Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bestaat er eigenlijk een mogelijkheid om een iPod Classic 80 GB aan te sluiten op de fabrieksradio van een Polo uit 2006 (zo eentje als Cedrick er heeft) ? En dan bedoel ik niet alleen via Aux maar zo een systeem als bij BMW? Het type radio is RNS... (... = onbekend dus ) met 4 luidsprekers. Er is er ook eentje beschikbaar met 8. En wat mag dat dan kosten?
Ik ben van plan zo iets te laten installeren want met 55 gb aan muziek, zou het toch wel handig zijn
Bestaat er eigenlijk een mogelijkheid om een iPod Classic 80 GB aan te sluiten op de fabrieksradio van een Polo uit 2006 (zo eentje als Cedrick er heeft) ? En dan bedoel ik niet alleen via Aux maar zo een systeem als bij BMW? Het type radio is RNS... (... = onbekend dus ) met 4 luidsprekers. Er is er ook eentje beschikbaar met 8. En wat mag dat dan kosten?
Ik ben van plan zo iets te laten installeren want met 55 gb aan muziek, zou het toch wel handig zijn
Edit: Anyone? Op de E-shop vind ik niks.
Echt niemand? Op internet vind ik alleen maar zo een Dension-systeem maar dat ziet er nogal cheap uit
allookes, is er iemand die aan een prijslijst/catalogus kan geraken van een passat uit 2006?
vooral om te weten wat er toen wel/niet in de comfortline zat en wat nu juist een "pack gps met kleurenscherm" inhield ...
just curious
Comment