Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Vanaf volgend jaar zullen een aantal modellen van autofabrikant Volkswagen standaard uitgerust zijn met een usb-poort. In tegenstelling tot de ontwikkeling van Mazda zal deze usb-poort niet gebruikt kunnen worden voor het starten van de wagen, maar enkel verbonden zijn met de geluidsinstallatie van de wagen en is het dus de bedoeling een usb-stick vol mp3-bestanden in te pluggen, zodat deze bestanden via de autoradio afgespeeld kunnen worden. Het systeem zal in eerste instantie vanaf december als vervanging voor de cd-speler aangeboden worden in de Golf, Golf Plus en Touran. Voor een usb-aansluiting in andere Volkswagen-modellen zal men nog geduld moeten uitoefenen tot 2006. Het systeem kan zes verschillende mappen weergeven als cd een tot en met zes op de radioconsole. Voor de iPod zijn er overigens enkele aparte voorzieningen. Onder de centrale armsteun kan er namelijk een aansluiting voor Apple-systemen geplaatst worden. Zowel de Apple-aansluiting als de universele usb-koppeling zijn verkrijgbaar vanaf 195 euro.
Comment
-
@ Herbert Houverplein, Leuven
Hij had de "gewone" zetels zoals de GTI.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007@ Herbert Houverplein, Leuven
Hij had de "gewone" zetels zoals de GTI.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasIemand enig idee hoe't systeem van een autosleutel ineenzit ? Daarmee bedoel ik :
werken die sleutels (met centrale vergrendeling) met één of andere ingebouwde code ? If so : kan die code veranderd worden ?
't Zit nl zo : een kennis van me heeft een VW Beetle 1.9 TDI gekocht van een garagist (die blijkbaar niet 100% op de graat was), en de garagist kon slechts één sleutel geven omdat de andere zogezegd 'kwijt' was. Uiteindelijk heeft hij hen een extra sleutel gegeven (eerst aangevraagd bij D'Ieteren), maar daar kan enkel de deuren mee ontgrendeld worden, starten lukt niet.
Aangezien ze het zaakje niet helemaal vertrouwen, vragen ze zich af of't niet mogelijk is een andere sleutel aan te vragen of een andere code in te stellen in de huidige sleutel (+ ontvanger in de wagen).
Of is dat reine onzin ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ZondaBij Volkswagen blijven ze verbazen. (alléé mij toch). Met ge moet zien met wat ze nu afkomen...
I LIKE IT
Volkswagen met GX3 concept in LATekst Henny HemmesVolkswagen heeft zojuist op de Los Angeles auto show de GX3 onthuld. Dat is een kruising tussen een sportwagen en een motorfiets en gaat hoogstwaarschijnlijk in productie.
Peugeot deed ’t eerder en VW doet het na: een bijzonder concept van een sportwagen met drie wielen ten tonele voeren. De GX3 werd onthuld door de baas van Volkswagen, Wolfgang Bernhard. Hij had in zijn tijd bij DaimlerChrysler de taak op zich genomen om de ‘verschrikkelijke’ Tomahawk, de motorfiets met Vipermotor het toneel op te rijden. In Los Angeles had hij vandaag na het presenteren van de Golf GTI en de Eos een eenvoudiger klusje met de driewielige GX3 de showvloer oprijden. Dit concept heeft maar 125 pk en dat lijkt weinig, maar de 1,6-liter VW-motor hoeft slechts een gewicht van 570 kg in beweging te brengen en dat doet hij in 5,7 seconden (tot 100 km/h ). De gewicht/pk verhouding is dan ook 4,56 kg/pk. Het brandstofverbruik is met 5,2 l/100 km mooi laag.
De GX3 is ontworpen in samenwerking met het in 2005 opgericht Moonraker team van ingenieurs en VW’s nieuwe ontwerpstudio in Santa Monica, Californië en als er genoeg positieve reacties zijn, gaat hij in productie voor de Californische markt. VW’s Amerikaanse baas Adrian Hallmark schat de kans 90 procent. Een extra verkoopargument is dat met de GX3 gebruik kan worden gemaakt van de carpoolbaan, ook al zit er maar één persoon in. Dat komt omdat hij door zijn drie wielen zal worden aangemerkt als motorfiets.
Volkswagen spreekt al van een prijsindicatie voor de driezitter van $ 17.000 (zo’n 14.750 euro).
Comment
-
@ de sassefras
Het lijkt mij raar indien die garagist nog een sleutel bij hem zou liggen hebben
(alhoewel je niets mag uitsluiten).
Ik vermoed dat als men een nieuwe code wil voor de transponder dat men dit kan laten herprogrameren of vervangen (met behoud van dezelfde sloten).
Mischien best eens bij een dealer binnenstappen en info (+ prijsbestek,ik denk dat dit een duur grapje is) vragen.
groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LöweIn 't zwart is de R32 inderdaad echt lekker!
Alleen spijtig van die centrale uitlaten...
Ik begrijp niet dat ze dat zo gearrangeerd hebben.
Maar voor de rest, best knappe kar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram SNope, optie van €586,89. Donkerdere tint is verkrijgbaar, mits betaling van €36,59.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2Jammer dat de Passat geen RDW heeft, anders stond hij met stip op nummer 1 als er eens een opvolger zou moeten komen voor de 318d. Dit interieur vind ik gewoonweg schitterend :
Als mijn wagen het nog een paar jaar uithoudt, koop ik zo'n passat tweedehands highline uitvoering.
Comment
Comment