Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WIESMANN Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • True, dat ding moet in iets opvallends. Die vesuvio-kleurige op 't salon was hémels...

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Ik niet. Een 911 is veel meer auto dan 'n Wiesel. Een 911 past perfect als tweede auto, zelfs als eerste ... terwijl je met zo'n Wiesel eigenlijk een ding koopt dat je terecht de moderne AC Cobra kan noemen, en dat een héél beperkte inzetbaarheid kent. Bagageruimte is zeer klein, comfort is quasi onbestaande, ...

      Ik zou met m'n tweede auto nog op reis willen kunnen, in één ruk naar Milaan ofzo. Dat zie ik niet doenbaar met een Wiesel.
      Is die zo oncomfy?

      Comment


      • O ja.

        Dat ding is piepklijn, erg hard, en heeft verre van comfy stoeletjes, is zeer luid binnenin, heeft geen airco (alhoewel, nu kan je 'm in optie krijgen), bijna geen bergvakken, quasi geen koffer, ...

        This is no limo.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          True, dat ding moet in iets opvallends. Die vesuvio-kleurige op 't salon was hémels...
          voor mij liefst een zwarte cabrio met serieus contrasterend binnenkleurtje (orange of geel). Met dat dak eraf geraak je er iets properder. Als je naast een overvol terras staat en een duvel teveel gedronken hebt.



          Alhoewel deze limited ook niet slecht is.

          Comment


          • Dit is meer mijn stijl.










            "grigio titano" metallic (Ferrari)
            nappaleder "lichtbruin" (Mercedes-Benz)
            20 inch BBS RS-GT met antracietgrijze velgster



            Al zou ik liever nog 19" BBS Le Mans hebben, 'k vind 20" er wat over voor dit kleine autootje. En binnenin moet de carbon kit er nog bij.

            Jammer dat 't een SMG Is.

            Comment


            • Maar eigenlijk zou 'k er 't liefst van al eentje hebben in dat schitterende "Jaguar Racing Green metallic", met zwarte kap, en een bicolor zwart/natuurbruin leder/alcantara interieur.

              Comment


              • Komt de M5 V10 er nu eigenlijk in? (ik had zo een gerucht gehoord)

                Comment


                • In de MF niet, neen, daar past zelfs geen V8 in.

                  In de GT wel, ja.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Maar eigenlijk zou 'k er 't liefst van al eentje hebben in dat schitterende "Jaguar Racing Green metallic", met zwarte kap, en een bicolor zwart/natuurbruin leder/alcantara interieur.



                    fotootje?

                    btw, kun je die in eender welke kleur bestellen? en eender welke interieurkleur?

                    Comment


                    • Al moet ik er wel bijzeggen dat er van de GT waarschijnlijk ook een open versie komt, een "lange/grote" Wiesmann roadster dus, beschikbaar met zowel V8 als V10. Die zou naast de oorspronkelijke kleine roadster blijven bestaan.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        O ja.

                        Dat ding is piepklijn, erg hard, en heeft verre van comfy stoeletjes, is zeer luid binnenin, heeft geen airco (alhoewel, nu kan je 'm in optie krijgen), bijna geen bergvakken, quasi geen koffer, ...

                        This is no limo.
                        Klein, daar heb je gelijk in.

                        Je hebt meer ruimte in een Lotus Exige, en vooral de instap in een Lotus is makkelijker.
                        Die GT heeft een piepklein deurgat, alsof iedereen op onze wereldbol 1m65 is en anorexia heeft...

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door bassface Bekijk Berichten
                          fotootje?
                          Nope. Zou 't ook 'es willen zien. 't Is in m'n hoofd dat ik die combo als de ultieme zag... maar nog nooit live gezien.

                          Oorspronkelijk geplaatst door bassface Bekijk Berichten
                          btw, kun je die in eender welke kleur bestellen? en eender welke interieurkleur?
                          Yep. De auto is handgebouwd, en ze spuiten 'm in welke kleur je maar wil (zie b.v. die versie in grigio titano van Ferrari, of exemplaren in black metallic van Aston Martin, enzovoort), en steken 't interieur in eender welke kleur je wil (Mercedes-ledersoorten, BMW-ledersoorten, Individual-ledersoorten, Porsche-ledersoorten, ... met de bijbehorende kleuren).

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                            Klein, daar heb je gelijk in.

                            Je hebt meer ruimte in een Lotus Exige, en vooral de instap in een Lotus is makkelijker.
                            Die GT heeft een piepklein deurgat, alsof iedereen op onze wereldbol 1m65 is en anorexia heeft...
                            Ik sprak niet over de GT, ik sprak over de MF.

                            De GT is als auto groter, maar heeft qua ruimte niet veel meer te bieden dan z'n open broertje. En inderdaad, de instap vergt een vrij hoge mate van lenigheid. Ik schrok me een hoedje toen ik er de eerste keer weer uit moest (salon van Brussel, vorig jaar). Jammer, want een pak heerschappen van 50 en meer zou die auto wel willen, denk ik, én kunnen kopen ... maar stappen er toch van af net door die moeilijke in- en uitstap.

                            Comment


                            • Gaan ze de V10 van de M5 in dat ding steken? Ik dacht dat die met de V8 al ongelooflijk snel was, wat gaat dat voor een raket zijn?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Ik sprak niet over de GT, ik sprak over de MF.

                                De GT is als auto groter, maar heeft qua ruimte niet veel meer te bieden dan z'n open broertje. En inderdaad, de instap vergt een vrij hoge mate van lenigheid. Ik schrok me een hoedje toen ik er de eerste keer weer uit moest (salon van Brussel, vorig jaar). Jammer, want een pak heerschappen van 50 en meer zou die auto wel willen, denk ik, én kunnen kopen ... maar stappen er toch van af net door die moeilijke in- en uitstap.
                                Idem, was eerst eens een kijkje gaan nemen naar de Lotusjes.

                                Dan naar Wiesmann, oei...
                                Mooie wagen, ongetwijfeld schitterende rijsensaties, maar als je dan wil instappen denk je: Welke debiel heeft dit gemaakt?...

                                Comment


                                • Mager, klein, jong en lenig zijn heeft zo zijn voordelen . 'k Heb al in drie verschillende GT's gezeten zonder al te veel problemen, hoewel ik nog wat zou moeten oefenen om écht elegant in- en uit te stappen .

                                  Mijn vader had een tijdje terug grote problemen om in een Elise S1 met hardtop te stappen, maar bij de Wiesmann GT ging het naar eigen zeggen vlotjes.
                                  Last edited by ; 14/03/2007, 17:06.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                    Welke debiel heeft dit gemaakt?...
                                    Een debiel die resoluut de kaart heeft getrokken van enerzijds 't esthetische, en anderzijds de pure rijsensaties. Aangezien dit merk een niemendalletje is in de autowereld, kan ik dat dus enkel maar toejuichen. Blij om te zien dat er nog ingenieurs zijn die vooral hun hart volgen!

                                    Comment


                                    • Zoveel mooie kleurencombo's Ik kan niet kiezen (gesteld dat ik er me ooit één kan veroorloven)

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Yep. De auto is handgebouwd, en ze spuiten 'm in welke kleur je maar wil (zie b.v. die versie in grigio titano van Ferrari, of exemplaren in black metallic van Aston Martin, enzovoort), en steken 't interieur in eender welke kleur je wil (Mercedes-ledersoorten, BMW-ledersoorten, Individual-ledersoorten, Porsche-ledersoorten, ... met de bijbehorende kleuren).

                                        Echt? Shiiiiiiiiit negroe

                                        Comment


                                        • Testje met de Wiesmann door gekke Sjoerd van Petrolhead

                                          Sjoerd van Stokkum testte voor Petrolhead.nl de Wiesmann Roadster MF3. Gooi de motor van een BMW M3, het geluid van een oude Messerschmidt, de uitvergrote gr...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X