Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoewel tuning absoluut niet mijn ding is, toch gefeliciteerd met uw project!
Dit is tenminste eens een deftige, met smaak omgebouwde Golf IV.
Wat beter dan die mannen, met hun golfkes die denken: 'Lexuslookalikes er vanachter in, mottige sportvelgen er onder en stevig boenkboenk, en af is mijn kar...'
Tijdens de spelen bij het wielrennen reden er ook Passat's mee voor de officials. Ik heb daar echt een half uur naar zitten zien omda'k wist dat er iets ni mee klopte, maar ik kon niet meteen zeggen wat. Op een bepaald moment komt de achterkant van die passat in beeld en blijkt het een 3B passat te zijn met de grille van een 3C. 'k vond het nog wel sjiek
Ik denk dat m'n moeder in Shanghai wel gek zou worden, ooit failliet gegaan en toen heeft ze een santana van iemand gekregen aangezien we niks meer hadden.
Shit man, ik kan dus echt niks maken uit dat Chinees Das gewoon onverstaanbaar voor mij... Verder vind ik zo'n Chinese Passat verre van lelijk, al geef mij toch maar onze huidige!
Comment