Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ook, zeer zeker. Zo'n kar hoort met brabbelende V8. Ik vrees ook dat 'ie met V10 té giftig zal worden, met V8 is het naar 't schijnt al een ferm ding om op de baan te houden als je 'm hard rijdt.
Zou het niet mogelijk zijn bij wijze van special request om dat ding te voorzien van een E39 M5 motor?
Dat is toch véél meer een match voor die wagen dan die E60 M5 motor
Ik zou hem er DIRECT boven verkiezen... Zo'n hi-tech sfeertje van die V10 is totaal onverenigbaar met het karakter van een zo'n classic sportscar, IMO..
Zou het niet mogelijk zijn bij wijze van special request om dat ding te voorzien van een E39 M5 motor?
Dat is toch véél meer een match voor die wagen dan die E60 M5 motor
Ik zou hem er DIRECT boven verkiezen... Zo'n hi-tech sfeertje van die V10 is totaal onverenigbaar met het karakter van een zo'n classic sportscar, IMO..
Waarom zou je een motor die al ietwat outdated is en de strengste milieunormen niet meer haalt, nog laten monteren in plaats van een motor (de 4,8-liter uit de huidige x50i dus) die quasi even krachtig is, lichter en vooral veel properder?
Ik denk niet dat Wiesmann een GT met S62 V8 gehomologeerd krijgt, nog. 't Kan natuurlijk wel maar 'k vrees ervoor.
Waarom zou je een motor die al ietwat outdated is en de strengste milieunormen niet meer haalt, nog laten monteren in plaats van een motor (de 4,8-liter uit de huidige x50i dus) die quasi even krachtig is, lichter en vooral veel properder?
Ik denk niet dat Wiesmann een GT met S62 V8 gehomologeerd krijgt, nog. 't Kan natuurlijk wel maar 'k vrees ervoor.
Omdat dat proper mij eigenlijk niet teveel uitmaakt, omdat de roadster een M-krachtbronnetje krijgt zou ik met m'n GT steeds jaloers zitten kijken naar z'n motorkap!
Ik weet niet, ik kan het niet verantwoorden maar liever een Sxx-krachtbron van een paar jaar geleden dan een recente Mxx-krachtbron, 't zal de M-agie zijn zeker?
Omdat dat proper mij eigenlijk niet teveel uitmaakt, omdat de roadster een M-krachtbronnetje krijgt zou ik met m'n GT steeds jaloers zitten kijken naar z'n motorkap!
Ik weet niet, ik kan het niet verantwoorden maar liever een Sxx-krachtbron van een paar jaar geleden dan een recente Mxx-krachtbron, 't zal de M-agie zijn zeker?
Ja, ik volg je wel in zekere zin.
Maar ... tot je met zo'n ding gereden hebt, denk ik. I mean, hoor dat spel brabbelen, seg. Er is nog een andere video te vinden op youtube of video.google, een test so to speak. Magistraal.
En dan nog, 'k zou toch de GT niet hoeven, geef mij maar een MF 3 Roadster met manuele versnellingsbak en de kortste achterbrug die mogelijk is (4,10).
Maar ... tot je met zo'n ding gereden hebt, denk ik. I mean, hoor dat spel brabbelen, seg. Er is nog een andere video te vinden op youtube of video.google, een test so to speak. Magistraal.
En dan nog, 'k zou toch de GT niet hoeven, geef mij maar een MF 3 Roadster met manuele versnellingsbak en de kortste achterbrug die mogelijk is (4,10).
Neen, 't is alleen lang wachten eer je Wieseltje gemaakt wordt. De wachttijd voor de MF3 is ca. 14 maanden, voor de MF4 is 't ca. 18 maanden.
Dat zou ik er wel voor over hebben, en anders een tweedehands kopen met de juiste kleur en de opties achteraf laten monteren. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit totaal geen probleem is. Ook niet naar ander leder en zo toe
Zou het niet mogelijk zijn bij wijze van special request om dat ding te voorzien van een E39 M5 motor?
Dat is toch véél meer een match voor die wagen dan die E60 M5 motor
Ik zou hem er DIRECT boven verkiezen... Zo'n hi-tech sfeertje van die V10 is totaal onverenigbaar met het karakter van een zo'n classic sportscar, IMO..
Comment