Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
    Weet er iemand onder welke modellen de volgende velg geleverd werd? En weet er iemand hoe de velgen heten?

http://www.2dehands.be/auto-onderdel...lgen&start=147
    Een kennis van me heeft deze op zijn passat Highway. De naam weet ik echter niet...

Comment

• 19" Omanyt

Comment

• Bijzonder mooie Golf V:

sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kapie Bekijk Berichten
          Een kennis van me heeft deze op zijn passat Highway. De naam weet ik echter niet...
          Thx!!!

Comment

• weet er iemand of de schakellepels achter 't stuur van een DSG altijd te bedienen zijn
            of
            werken ze enkel als DSG (versnellings) pook in manuele schakelstand staat ?

Comment

• nog eens foto's tegengekomen van de W12 roadster

Comment

• nu ik die foto's zie heeft een Spyker hier toch wel wat trekken van

Comment

• Ik zie er naast gelijkenissen met Spyker ook lijnen in die gemeenschappelijk zijn met de Veyro, met name alles voor de vooruit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikSpeed Bekijk Berichten
                    weet er iemand of de schakellepels achter 't stuur van een DSG altijd te bedienen zijn
                    of
                    werken ze enkel als DSG (versnellings) pook in manuele schakelstand staat ?
                    Lijkt me maar logisch dat ze enkel werken in de manuele stand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                      Ik zie er naast gelijkenissen met Spyker ook lijnen in die gemeenschappelijk zijn met de Veyro, met name alles voor de vooruit.
                      Ik zie er gelijkenissen in met die hypercar van Maserati, MC12? Sorry ben de naam vergeten...

Comment

• Nu je het zegt, heeft idd ook wat trekjes gemeen met de MC12

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          Nu je het zegt, heeft idd ook wat trekjes gemeen met de MC12
                          Dezelfde snoet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                            Lijkt me maar logisch dat ze enkel werken in de manuele stand?
                            'k ben testrit gaan doen
                            & ze werken altijd (op elk ogenblik)
                            in welke stand de pook ook staat :-)

toch bedankt voor je antwoorden
                            ;-)

Comment

• ons ovaaltje

Comment

• Al twee dagen een rode Golf Country hier op de parking die nog heel mooi in orde staat, enkel jammer van de hypermoderne velgen die er onder zitten. (ik denk dat het type Exxor noemt of zoiets)
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikSpeed Bekijk Berichten
                                  'k ben testrit gaan doen
                                  & ze werken altijd (op elk ogenblik)
                                  in welke stand de pook ook staat :-)

toch bedankt voor je antwoorden
                                  ;-)
                                  Moh echt? Das ook raar :-) Waarmee heb je gereden?

Comment

• I just thought this might interest a few people.
                                    Take one Mk2 Golf 1.3, add some fabricating and the engine from an S2 and see what happens.
                                    That's a seriously nice sound from that engine!

His full build thread is on the S2 forum. He's a pretty skilled guy!

Comment

• Comment

• Comment

• Juist nog een proper Golf MK VI zien staan op BBS Le Mans.... blijft voor mij toch de mooiste combo

Comment

Working...
                                          X