Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
IMG_1565.jpgIMG_1587.jpgIMG_1566.jpgIMG_1569.jpgIMG_1585.jpgM'n nieuwe auto moést ik er gewoon opgooien omdat het een uniek exemplaar in Beligë is. Ik had een nieuwe BMW520d uit 2012, maar die auto zei me eigenlijk niks: te weinig karakter en 13 in een dozijn... Dus bestelde ik iets met wat meer karakter. Het werd deze Volkswagen CC full option: elke denkbare optie zit erop (nappaleder, hout, dsg, lane assist & side assist, Active Cruise Control, Dynaudiosysteem, R line met 19", Dynamic Chassis Control, KEYLESS acces,...). Bovendien belde ik na m'n bestelling met de invoerder om mijn beklag te doen dat ik enkel een 140pk 2.0tdi kon bestellen, terwijl er in Duitsland veel meer mogelijk is. Resultaat: volgende dag het bericht dat er voor mij een 177pk versie met 4Motion ingevoerd kan worden. Echt een uniek geval dus . Auto rijdt SUPER en de afstelling en engineering van de auto verbaast me elke dag: je houdt je hart immers wat vast als je van een nieuwe 5-reeks komt (mensen verklaarden mij ook gek voor de overstap...), maar VW moet bijna nergens opdoen. Die "bijna" komt door de RNS510-navigatie, die niet bepaald modern is. Wat een auto!
[ATTACH=CONFIG]100005[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100009[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100006[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100007[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100008[/ATTACH]M'n nieuwe auto moést ik er gewoon opgooien omdat het een uniek exemplaar in Beligë is. Ik had een nieuwe BMW520d uit 2012, maar die auto zei me eigenlijk niks: te weinig karakter en 13 in een dozijn... Dus bestelde ik iets met wat meer karakter. Het werd deze Volkswagen CC full option: elke denkbare optie zit erop (nappaleder, hout, dsg, lane assist & side assist, Active Cruise Control, Dynaudiosysteem, R line met 19", Dynamic Chassis Control, KEYLESS acces,...). Bovendien belde ik na m'n bestelling met de invoerder om mijn beklag te doen dat ik enkel een 140pk 2.0tdi kon bestellen, terwijl er in Duitsland veel meer mogelijk is. Resultaat: volgende dag het bericht dat er voor mij een 177pk versie met 4Motion ingevoerd kan worden. Echt een uniek geval dus . Auto rijdt SUPER en de afstelling en engineering van de auto verbaast me elke dag: je houdt je hart immers wat vast als je van een nieuwe 5-reeks komt (mensen verklaarden mij ook gek voor de overstap...), maar VW moet bijna nergens opdoen. Die "bijna" komt door de RNS510-navigatie, die niet bepaald modern is. Wat een auto!
Amai knappe CC! Zo zou ik hem ook wel willen en waar vinde da nog, dat de dealer speciaal voor u een uitzondering maakt
Comment