Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En wat een kar

Comment

• gisteren 2 passats cc en 2 scirocco's gezien, jammer genoeg geen foto

Comment

• Gisteren op de dreamdays van Coox Rekem geweest. Had geen reservatie of niets gemaakt (wist van niets, maar toen ik er langs reed leek het me wel leuk ) en mocht een uur later al meerijden in een Golf GTI DSG.
        Wel een behoorlijke air dat ze daar hebben...sjezus. En die kerels van d'ieteren zijn zowaar nog enkele graden erger
        Enfin, papiertje invullen, pas afgeven en .... lap waarom kijkt 'ie nu zo naar mijn pas, iets mis met mijn foto?
        "u weet dat u niet zelf mag rijden onder de 21?"
        Kut. Nee, dat wist ik dus niet.
        Enfin, ritje op de passagierszetel dan maar

De kerel die reed was in tegenstelling tot de andere niet zo'n hautaine zak en was behoorlijk sympathiek zelfs!

En de GTI zelf....tja, altijd al een realiseerbare droom voor me geweest, zo'n zalig karretje

Had ook wel eens willen (mee)rijden in een Phaeton, T-reg V10, R32 en Eos V6, maarja, can't have it all

Comment

• @Reynaerde: enig idee wie die mensen waren? (van D'Ieteren en de piloten?)

Comment

• Geen idee
            Er stonden wel 2 GT3's op de parking, een 996 en een 997, vermoedelijk van enkele van hun

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              Geen idee
              Er stonden wel 2 GT3's op de parking, een 996 en een 997, vermoedelijk van enkele van hun
              Die 997 weet ik wie, de 996 niet.

Comment

• 997 had nog een Y plaat!
                996 had GT3 velgen met anthraciet hart en gepolierd lipje denk ik

Comment

• Comment

• Comment

• 3,2 miljoen Belgische frankskes

En nie lang daarna wordt de Golf IV R32 uitgebracht met exact dezelfde specs.

Maar toch, het word een collectors item.
                      Vette radio trouwens ook, bovenaan aan de dakhemel
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                        Gisteren op de dreamdays van Coox Rekem geweest. Had geen reservatie of niets gemaakt (wist van niets, maar toen ik er langs reed leek het me wel leuk ) en mocht een uur later al meerijden in een Golf GTI DSG.
                        Wel een behoorlijke air dat ze daar hebben...sjezus. En die kerels van d'ieteren zijn zowaar nog enkele graden erger
                        Enfin, papiertje invullen, pas afgeven en .... lap waarom kijkt 'ie nu zo naar mijn pas, iets mis met mijn foto?
                        "u weet dat u niet zelf mag rijden onder de 21?"
                        Kut. Nee, dat wist ik dus niet.
                        Enfin, ritje op de passagierszetel dan maar

De kerel die reed was in tegenstelling tot de andere niet zo'n hautaine zak en was behoorlijk sympathiek zelfs!

En de GTI zelf....tja, altijd al een realiseerbare droom voor me geweest, zo'n zalig karretje

Had ook wel eens willen (mee)rijden in een Phaeton, T-reg V10, R32 en Eos V6, maarja, can't have it all
                        Lol, ik moest 23 zijn ( word ik in november...)
                        had mn verhaal gepost in de topic: testrit voor de boeg?

Comment

• Vandaag in Leuven mijn eerste Passat CC gespot, was een zwart exemplaar met donkerbruin leder. Echt heel knappe verschijning die mag gezien worden!

Comment

• Comment

• Comment

• vettte golfkes

veele beter dan men tdike

Comment

• Vet :o

Comment

• 1800 gl automaat met leder

Comment

• 2 mooie exemplaren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

He's got my wheels
                                        Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                                        Audi S3 '02 sold => topic
                                        Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                                        Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• T'schijnt dat er in Kuurne op de brugsebaan, de nieuwe golf VI staat. Iemand al gezien?

Comment

Working...
                                          X