Dat moet peren
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDat moet peren2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenSyncro met G-lader ofzo?
dit is een vw scirocco met de motor achterin
EN
voorin
2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Die Hollandse GII VR6 was eerst groen als ik mij niet vergis (kom nu even niet op z'n nickname).
Op dit moment zijn er al minimum 3 Belgische Golf II Vr6'en zo ver als ik weet: De ex van Workz (gekeurd als alleenstaand geval op het moment dat de Golf nog geen oldtimer was, stond dus op gewone nummerplaten), een witte bij iemand van Kult Wolvertem (waren eerst nog van plan een turbo erop te zetten) en dan nog ergens een Waal die verschillende prachtige projecten heeft lopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDie Hollandse GII VR6 was eerst groen als ik mij niet vergis (kom nu even niet op z'n nickname).
Op dit moment zijn er al minimum 3 Belgische Golf II Vr6'en zo ver als ik weet: De ex van Workz (gekeurd als alleenstaand geval op het moment dat de Golf nog geen oldtimer was, stond dus op gewone nummerplaten), een witte bij iemand van Kult Wolvertem (waren eerst nog van plan een turbo erop te zetten) en dan nog ergens een Waal die verschillende prachtige projecten heeft lopen.
toffe projecten natuurlijk, maar voor het budget zou ik mij gwn nen corrado VR6 kopen2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Dat is een feit, en dan hebt ge ook ineens de 2.9.
Grootste nadeel van een Golf II met VR6 is dat het bijna sowieso op oldtimerplaten moet zijn, Workz heeft het indertijd klaargekregen toen hij werd ingevoerd vanuit Duitsland (of Oostenrijk, ik begin oud te worden) maar al de rest rijdt illegaal rond.
VR6'jes klinken Herinner mij nog dat er eentje achter ons stond (de ex van lowflyer op Cleaned) aan de rode lichten. Lichten op groen en wij vertrekken, VR6 laat gat en vertrekt dan vollebak==>
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenAls ik mij niet vergis was het 3,2 miljoen Befkes.
Radiobediening in het dak
En er heeft er eentje heel lang te koop gestaan op Cleaned (meer dan een jaar irc) en iets later ook hier op het forum, helaas moet ge een echte liefhebber vinden daarvoor...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHoe dik
4WD?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk BerichtenEr staat ene te koop bij Garage Phlips te Oostende, voor een grote 20000euro.
Ondertussen mijn luiheid overwonnen en gezocht wie hier (en op cleaned) z'n RSI verkocht, was dus Swans. Vraagprijs was eerst 35.000 maar zelfs aan 25.000 geraakte hij hem niet kwijt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten23.500, koopje Allez...sort of...voor de echte liefhebber die ipv een goedkopere R32 een RSI wilt owv exclusiviteit...niet veel mensen dus waarschijnlijk
Ondertussen mijn luiheid overwonnen en gezocht wie hier (en op cleaned) z'n RSI verkocht, was dus Swans. Vraagprijs was eerst 35.000 maar zelfs aan 25.000 geraakte hij hem niet kwijt...
enfin:
verder fotos posten
G60, Rallye, GTI 16v2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Te zien aan de kleurencombo, de Rallye van Mr. Proper? De 2 anderen herken ik niet direct, tenzij het de 16v van R-styling is.
Edith zegt dat de 16v van R-styling al bijna een jaar verkocht is...
Onze garagist heeft nog een rode Rallye staan om op te knappen, maar hij blijft in een hoekje staan tot hij 25j is geworden. Heerlijk zicht
@RSI: Dat het niet de snelste is wist ik, handling heb ik geen idee. Eigenlijk toch een geschifte nieuwprijs, dik 75.000€Last edited by quadrifoglio; 14/01/2010, 01:00.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenTe zien aan de kleurencombo, de Rallye van Mr. Proper? De 2 anderen herken ik niet direct, tenzij het de 16v van R-styling is.
Edith zegt dat de 16v van R-styling al bijna een jaar verkocht is...
Onze garagist heeft nog een rode Rallye staan om op te knappen, maar hij blijft in een hoekje staan tot hij 25j is geworden. Heerlijk zicht
@RSI: Dat het niet de snelste is wist ik, handling heb ik geen idee. Eigenlijk toch een geschifte nieuwprijs, dik 75.000€
tzeldzaamste golfje 2 van heel den hoop2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
Comment