Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• 180pk versie...
      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• 2004 touareg 3.2 v6 van een vriendin...op zich niet zo speciaal

maar wel als je bedenkt dat ze 11 jaargeleden hun alfa 156 benzine hadden weggedaan owv het verbruik

355000 km aan 16 liter dure nl benzine per 100km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

2004 touareg 3.2 v6 van een vriendin...op zich niet zo speciaal

maar wel als je bedenkt dat ze 11 jaargeleden hun alfa 156 benzine hadden weggedaan owv het verbruik

355000 km aan 16 liter dure nl benzine per 100km
          Is dat dan dezelfde motor uit de golf R32?
          Dan is die 16 nog niet veel.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• klopt, die motor...klinkt wel heel mooi, aloewel er volgens mij een fit in de uitlaat zit ondertussen
            zij weet ook niet hoeveel ze verbruikt...ze weet typisch alleen: ik tank voor zoveel, om de zoveel dagen

Comment

• Heb probleem met mijn golf3 tdi van 1995 wil niet meer Starten en lampje van voorgloeien blijft branden en als ik hem dan al gestart krijg durft die stil vallen iemand idee wat dit kan zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Filip82 Bekijk Berichten
                Heb probleem met mijn golf3 tdi van 1995 wil niet meer Starten en lampje van voorgloeien blijft branden en als ik hem dan al gestart krijg durft die stil vallen iemand idee wat dit kan zijn ?
                Zet deze vraag in het techniek topic (die staat hier een beetje verkeerd), daar heb je meer kans op een antwoord.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• gloeikaars(en) kapot
                  Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                  Audi S3 '02 sold => topic
                  Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                  Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Comment

• leuk :

Comment

• Enkele mooie VW's gisteren op Cars 'n' Coffee in Denderhoutem:

Comment

• mooi busje

Comment

• Comment

• Scott McClure’s VW UP: http://www.keepitclean.uk.com/scott-mcclures-up-video

Comment

• G7.jpg
                                Last edited by ; 01/10/2015, 18:18.

Comment

• Next generation Golf VIII design.

Comment

• Lijkt eerder de lijn te hebben van een Scirocco.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Heeft ook wel wat weg van de up! bij het achterraam. ;0

Comment

• voor de geïnteresseerden, de nieuwe navigatiekaarten zijn er voor de VAG systemen:

ik heb mijn pakket al gedl, ga het morgen installeren.
                                        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          spijtig dat de eigenaar een zak eerste klas is. Het is een welgekende in het vw milieu en heeft familiale verbanden bij een niet nader genoemde tuner in die buurt. Maar helaas voor geen haar te vertrouwen en enkel op geld uit.
                                          2015 BMW S1000R
                                          2010 Renault Clio RS Cup
                                          1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Working...
                                          X