Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichtenknap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Acec Bekijk Berichten
Waar is den tijd, had indentijd van die modellen een GTD'ke met de volle 70 pk en was toen vlot te noemen. (Nu kom je er met nen 1.9 mazoutstoof met +-175pk al bijna niet meer aante pas!!! )
Had zelfs standaard geen rechterbuitenspiegel die ik er voor 500 belgische franken liet bijzetten.
Keileuk karreke was da....Last edited by fa820373; 03/12/2007, 01:17.2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic
Comment
-
-
Ligt eraan wat ze ervoor vragen. Ik ken iemand die een Golf IV tdi(90), ook van bwj '98, met 110 000 km gekocht heeft, hij heeft er 5900 euro voor betaald bij een particulier . Die motoren zijn wel beresterk en ze gaan ook wel veel km's mee, volgens de meesten. Ook zijn ze ook nog eens superzuinig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenEen Golf IV TDI (90) bj1998 met 213 000 km, te veel of zeker te doen?
Ik veronderstel dat zo'n TDI wel een pak km's aan kan?'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Er zijn wel een pak meer golfkes van 98 die rond 5000 - 5500 euro hangen, maar ik vind dat ergens toch wel wat overpriced Kameraad heeft zich 2 maanden terug een Golf IV tdi(110) met 180 000 km van 2001 gekocht voor € 5750. Hij had er trouwens nog een jaar garantie bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenEen Golf IV TDI (90) bj1998 met 213 000 km, te veel of zeker te doen?
Ik veronderstel dat zo'n TDI wel een pak km's aan kan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenMet garantie?
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenVriend van mij heeft er 250k kms mee gedaan en kon eigenlijk nog mee... Altijd buiten geslapen en direkt starten.
De Golf die ik op 't oog heb:
Ook mss niet slecht, alleen spijtig van de dikke kras:
nls2000
Comment
Comment