Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WIESMANN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Het zijn inderdaad super mooie en exclusieve bakken maar deze boven een Ferrari kiezen is echt zot vind ik. Een Porsche kan ik nog begrijpen.

Welke motor zou er in de Weismann komen als BMW stopt met de productie van de S54?
    Als ik me niet vergis gaat de GT binnenkort te verkrijgen zijn met V10 uit de M5,M6.

Comment

• Yep, er is er al eentje compleet in de vernieling gereden (zijn hier nog pics van gepost), en 'ie wordt voorgesteld op de IAA over enkele weken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Yep, er is er al eentje compleet in de vernieling gereden (zijn hier nog pics van gepost), en 'ie wordt voorgesteld op de IAA over enkele weken.
        Ah, ik wist niet dat er eentje in de prak gereden was. Kheb idd opgevangen op de beurs in Monaco dat die op de IAA zou voorgesteld worden. Bij de roadster was het technisch niet mogelijk. De nieuwe V8 uit de M3 zou echt wel stekezot zijn

Comment

• Oh nee doe dat a.u.b niet Wiesmann, GT + V8 is pure sex.

GT + V10 =

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
            Oh nee doe dat a.u.b niet Wiesmann, GT + V8 is pure sex.

GT + V10 =
            zal 'm wel kunnen doen meestrijden met de top in z'n klasse. 347pk is al veel maar als je ziet wat de concurrentie aanbiedt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
              zal 'm wel kunnen doen meestrijden met de top in z'n klasse. 347pk is al veel maar als je ziet wat de concurrentie aanbiedt
              Dat zou me nu eens geen barst kunnen schelen se.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                Dat zou me nu eens geen barst kunnen schelen se.
                mij ook niet maar veel klanten wss wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                  mij ook niet maar veel klanten wss wel
                  Absoluut niet, voor minder geld heb je snellere wagens.

Iemand die voor een Wiesmann kiest, kiest niet alleen voor snelheid want dan zit ie toch in de foute garage.

Comment

• Comment

• *slik*
                      Weg elegantie.

(foto's: autoblog.nl)

Ik zou hem wel eens in een normaal kleurtje willen zien.

Comment

• Is dit van Wiesmann zelf, of weer één of andere foute tuner??,

Ik hoop het tweede maar vrees het ergste

Comment

• Dit is de nieuwe Wiesmann V10 .

Comment

• Hmm.

Mjah, lelijk, vind ik ook, maar ... 'k vind het wel goed dat ze 'n duidelijk onderscheid maken tussen de "burgerlijke" versie (met V en de "sportieve" versie (met V10). Bovendien, om 't extra vermogen van die V10 deftig op de baan te houden, ook aan hogere snelheden, waren zeker aerodynamische aanpassingen nodig, de gewone Wiesmann GT is naar 't schijnt al vrij nerveus als je 'm goed doortrapt.

Wat goed is, is dat 'ie zich hiermee in de klasse van de zeer krachtige écht pure sportkarren nestelt. Dat zal wel een nieuw publiek aanspreken, en dat kan niet slecht zijn.

'k Vraag me af in welke mate je 'm ook "normaal" kan hebben...

Ik vraag 't vrijdag na!

Comment

• 0-100 in 3.9, topsnelheid van 310 (maar dat zou nog wat kunnen oplopen, de aërodynamica staat nog niet 100% op punt).

Comment

• Die straalt toch niet meer de klasse uit die een Wiesmann moet hebben Ik keek lang uit naar deze en tis spijtig dat zo een teleurstelling is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                                  Die straalt toch niet meer de klasse uit die een Wiesmann moet hebben Ik keek lang uit naar deze en tis spijtig dat zo een teleurstelling is.
                                  Ik wacht nog even met mijn definitieve oordeel tot ik hem in't echt én in een degelijke kleur heb gezien.
                                  Wie presenteert er nu een nieuwe wagen in matte smurfkleur?

Comment

• Nog eens de MF4 posten ter vergelijking.

Comment

• Deze kleur blijft echt heerlijk!

Comment

• Wiesmann

Hey

We zijn zeven studentes van de Erasmushogeschool in Brussel.
                                        Wij werken momenteel aan een communicatieplan voor Wiesmann België in opdracht van meneer Koninckx. Maar we zijn dus volop opzoek naar informatie rond Wiesmann en eventueel informatie over eigenaars. Bij deze een oproep: Please help ons!

Groetjes
                                        Julie

Comment

• Heeft Frédéric die informatie niet?

Comment

Working...
                                          X