here comes the ugly boat
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
WTF! Steekt die neus echt zoveel naar voor uit, of nemen ze ons nu in de maling?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenWTF! Steekt die neus echt zoveel naar voor uit, of nemen ze ons nu in de maling?
de tiguan bestaat in 2 versies, de onroad en de offroad. Die laatste krijgt dus een neus met betere oprij-hoeken...alleen maakt dat de auto schandalig lelijk
Comment
-
De vorige velgen zagen er idd niet echt sportief uit, maar ik mocht ze wel. Deze vind ik een beetje inspiratieloos. Alsof je alwéér een variant met radiale spaken spaken wouden, maar er totaal geen idee van hadden hoe ze die velgen mooi en origineel moesten maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk BerichtenEen VW Golf V TDI, bestaat dat?
Bij mijn weten niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk BerichtenEen VW Golf V TDI, bestaat dat?Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBij mijn weten niet.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk BerichtenEen VW Golf V TDI, bestaat dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk BerichtenNaar mijn weten heeft de Golf V enkel zilveren badges met TDI op, niks in 't rood dus.
Alles grijs: 90 pk.
Een rode I: 110 pk.
Een rode D en I: 115 of 130 pk (afhankelijk van het bouwjaar).
Een rode T, D en I: 150 pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenDe vorige velgen zagen er idd niet echt sportief uit, maar ik mocht ze wel. Deze vind ik een beetje inspiratieloos. Alsof je alwéér een variant met radiale spaken spaken wouden, maar er totaal geen idee van hadden hoe ze die velgen mooi en origineel moesten maken.
vond de vorige veel mooier als deze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk BerichtenIn mijn buurt is er een Golf V met TDI letters op de achterklep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenOf wacht eens, zou dat de 170 pk-variant kunnen zijn dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenNiet bij de Golf V, wel bij de Golf IV.
Alles grijs: 90 pk.
Een rode I: 110 pk.
Een rode D en I: 115 of 130 pk (afhankelijk van het bouwjaar).
Een rode T, D en I: 150 pk.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Het is alleszins geen GT. Ik zal eens een foto nemen de volgende keer.
Oorspronkelijk geplaatst door TimJ Bekijk BerichtenStaat er dan nt GT op de klep?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOp de Duitse site (en CC) staat de Golf R32 afgebeeld met "nieuwe" velgen, sportiever dan de (naar mijn mening 'n beetje te brave) velgen waarmee we 'm tot nu toe zagen.
Comment
-
VW Touareg R50:
Oorspronkelijk geplaatst door WorldCarFansAt Australian International Motor Show
If you thought that the Golf R32 or Passat R36 were the pinnacle of power at Volkswagen, then be prepared to have your world rocked. Next week on October 11 Volkswagen will reveal their all new Volkswagen Touareg R50 at the Australian International Motor Show (AIMS) in Sydney. The VW Touareg R50 is claimed to be one of the most powerful SUV in the world, which is saying something when the Porsche Cayenne Turbo counts 500 hp, BMW's top-of-the-line X5 4.8i M comes in at 355 hp (but there is a X5 M on the way of course) and the Lexus LX 570 puts 381 hp to the road.
The Touareg R50 is based on the current V10 TDI model but with a 'generous' power increase over the 230 kW (313 hp) and 750 Nm torque. The R50 also sports bigger wheels, tires and tweaked suspension and is the third model in the VW sporty R line. The interior and exterior have been redone by Volkswagen Inidividual GmbH to reflect the R philosophy.
Stay tuned for more directly from AIMS next week Thursday.
Bron: WorldCarFans.com
Comment
-
Je hebt TDI, 2.0 TDI en GT denk ik?
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
Comment