Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WIESMANN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Dit is meer mijn stijl.
    "grigio titano" metallic (Ferrari)
    nappaleder "lichtbruin" (Mercedes-Benz)
    20 inch BBS RS-GT met antracietgrijze velgster

Al zou ik liever nog 19" BBS Le Mans hebben, 'k vind 20" er wat over voor dit kleine autootje. En binnenin moet de carbon kit er nog bij.

Jammer dat 't een SMG Is.
    wel mooi maar wel een beetje braafjes hé deze wagens mogen wel wat wildere kleuren hebben hé
    deze is ook nog braafjes, maar vond hem toch echt schitterend vooral buiten in de zon

vorig jaar had ik een morgan test wagen en die was zwart met mango interieur, dat was een schitterende kleur (allee vond ik toch hé)

Comment

• idd zo'n kleur bedoel ik. (zoals die geteste morgan)
      en er heeft eens iemand hie rene foto gezet van een duitse wiesmann in zo'n kleuren.

Comment

• Natuurlijk ! De Wiesel roadster die op 't salon stond was in zo'n kleuren !! Paar pagina's teruggaan.

Comment

Er stonden twee schitterende Wieseltjes op 't salon van Genève. De GT was in een schitterende 3-lagen metalliclak uitgevoerd (goudoranjebrons), met 19" BBS Le Mans. De MF3 die er stond was uni zwart, met oranje/zwart bicolor interieur (contrasterende stikking), de gecko-stikking op de zetels, en de volledige carbonkit voor 't interieur. Langs één kant had 'ie in koetswerkkleur meegespoten BBS RS-GT velgen liggen in 20", langs de andere kant 19" BBS CH.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          En nog wat interieurpics van de laatste. Let op 't prachtige carbon...

Hierse Tusc.

Dit wat je bedoelt? Zwart met binnenin wat gelig gedoe?

Inderdaad zeer knap.

Comment

• idd
            zo mooi
            donker buitenkleurtje en dan een fel contrasterende binnenkleur. zoiets is verplicht in een cabrio.
            ooit eens een zwarte E36 cabrio gezien met full wit leder vanbinnen.
            zalig mooi.
            in men kevertje komt trouwens ook een wit interieur later. Kwestie van men liefde op het eerste zicht wat waar te maken.
            In een gewone wagen mag het wat soberder zijn. Maar een cabrio.....

Comment

• Comment

• Comment

Al moet ik er wel bijzeggen dat er van de GT waarschijnlijk ook een open versie komt, een "lange/grote" Wiesmann roadster dus, beschikbaar met zowel V8 als V10. Die zou naast de oorspronkelijke kleine roadster blijven bestaan.
                  Hij staat gepland voor 2010.

Vandaag te horen gekregen dat die zalige rode GT van Geneve (die kleur heet blijkbaar "Rocket") op Top Marques Monaco gaat staan (), samen met een mat-groene GT . Naar't schijnt zou het knap zijn...

Comment

• Wat is dat Red Rocket toch een zalige kleur .

Comment

• En stond die matgroene er?Dat rood is idd zalig !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                        En stond die matgroene er?Dat rood is idd zalig !
                        Ja.

Comment

• OMG.

Comment

• Dat Rocket Red is trouwens een limited edition van een of andere verffabrikant. Wereldwijd worden er maar 3000 auto's (van verschillende merken) in die kleur gespoten.

Comment

• Ach, geen probleem, als die verf op is laat je 'm toch gewoon in dat oranje metallic van Range Rover spuiten?

't Is inderdaad wel zéér knap. Je staat erop te kijken en je geraakt niet uitgekeken. Zou die auto wel 'es in direct zonlicht willen zien, in plaats van onder spots.

Comment

• Parelmoer:

Comment

• Neenee, een Roadster moet in een donkere kleur, zéér hard metallic, 'n kleurtje van een laag of 3-4. Genre carbonzwart maar dan met meer naar buiten komend blauw, of idem met groen.

Comment

• De uni witte Roadster met donkerrood interieur die er vorig jaar stond (staat ook op een aantal persfoto's) was nogthans ook érg knap, in mijn opinie.

Bestaat er eigenlijk al een groot kleurtjestopic?

Comment

• Werhmachtgrün

Redrocket

Comment

• Comment

• Zwart met rood leer doet et em toch altijd é

Comment

Working...
                                          X