Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En zou zo'n systeem (dvd-player op het dak van de Touareg) leverbaar zijn met optie? Zo ja, hoeveel zou het kosten? Of is het alleen voor de VW Individuals? Normaal zou dat moeten staan in de lijst der opties bij de Touareg.
(origineel VW-product, VW-Individuals)
En zou zo'n systeem (dvd-player op het dak van de Touareg) leverbaar zijn met optie? Zo ja, hoeveel zou het kosten? Of is het alleen voor de VW Individuals? Normaal zou dat moeten staan in de lijst der opties bij de Touareg.
Het is voor onze toekomstige Touareg!
Dit systeem is leverbaar op Touareg,Golf Plus en Touran. Voor de andere modellen zijn er systemen in de hoofdsteun. De prijs is +/- €2200 incl. Btw en staat gewoon in de individual/accesoires cataloog, deze kan ook direct vanaf fabriek besteld worden mits nota.
Je hoeft geen Individual-wagen hiervoor aan te schaffen, alle "betere" accesoires worden tegenwoordig gewoon nu bij Individual geplaatst. De betere dealer zal je wel verdere info verschaffen
170 PK, 230 km/h, 25.000 Euro. Daarop hebben we lang gewacht: een aantrekkelijke sportwagen voor een redelijke prijs. Begin 2008 wil VW ons
deze schoonheid aanbieden. Met een nieuwe Scirocco op Golf basis.
weet er iemand enkele grote VW afbraakzaken zijn in duitsland?
Ik moet dit weekend naar Dusseldorf en vroeg me af of ik er toevallig gene passeer?
Ik zoek enkele onderdelen voor een VW Golf IV.
Weet iemand iets meer over de Polo Croos Over?
Wanneer hij uitkomt, prijs, motorisatie.
Mijn grootouders zijn op zoek naar een nieuwe, kleine, hoge auto.
Ze voelen zich "verplicht" om bij aangetrouwde familie te kopen, en dat wil zeggen dat het een VW moet zijn.
Weet iemand iets meer over de Polo Croos Over?
Wanneer hij uitkomt, prijs, motorisatie.
Mijn grootouders zijn op zoek naar een nieuwe, kleine, hoge auto.
Ze voelen zich "verplicht" om bij aangetrouwde familie te kopen, en dat wil zeggen dat het een VW moet zijn.
Polo Cross Fun komt April ofzo op de markt, was er hier al geen topic over. Trouwens de Fox zit ook hoog, natuurlijk niet polo CrossFun hoog maar toch.
Comment