Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
toch maar kleine kortingen bij de dealers tijdens het salon. Heb gekeken voor een nieuwe VW Polo voor mijn vrouw (1.9 TDI, edition). Enkel interessant pakket in Edition voor 400 euro (1000 euro profijt), dan nog een extra korting van 5%. Sorry dit zijn GEEN saloncondities, als je vergelijkt met andere merken. Heb in juni 2002 mijn Bora variant besteld en hier ook interessante packs en meer dan 5% korting! Voor mij ongeloofwaardige promotie op radio, pers en tv. Heb al bij verschillende vw-dealers geweest en overal hetzelfde. Hoeveel korting kunne jullie zoal bedingen, en hebben jullie tips hoe dit aan te pakken?
toch maar kleine kortingen bij de dealers tijdens het salon. Heb gekeken voor een nieuwe VW Polo voor mijn vrouw (1.9 TDI, edition). Enkel interessant pakket in Edition voor 400 euro (1000 euro profijt), dan nog een extra korting van 5%. Sorry dit zijn GEEN saloncondities, als je vergelijkt met andere merken. Heb in juni 2002 mijn Bora variant besteld en hier ook interessante packs en meer dan 5% korting! Voor mij ongeloofwaardige promotie op radio, pers en tv. Heb al bij verschillende vw-dealers geweest en overal hetzelfde. Hoeveel korting kunne jullie zoal bedingen, en hebben jullie tips hoe dit aan te pakken?
Al klant en nog maar 5% korting, tjesus met wat zijn we bezig. 8% zou je moeten krijgen incl. deze module. Hoe bedingen? Moeilijke vraag omdat 30% van de vw-dealers boeren zijn en absoluut geen gevoel hebben waardoor ze zeker niet zullen toegeven. Van welke streek ben je ?
Al klant en nog maar 5% korting, tjesus met wat zijn we bezig. 8% zou je moeten krijgen incl. deze module. Hoe bedingen? Moeilijke vraag omdat 30% van de vw-dealers boeren zijn en absoluut geen gevoel hebben waardoor ze zeker niet zullen toegeven. Van welke streek ben je ?
Ben jij Blue Proppeler, de eeuwige VW-liefhebber of ben je iemand die z'n paswoord gestolen heeft?
Uit het Gentse.
Ze proberen de mensen ook serieus bij hun foef te pakken. Heb prijslijsten liggen van september, en eind november waren er nieuwe prijzen (dus deel van de korting gaat ook nog in het niets door recente prijsstijging). Ik ben heel tevreden van VW qua auto maar hun prijzenpolitiek is asociaal.
Volgens mij is die reclame met die man die de verkoper uitlacht correcter dan die waarin ze hem een applaus geven
Inderdaad Tommie, zo kwam het bij mij ook over! Waarom maken de mensen eigenlijk zo zot om tijdens het salon een auto te kopen? Altijd het beste om alles te laten bezinken voordat je een contract tekent, want zonder dat je het beseft hebben ze je bij je pietje. Je denkt dat je een goede deal gedaan hebt en eens je thuis bent voel je je in 't zak gezet. (en zit de verkoper in zijn bureau te lachen)
Inderdaad Tommie, zo kwam het bij mij ook over! Waarom maken de mensen eigenlijk zo zot om tijdens het salon een auto te kopen? Altijd het beste om alles te laten bezinken voordat je een contract tekent, want zonder dat je het beseft hebben ze je bij je pietje. Je denkt dat je een goede deal gedaan hebt en eens je thuis bent voel je je in 't zak gezet. (en zit de verkoper in zijn bureau te lachen)
Ben jij Blue Proppeler, de eeuwige VW-liefhebber of ben je iemand die z'n paswoord gestolen heeft?
Euh ik ben de enige echte BP kerel, de eeuwige maar niet ONvoorwaardelijke vw-"liefhebber" Nu ik weet dat er ivm het dealernetwerk heel wat "problemen" in België kent die ik zeker niet zal verdoezelen want ik heb echt al verhalen/feiten gehoord waarvan ik ziek wordt en de Dealer in kwestie vaak ook ... achteraf
Ik ben nu niet volledig mee met de situatie maar uiteindelijk ben ik het hier nu niet mee eens met dat laatste. Januari zal voor 90% vd klanten de maand zijn om een intersante deal (1Ã 2% te winnen) te doen. (en eventueel nog bij bepaalde dealers een uitloper)
Uit het Gentse.
Ze proberen de mensen ook serieus bij hun foef te pakken. Heb prijslijsten liggen van september, en eind november waren er nieuwe prijzen (dus deel van de korting gaat ook nog in het niets door recente prijsstijging). Ik ben heel tevreden van VW qua auto maar hun prijzenpolitiek is asociaal.
Prijzenpolitiek van D'Ieteren mag je niet doortrekken, ik heb het altijd vergeleken met federaal België. Er is een "oppermacht" met daaronder allemaal gewesten. Waarvan jammer genoeg er een paar het vern**ken. Nu ik stuur je nog een pm inzake een eventuele intersante dealer
Een week voor het salon vroeg ik bij mijn dealer naar de salonvoorwaarden voor een golf of jetta 2,0tdi sportline, zij gaven 6% en een extra korting van 250,00€ en dan eventueel nog een aktie ivm navigatie (cd-rom en met dvd los of in een pack ).
Donderdag liet ik op het salon een offerte voor een jetta maken en daar kreeg ik enkel 5,5% (zonder eventueel aan te dringen naar meer)
Comment