Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mcs clubman

Comment

• Zalige foto's!

Hoewel tuning absoluut niet mijn ding is, toch gefeliciteerd met uw project!
      Dit is tenminste eens een deftige, met smaak omgebouwde Golf IV.

Wat beter dan die mannen, met hun golfkes die denken: 'Lexuslookalikes er vanachter in, mottige sportvelgen er onder en stevig boenkboenk, en af is mijn kar...'

Volkswagen -Das Auto, my friend!

Ciao,

Switcher

Comment

• Wat Chinese VW's

Geen kopies ofzo, worden in samenwerking met VW gemaakt. Ik vermoed zelfde design maar meer crappy materialen ofzo, en minder veiligheid

Comment

• De santana...meeste taxi's in Shanghai zijn santana's, in Beijing vooral jetta's

Flikken-passat

Comment

• Zalig.

Tijdens de spelen bij het wielrennen reden er ook Passat's mee voor de officials. Ik heb daar echt een half uur naar zitten zien omda'k wist dat er iets ni mee klopte, maar ik kon niet meteen zeggen wat. Op een bepaald moment komt de achterkant van die passat in beeld en blijkt het een 3B passat te zijn met de grille van een 3C. 'k vond het nog wel sjiek

Edit: linkske gevonden: http://www.passatchina.com/
            Last edited by ; 05/09/2008, 17:46.

Comment

• Ik denk dat m'n moeder in Shanghai wel gek zou worden, ooit failliet gegaan en toen heeft ze een santana van iemand gekregen aangezien we niks meer hadden.

Vloeken dat ze daar op doet, nog steeds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Flikken-passat

Lijkt wat op een pré-FL Audi A6 achteraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk Berichten
                  Edit: linkske gevonden: http://www.passatchina.com/
                  Shit man, ik kan dus echt niks maken uit dat Chinees Das gewoon onverstaanbaar voor mij... Verder vind ik zo'n Chinese Passat verre van lelijk, al geef mij toch maar onze huidige!

Ciao,

Switcher

Comment

• Gewoon een Passat.

Comment

• Still

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• In de Golf V is er een stand voor de lichten zodat deze automatisch aan en uit gaan afhankelijk van de lichtintensiteit.

Mijn vraag is nu of je de knop om de lichten te ontsteken altijd in deze stand mag laten staan of het beter is om ze volledig uit te zetten?

Comment

• er zit een w8 op gas op dit forum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Wat Chinese VW's

Geen kopies ofzo, worden in samenwerking met VW gemaakt. Ik vermoed zelfde design maar meer crappy materialen ofzo, en minder veiligheid

Dat lijkt me een VW gol.
                            Is ook verkrijgbaar in Iran wordt vanuit Brazilie ingevoerd.

Comment

• Iemand al enig idee wanneer er een zwaardere versie (r32) van de nieuwe golf of sirocco zal verschijnen??
                              Last edited by GinoV; 09/09/2008, 23:36.
                              Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                er zit een w8 op gas op dit forum
                                Wie
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Vet zo'n W8, maar die motor presteert niet echt goed naar het schijnt (weinig koppel).
                                  Spijtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                    Dat lijkt me een VW gol.
                                    Is ook verkrijgbaar in Iran wordt vanuit Brazilie ingevoerd.
                                    Nee nee, dit IS VW Gol.

Ciao,

Switcher

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Vet zo'n W8, maar die motor presteert niet echt goed naar het schijnt (weinig koppel).
                                      Spijtig.
                                      That's wy they've invented a 5.0 V10 TDI, my dear!

@ Spillies: I love the choice of your parents

Ciao,

Switcher

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Switcher Bekijk Berichten
                                        Nee nee, dit IS VW Gol.

Ciao,

Switcher
                                        Ok ok, dat dacht ik al.

Tchau,

Nemo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Switcher Bekijk Berichten
                                          That's wy they've invented a 5.0 V10 TDI, my dear!

@ Spillies: I love the choice of your parents

Ciao,

Switcher
                                          Sinds wanneer is er een W8 verkrijgbaar in de Touareg ?

Tchau,

Jos

Comment

Working...
                                          X