Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vorig weekend de Passat van mijn vader eens deftig onder handen genomen.. het interieur was ver een zandbak en de velgen meer tefal dan aluminium.
'k Ben fier op het resultaat
Vorig weekend de Passat van mijn vader eens deftig onder handen genomen.. het interieur was ver een zandbak en de velgen meer tefal dan aluminium.
'k Ben fier op het resultaat
De Golf IV en Passat B5 waren ten tijde van hun lancering de concurrentie echt een nieuwe referentie, ze hadden beide een erg grote invloed op hun klasse.
Die Passat is ondertussen ook al een decennium oud:
Mooier dan z'n facelift, en mooier dan 't nieuw model. En steengoed met de TDI 110
Er is een optionele bumper die je in koetswerkkleur kan bestellen, echt heel knap. Zou bij mij, als het budget het toelaat, onmiddellijk besteld worden.
Vraagje voor de VW-kenners: De rabbitvelgen (golf IV), hebben die een bepaalde officiële naam? Maakt het wat makkelijker om een setje 2e hands te zoeken.
Vraagje voor de VW-kenners: De rabbitvelgen (golf IV), hebben die een bepaalde officiële naam? Maakt het wat makkelijker om een setje 2e hands te zoeken.
Was je een jaartje eerder geweest, had ik hier nog een stel liggen. Heb vorig jaar namelijk mijn Rabbit-velgen vervangen door RS4-velgen.
Was je een jaartje eerder geweest, had ik hier nog een stel liggen. Heb vorig jaar namelijk mijn Rabbit-velgen vervangen door RS4-velgen.
Ach ja, ik vind er ooit nog wel. Die RS4-velgen zijn ook echt wel knap.
Weet enkel niet goed of ik voor 16" of 17" ga gaan. Indien ik voor 16" ga dan twijfel ik niet en ga voor Rabbit-velgen. Ik wil zeker niet gaan verlagen, maar heb eigenlijk geen idee voor welke maat van velg ik dan best ga...
Comment