Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Dat zou ik er wel voor over hebben, en anders een tweedehands kopen met de juiste kleur en de opties achteraf laten monteren. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit totaal geen probleem is. Ook niet naar ander leder en zo toe
Ja, doen ze. Een complete refurbish van je Wieseltje is perfect mogelijk, bij Wiesmann zelf dus. Ze rusten zelfs modelletjes van begin de jaren '90 om tot de laatste evoluties (interieur en exterieur), nieuwe kleur, nieuw interieur, ...
Die dingen houden hun waarde enorm goed, trouwens, dus 'n tweedehandse kopen is niet meteen interessant. Plus: voor 'n refurbish moet je doorgaans ook wel wat wachten (zij het geen jaar).
Ja, doen ze. Een complete refurbish van je Wieseltje is perfect mogelijk, bij Wiesmann zelf dus. Ze rusten zelfs modelletjes van begin de jaren '90 om tot de laatste evoluties (interieur en exterieur), nieuwe kleur, nieuw interieur, ...
Die dingen houden hun waarde enorm goed, trouwens, dus 'n tweedehandse kopen is niet meteen interessant. Plus: voor 'n refurbish moet je doorgaans ook wel wat wachten (zij het geen jaar).
Deze vrouw zou maar al te graag bij Wiesmann eens langsgaan voor een refurbishing van haar leder!
Ik vind 20" echt te groot. Op de GT nog nét doenbaar, maar op de MF écht een maat te groot.
Nog 'n geluk dat je de RS-GT velgen ook in 19" kan krijgen.
@ 9-11
Geen idee. BMW maakt de S54 nog wel eventjes verder, hoor, minstens tot en met 2009. Daarna? Misschien de 3-liter biturbo? Eventueel die van Alpina zelfs.
Comment