Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kupplung und Fahrwerk von SACHS. ✔ Kupplungslieferant in der WRC, DTM, F1 uvm. Technologiepartner von BMW, Porsche, Toyota, VW Motorsport. - Hier günstig kaufen!
Kupplung und Fahrwerk von SACHS. ✔ Kupplungslieferant in der WRC, DTM, F1 uvm. Technologiepartner von BMW, Porsche, Toyota, VW Motorsport. - Hier günstig kaufen!
Een 2.0 TDI uit de Golf 6 heeft een 110pk en een 140pk versie, iemand die weet of die identiek hetzelfde zijn qua opbouw? Of zitten er verschillen op?
Heb dat onlangs ook eens nagevraagd en er zouden wel een paar verschillen opzitten waarvan de turbo het enige is wat ik mij kan herinneren.
Zal die mail eens zoeken.
Sent from here
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Volkswagen houdt de twaalfcilinder springlevend. Tijdens de 36ste editie van het International Vienna Motor Symposium stelde het autoconcern een fonkelnieuwe 6.0 W12 TSI met twee turbo’s voor, bedoeld voor de meest luxe auto’s in het leveringsprogramma waaronder de op stapel staande Bentley Bentayga.
Volkswagen houdt de twaalfcilinder springlevend. Tijdens de 36ste editie van het International Vienna Motor Symposium stelde het autoconcern een fonkelnieuwe 6.0 W12 TSI met twee turbo’s voor, bedoeld voor de meest luxe auto’s in het leveringsprogramma waaronder de op stapel staande Bentley Bentayga.
Comment