Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenNet een mail gekregen dat de nieuwe Golf en Scirocco het komend week-end worden voorgesteld bij de dealers. En dus weet ik weer waarheen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
Nice die R32...heb je er een filmpie van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenOp de achtergrond ne GTI met R design
Nice die R32...heb je er een filmpie van?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenMooie foto's!
Spijtig van de k*twimpers op die grijze GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenWeet niet of je hier iets te koop mag aanbieden, zoniet, mag dit gewist worden en mijn excuses!
Maar lig hier met een Golf III uitlaat, het laatste stuk, in goeie staat van een 2.0 16v. Iemand soms intresse?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenMaak best een topic aan in het daarvoor voorziene forumgedeelte (kijk eens goed ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mega Mindy Bekijk BerichtenIk weet een Volkswagen Polo uit 1997 staan, 110000 km op de teller, 5-deurs, 1400 benzine met 44kw (59pk). Kleur is wit.
Iemand enig idee wat zwakke punten aan deze wagentjes zijn? Zijn ze betrouwbaar? Ervaringen?
Wat zou een goede prijs zijn voor deze auto?
Edit: Zo een dus. Foto's zijn niet van de betreffende wagen.
Comment
-
Ik zou supergraag eens met een Scirocco gaan testrijden (gewoon uit nieuwsgierigheid) maar ze zullen mij als 18-jarige niet snel de sleutels overhandigen zeker? En als je naar het testcentrum in Kortenberg gaat, krijg je dan een begeleider mee? Zo niet, kan ik misschien eens vragen of m'n vader een afspraak maakt, en dat ik er dan ook eens even kan mee rijden, tijdens de testrit.
Comment
Comment