Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WIESMANN Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Man ik wil een Wiesmann!

    Comment


    • Wiesmann GT : 113.900 EUR

      speciaal leder : 1.340 EUR
      stuurwiel met speciaal leder : 290 EUR
      gordels matching color : 100 EUR
      luidsprekerafdekking matching color : 100 EUR
      2 kaartenvakken in leder aan centrale console : 260 EUR
      Gecko-stikking zetels : 220 EUR
      GSM-tasje in speciaal leder : 150 EUR
      el. in hoogte verstelbare bestuurderszetel : 1.005 EUR
      el. in hoogte verstelbare passagierszetel : 1.005 EUR
      verw.zetels : 565 EUR
      middenconsole met bergvak : 330 EUR
      instrumentenringen verchroomd : 260 EUR
      achtergrond tellerklokjes in kleur naar wens : 1.300 EUR
      buitentemp.meter ipv. klokje : 200 EUR
      velours matten : 225 EUR
      DSC + ABS : 2.650 EUR
      alu-grille verchroomd : 815 EUR
      koplampen + verstralers xenon : 1.285 EUR
      2-lagen metallic lak : 1.025 EUR
      3-lagen metallic lak : 1.840 EUR
      matte lak : 1.390 EUR
      Wiesmann Car Cover : 769 EUR
      18" BBS CH : 1.840 EUR
      19" BBS CH : 2.350 EUR
      19" Hartge 3-delig : 3.480 EUR
      19" BBS LM : 3.795 EUR
      19" BBS RS-GT : 3.795 EUR
      20" Hartge 3-delig : 4.825 EUR
      20" BBS RS-GT : 4.825 EUR
      velgenster in wagenkleur (enkel bij BBS RS-GT) : 1.000 EUR
      sound concept 1 : 1.280 EUR
      sound concept 2 : 2.090 EUR
      sound concept 3 : 2.620 EUR
      sound concept 4 (= SC3 + 4x65W + 4x90W + 10 luidsprekers) : 3.590 EUR
      Becker Indi navigatie : 1.130 EUR

      Comment


      • schitterende reeks foto's Tromboni
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

        Comment


        • Goed dat dit topic nog eens wordt bovengehaald en volgestouwd met foto's...


          Wat een wagens
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

          Comment


          • Ik moest van Mr. Simoniseersel hier komen kijken.

            Dat rood raketje is precies niet mis.

            Comment


            • Listen...


              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


              • Ok da's nie slecht

                Comment


                • Standaard BMW 4,8-litertje. En dan nog maar tot zo'n 2.500 à 3.000 tpm waarschijnlijk, of zelfs nog minder.

                  Nu ja, gelijk welke motor met 'n bijna onbestaande geluiddemping in de uitlaat klinkt lekker...

                  'k Ben benieuwd welke sound ze uit de 5-liter V10 gaan puren...

                  Comment


                  • Ik vrees dat de V8 geliefder zal zijn dan de V10, puur naar sound toe...

                    Ik zou toch de V8 er nog boven kiezen

                    Comment


                    • Ik ook, zeer zeker. Zo'n kar hoort met brabbelende V8. Ik vrees ook dat 'ie met V10 té giftig zal worden, met V8 is het naar 't schijnt al een ferm ding om op de baan te houden als je 'm hard rijdt.

                      Comment


                      • Zou het niet mogelijk zijn bij wijze van special request om dat ding te voorzien van een E39 M5 motor?
                        Dat is toch véél meer een match voor die wagen dan die E60 M5 motor

                        Ik zou hem er DIRECT boven verkiezen... Zo'n hi-tech sfeertje van die V10 is totaal onverenigbaar met het karakter van een zo'n classic sportscar, IMO..

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                          Zou het niet mogelijk zijn bij wijze van special request om dat ding te voorzien van een E39 M5 motor?
                          Dat is toch véél meer een match voor die wagen dan die E60 M5 motor

                          Ik zou hem er DIRECT boven verkiezen... Zo'n hi-tech sfeertje van die V10 is totaal onverenigbaar met het karakter van een zo'n classic sportscar, IMO..
                          Waarom zou je een motor die al ietwat outdated is en de strengste milieunormen niet meer haalt, nog laten monteren in plaats van een motor (de 4,8-liter uit de huidige x50i dus) die quasi even krachtig is, lichter en vooral veel properder?

                          Ik denk niet dat Wiesmann een GT met S62 V8 gehomologeerd krijgt, nog. 't Kan natuurlijk wel maar 'k vrees ervoor.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Waarom zou je een motor die al ietwat outdated is en de strengste milieunormen niet meer haalt, nog laten monteren in plaats van een motor (de 4,8-liter uit de huidige x50i dus) die quasi even krachtig is, lichter en vooral veel properder?

                            Ik denk niet dat Wiesmann een GT met S62 V8 gehomologeerd krijgt, nog. 't Kan natuurlijk wel maar 'k vrees ervoor.
                            Omdat dat proper mij eigenlijk niet teveel uitmaakt, omdat de roadster een M-krachtbronnetje krijgt zou ik met m'n GT steeds jaloers zitten kijken naar z'n motorkap!
                            Ik weet niet, ik kan het niet verantwoorden maar liever een Sxx-krachtbron van een paar jaar geleden dan een recente Mxx-krachtbron, 't zal de M-agie zijn zeker?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                              Zeker de coupé voor mij. Dat mat groen is idd nog cool!

                              Hoeveel kost zo'n wagen?
                              irl is dat mat groen echt iets raars ze. Het is eigenlijk bets te vergelijken met een schoolbord, niet echt mijn ding.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                                irl is dat mat groen echt iets raars ze. Het is eigenlijk bets te vergelijken met een schoolbord, niet echt mijn ding.
                                Laat maar dan... trauma's.


                                Die optielijst je kan hem gemakkelijk verdubbelen.

                                Hoewel de basisprijs voor zo een wagen nog mee valt.

                                Comment


                                • Ja die basisprijs ligt idd lager dan ik dacht

                                  Zijn beide modellen gelimiteerd in oplage?

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Omdat dat proper mij eigenlijk niet teveel uitmaakt, omdat de roadster een M-krachtbronnetje krijgt zou ik met m'n GT steeds jaloers zitten kijken naar z'n motorkap!
                                    Ik weet niet, ik kan het niet verantwoorden maar liever een Sxx-krachtbron van een paar jaar geleden dan een recente Mxx-krachtbron, 't zal de M-agie zijn zeker?
                                    Ja, ik volg je wel in zekere zin.

                                    Maar ... tot je met zo'n ding gereden hebt, denk ik. I mean, hoor dat spel brabbelen, seg. Er is nog een andere video te vinden op youtube of video.google, een test so to speak. Magistraal.

                                    En dan nog, 'k zou toch de GT niet hoeven, geef mij maar een MF 3 Roadster met manuele versnellingsbak en de kortste achterbrug die mogelijk is (4,10).

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                      Ja die basisprijs ligt idd lager dan ik dacht

                                      Zijn beide modellen gelimiteerd in oplage?
                                      Neen, 't is alleen lang wachten eer je Wieseltje gemaakt wordt. De wachttijd voor de MF3 is ca. 14 maanden, voor de MF4 is 't ca. 18 maanden.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Ja, ik volg je wel in zekere zin.

                                        Maar ... tot je met zo'n ding gereden hebt, denk ik. I mean, hoor dat spel brabbelen, seg. Er is nog een andere video te vinden op youtube of video.google, een test so to speak. Magistraal.

                                        En dan nog, 'k zou toch de GT niet hoeven, geef mij maar een MF 3 Roadster met manuele versnellingsbak en de kortste achterbrug die mogelijk is (4,10).
                                        Die van die Zweed of Noor ofzo?

                                        Super filmpje

                                        Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Neen, 't is alleen lang wachten eer je Wieseltje gemaakt wordt. De wachttijd voor de MF3 is ca. 14 maanden, voor de MF4 is 't ca. 18 maanden.
                                        Dat zou ik er wel voor over hebben, en anders een tweedehands kopen met de juiste kleur en de opties achteraf laten monteren. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit totaal geen probleem is. Ook niet naar ander leder en zo toe

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          Zou het niet mogelijk zijn bij wijze van special request om dat ding te voorzien van een E39 M5 motor?
                                          Dat is toch véél meer een match voor die wagen dan die E60 M5 motor

                                          Ik zou hem er DIRECT boven verkiezen... Zo'n hi-tech sfeertje van die V10 is totaal onverenigbaar met het karakter van een zo'n classic sportscar, IMO..


                                          Hélemaal waar
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

                                          Comment

                                          Working...
                                          X