Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die Hollandse GII VR6 was eerst groen als ik mij niet vergis (kom nu even niet op z'n nickname).
Op dit moment zijn er al minimum 3 Belgische Golf II Vr6'en zo ver als ik weet: De ex van Workz (gekeurd als alleenstaand geval op het moment dat de Golf nog geen oldtimer was, stond dus op gewone nummerplaten), een witte bij iemand van Kult Wolvertem (waren eerst nog van plan een turbo erop te zetten) en dan nog ergens een Waal die verschillende prachtige projecten heeft lopen.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Die Hollandse GII VR6 was eerst groen als ik mij niet vergis (kom nu even niet op z'n nickname).
Op dit moment zijn er al minimum 3 Belgische Golf II Vr6'en zo ver als ik weet: De ex van Workz (gekeurd als alleenstaand geval op het moment dat de Golf nog geen oldtimer was, stond dus op gewone nummerplaten), een witte bij iemand van Kult Wolvertem (waren eerst nog van plan een turbo erop te zetten) en dan nog ergens een Waal die verschillende prachtige projecten heeft lopen.
momenteel is er iemand op mk2 forum ook bezig aan ene
toffe projecten natuurlijk, maar voor het budget zou ik mij gwn nen corrado VR6 kopen
2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Dat is een feit, en dan hebt ge ook ineens de 2.9.
Grootste nadeel van een Golf II met VR6 is dat het bijna sowieso op oldtimerplaten moet zijn, Workz heeft het indertijd klaargekregen toen hij werd ingevoerd vanuit Duitsland (of Oostenrijk, ik begin oud te worden) maar al de rest rijdt illegaal rond.
VR6'jes klinken Herinner mij nog dat er eentje achter ons stond (de ex van lowflyer op Cleaned) aan de rode lichten. Lichten op groen en wij vertrekken, VR6 laat gat en vertrekt dan vollebak==>
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Als ik mij niet vergis was het 3,2 miljoen Befkes.
Radiobediening in het dak
En er heeft er eentje heel lang te koop gestaan op Cleaned (meer dan een jaar irc) en iets later ook hier op het forum, helaas moet ge een echte liefhebber vinden daarvoor...
Er staat ene te koop bij Garage Phlips te Oostende, voor een grote 20000euro.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Er staat ene te koop bij Garage Phlips te Oostende, voor een grote 20000euro.
23.500, koopje Allez...sort of...voor de echte liefhebber die ipv een goedkopere R32 een RSI wilt owv exclusiviteit...niet veel mensen dus waarschijnlijk
Ondertussen mijn luiheid overwonnen en gezocht wie hier (en op cleaned) z'n RSI verkocht, was dus Swans. Vraagprijs was eerst 35.000 maar zelfs aan 25.000 geraakte hij hem niet kwijt...
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
23.500, koopje Allez...sort of...voor de echte liefhebber die ipv een goedkopere R32 een RSI wilt owv exclusiviteit...niet veel mensen dus waarschijnlijk
Ondertussen mijn luiheid overwonnen en gezocht wie hier (en op cleaned) z'n RSI verkocht, was dus Swans. Vraagprijs was eerst 35.000 maar zelfs aan 25.000 geraakte hij hem niet kwijt...
ze hebben een reputatie van niets echt swerelds snelste te zijn en er zijn ook handling issues dacht ik.
enfin:
verder fotos posten
G60, Rallye, GTI 16v
2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment