Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hou jullie vast aan jullie bretellen, het wordt nog leuk. Las op Autoweek.nl:
"Tot slot zal in maart in Argentinië de productie starten van de stationwagenversie van de Fox." Dit geeft mij pas het hierboven door Frankie beschreven gevoel
Las tevens dat Seat wat volk aan de deur gaat zetten door de tegenvallende resultaten. Miscchien kunnen ze die allemaal droppen op de redactie van d' Ieteren Magazine...
Hou jullie vast aan jullie bretellen, het wordt nog leuk. Las op Autoweek.nl:
"Tot slot zal in maart in Argentinië de productie starten van de stationwagenversie van de Fox." Dit geeft mij pas het hierboven door Frankie beschreven gevoel
Las tevens dat Seat wat volk aan de deur gaat zetten door de tegenvallende resultaten. Miscchien kunnen ze die allemaal droppen op de redactie van d' Ieteren Magazine...
Grtz
Yow de boys
Tja, Is logisch wanneer het wat minder gaat dat er volk aan de deur komt staan, trouwens VW moeten wat sneller auto's bouwen in het algemeen. (waardoor er wel nog wat volk op straat zal moeten afvloeien)
Nu ik ben wel blij dat je zo enthousiast bent over de Fox .
Vergeet trouwens mijn post in de IS topic te lezen!
Las in de laatste Knack dat Volkswagen serieus verlies aan het maken is op de productie van de Fox. Doen ze al es de moeite weer mee te gaan spelen in de Volks-klasse, gaan ze verlies maken...
Grtz
Heeft niet veel te maken met de verkoop, want die valt mee. Het is eerder de verhouding Braziliaanse munt-Euro die hen parten speelt.
Hou jullie vast aan jullie bretellen, het wordt nog leuk. Las op Autoweek.nl:
"Tot slot zal in maart in Argentinië de productie starten van de stationwagenversie van de Fox." Dit geeft mij pas het hierboven door Frankie beschreven gevoel
Las tevens dat Seat wat volk aan de deur gaat zetten door de tegenvallende resultaten. Miscchien kunnen ze die allemaal droppen op de redactie van d' Ieteren Magazine...
Grtz
Seat zou beter een budget bak op de markt gooien zoals de Arosa in plaats van de vloeiende Spanjaarden uit te hangen. Niet dat we wagens mis zijn.
Las in de laatste Knack dat Volkswagen serieus verlies aan het maken is op de productie van de Fox. Doen ze al es de moeite weer mee te gaan spelen in de Volks-klasse, gaan ze verlies maken...
Grtz
Owww, best dat Rana mij nog doet herinneren dat deze post bestaat. Nu de Fox is veruit de best verkopende wagen in zijn klasse in EU, in Duitsland (6000 per maand) tot voor kort kon men de vraag niet bijhouden... Nu dit gewoon als achergrond.
Ik zal het aan de hand van een logische redenering uitleggen:
Polo Fox kost(e) evenveel als de Fox, die niet in Duitsland wordt geproduceerd wordt en waarop Vw €**** winst (4cijfers) op maakt(e). Wat moet dat dan zijn wanneer men de Fox goedkoper produceert als de Polo Fox...
De boot en afhandeling kost €*** (3cijfers). Dan houdt men nog €**** over.
Ik heb genoeg economische kennis om te begrijpen wat men in Knack schrijft hoor . 't Probleem is dat men bij VW een inschattingsfoutje gemaakt heeft bij het plannen van de productiegrootte in verhouding tot de afzetmarkt en de eventuele daling in waarde van de munteenheid waar de wagen geproduceerd wordt ten opzichte van de munteeheid van de plek waar de wagen geëxporteerd wordt. Voor verdere verduidelijking...Koop de Knack
Owww, best dat Rana mij nog doet herinneren dat deze post bestaat. Nu de Fox is veruit de best verkopende wagen in zijn klasse in EU, Natuurlijk ik kan verkeerd zijn ...
Was de Yaris niet de best verkochte wagen in die klasse?
Schreeuw ik hier al een hele tijd, een merk moet bij z'n core-business blijven.
Idd. Als je ziet dat Seat de Lupo toch een eigen sportief gezicht kon geven, is het kammer dat ze zich nu te goed voelen om een klein budget wagentje te maken. Net nu die dingen het zo goed doen.
Idd. Als je ziet dat Seat de Lupo toch een eigen sportief gezicht kon geven, is het kammer dat ze zich nu te goed voelen om een klein budget wagentje te maken. Net nu die dingen het zo goed doen.
Net daarom dat ik bejubelde dat VW weer de moeite wou doen een wagen voor het volk te ontwikkelen. Iets dat niet te veel centen kost maar kwalitatief een goed product is. Zaken als Phaeton en Touareg maken en verkopen is best lekker maar je trouwe klanten verdwijnen wanneer je niet meer gaat innoveren in je core. Bij hen dus VOLKS-wagens. Leuk dat het bakkie blijkt te verkopen, al zie ik ze hier bitter weinig in verhouding met andere merken, de oude Yarissen (die de fakkel van Benjamin nu overgeeft aan de Aygo), de twingo's, de Ka's enzoverder.
Net daarom dat ik bejubelde dat VW weer de moeite wou doen een wagen voor het volk te ontwikkelen. Iets dat niet te veel centen kost maar kwalitatief een goed product is. Zaken als Phaeton en Touareg maken en verkopen is best lekker maar je trouwe klanten verdwijnen wanneer je niet meer gaat innoveren in je core. Bij hen dus VOLKS-wagens. Leuk dat het bakkie blijkt te verkopen, al zie ik ze hier bitter weinig in verhouding met andere merken, de oude Yarissen (die de fakkel van Benjamin nu overgeeft aan de Aygo), de twingo's, de Ka's enzoverder.
Ik heb genoeg economische kennis om te begrijpen wat men in Knack schrijft hoor . 't Probleem is dat men bij VW een inschattingsfoutje gemaakt heeft bij het plannen van de productiegrootte in verhouding tot de afzetmarkt en de eventuele daling in waarde van de munteenheid waar de wagen geproduceerd wordt ten opzichte van de munteeheid van de plek waar de wagen geëxporteerd wordt. Voor verdere verduidelijking...Koop de Knack
Comment