, oei zeg. Nog een geluk dat 'ie zo gigantisch veel geld kost én gelimiteerd is, anders zou 'ie nooit zo goed hebben verkocht...
De Wiesmann is natuurlijk iets helemaal anders. Gemaakt in de éérste plaats om mooi te zijn, maar ondertussen de GT-capaciteiten niet vergetend. Maar looks en uitstraling en proporties primeren toch wel bij Wiesmann. Ge smelt gewoon als ge erbij staat, vind ik... zo geil.
Ik vind de MF4 wel in elk opzicht mooier dan de MF5, die laatste is me wat te bruut. Gaat er wat over. Het elegante van de MF4 is net wat ik zo knap vind, de MF5 is me een beetje te "vulgair".
Comment