Man ik wil een Wiesmann!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
WIESMANN Lovers
Collapse
X
-
Wiesmann GT : 113.900 EUR
speciaal leder : 1.340 EUR
stuurwiel met speciaal leder : 290 EUR
gordels matching color : 100 EUR
luidsprekerafdekking matching color : 100 EUR
2 kaartenvakken in leder aan centrale console : 260 EUR
Gecko-stikking zetels : 220 EUR
GSM-tasje in speciaal leder : 150 EUR
el. in hoogte verstelbare bestuurderszetel : 1.005 EUR
el. in hoogte verstelbare passagierszetel : 1.005 EUR
verw.zetels : 565 EUR
middenconsole met bergvak : 330 EUR
instrumentenringen verchroomd : 260 EUR
achtergrond tellerklokjes in kleur naar wens : 1.300 EUR
buitentemp.meter ipv. klokje : 200 EUR
velours matten : 225 EUR
DSC + ABS : 2.650 EUR
alu-grille verchroomd : 815 EUR
koplampen + verstralers xenon : 1.285 EUR
2-lagen metallic lak : 1.025 EUR
3-lagen metallic lak : 1.840 EUR
matte lak : 1.390 EUR
Wiesmann Car Cover : 769 EUR
18" BBS CH : 1.840 EUR
19" BBS CH : 2.350 EUR
19" Hartge 3-delig : 3.480 EUR
19" BBS LM : 3.795 EUR
19" BBS RS-GT : 3.795 EUR
20" Hartge 3-delig : 4.825 EUR
20" BBS RS-GT : 4.825 EUR
velgenster in wagenkleur (enkel bij BBS RS-GT) : 1.000 EUR
sound concept 1 : 1.280 EUR
sound concept 2 : 2.090 EUR
sound concept 3 : 2.620 EUR
sound concept 4 (= SC3 + 4x65W + 4x90W + 10 luidsprekers) : 3.590 EUR
Becker Indi navigatie : 1.130 EUR
Comment
-
Goed dat dit topic nog eens wordt bovengehaald en volgestouwd met foto's...
Wat een wagens
Comment
-
-
Zou het niet mogelijk zijn bij wijze van special request om dat ding te voorzien van een E39 M5 motor?
Dat is toch véél meer een match voor die wagen dan die E60 M5 motor
Ik zou hem er DIRECT boven verkiezen... Zo'n hi-tech sfeertje van die V10 is totaal onverenigbaar met het karakter van een zo'n classic sportscar, IMO..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZou het niet mogelijk zijn bij wijze van special request om dat ding te voorzien van een E39 M5 motor?
Dat is toch véél meer een match voor die wagen dan die E60 M5 motor
Ik zou hem er DIRECT boven verkiezen... Zo'n hi-tech sfeertje van die V10 is totaal onverenigbaar met het karakter van een zo'n classic sportscar, IMO..
Ik denk niet dat Wiesmann een GT met S62 V8 gehomologeerd krijgt, nog. 't Kan natuurlijk wel maar 'k vrees ervoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWaarom zou je een motor die al ietwat outdated is en de strengste milieunormen niet meer haalt, nog laten monteren in plaats van een motor (de 4,8-liter uit de huidige x50i dus) die quasi even krachtig is, lichter en vooral veel properder?
Ik denk niet dat Wiesmann een GT met S62 V8 gehomologeerd krijgt, nog. 't Kan natuurlijk wel maar 'k vrees ervoor.
Ik weet niet, ik kan het niet verantwoorden maar liever een Sxx-krachtbron van een paar jaar geleden dan een recente Mxx-krachtbron, 't zal de M-agie zijn zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenZeker de coupé voor mij. Dat mat groen is idd nog cool!
Hoeveel kost zo'n wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichtenirl is dat mat groen echt iets raars ze. Het is eigenlijk bets te vergelijken met een schoolbord, niet echt mijn ding.
Die optielijst je kan hem gemakkelijk verdubbelen.
Hoewel de basisprijs voor zo een wagen nog mee valt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenOmdat dat proper mij eigenlijk niet teveel uitmaakt, omdat de roadster een M-krachtbronnetje krijgt zou ik met m'n GT steeds jaloers zitten kijken naar z'n motorkap!
Ik weet niet, ik kan het niet verantwoorden maar liever een Sxx-krachtbron van een paar jaar geleden dan een recente Mxx-krachtbron, 't zal de M-agie zijn zeker?
Maar ... tot je met zo'n ding gereden hebt, denk ik. I mean, hoor dat spel brabbelen, seg. Er is nog een andere video te vinden op youtube of video.google, een test so to speak. Magistraal.
En dan nog, 'k zou toch de GT niet hoeven, geef mij maar een MF 3 Roadster met manuele versnellingsbak en de kortste achterbrug die mogelijk is (4,10).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenJa die basisprijs ligt idd lager dan ik dacht
Zijn beide modellen gelimiteerd in oplage?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, ik volg je wel in zekere zin.
Maar ... tot je met zo'n ding gereden hebt, denk ik. I mean, hoor dat spel brabbelen, seg. Er is nog een andere video te vinden op youtube of video.google, een test so to speak. Magistraal.
En dan nog, 'k zou toch de GT niet hoeven, geef mij maar een MF 3 Roadster met manuele versnellingsbak en de kortste achterbrug die mogelijk is (4,10).
Super filmpje
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNeen, 't is alleen lang wachten eer je Wieseltje gemaakt wordt. De wachttijd voor de MF3 is ca. 14 maanden, voor de MF4 is 't ca. 18 maanden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZou het niet mogelijk zijn bij wijze van special request om dat ding te voorzien van een E39 M5 motor?
Dat is toch véél meer een match voor die wagen dan die E60 M5 motor
Ik zou hem er DIRECT boven verkiezen... Zo'n hi-tech sfeertje van die V10 is totaal onverenigbaar met het karakter van een zo'n classic sportscar, IMO..
Hélemaal waar
Comment
Comment