Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
[QUOTE=Phaeno]Oorspronkelijk geplaatst door StefanusHey, we komen overeen ex-Blue Propeller, dat was namelijk ook mijn eerste reactie toen ik vernam dat je je eigenlijk beter voorgedaan had dan je was. Maar dit terzijde, back to VW.
quote]
Nogmaals een poging om mij te provoceren. Man dit wordt echt wel grappig.
Jij bent fan van VW, leuk voor jou, je hebt er ongetwijfeld veel plezier mee.
Ik vind die bakken teveel geld kosten voor wat ze bieden, ziezo, ik leef ook.
Comment
-
[quote=Stefanus]Oorspronkelijk geplaatst door Phaeno
Ik provoceer niemand, nogmaals: ik zit hier om een gaatje in m'n weinig vrije tijd op te vullen, wat op te steken over wat er in de Autowereld gebeurt, andere ervaringen lezen en mijn ervaringen delen. Jij zei int begin dat je bij VW werkt en rechtstreekse lijn hebt WOB, nu ben je plots student. Be who you are, dat maakt het makkelijk. Ik vul mijn dagen ook 'maar' met plannetjes tekenen, planningen en facturen maken, so what
Comment
-
[QUOTE=Phaeno]Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
Ooit zal ik de situatie nog eens uitleggen maar je bent er nog niet klaar voor , lees anders het staatsblad in mei eens.
Jij of je pappie gaat VW overnemen?
Comment
-
[quote=Stefanus]Oorspronkelijk geplaatst door Phaeno
De kans bestaat dat ik er meer van begrijp dan jijzelf, maar daar wil ik niet eens over beginnen discussiëren.
Jij of je pappie gaat VW overnemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
Stop met zeveren en ik weet het je te zeggen waar je moet zoeken want ik denk/weet dat je analytische gave niet al te fameus is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusHet eerste onderhoud van jouw nieuwe Golf IV ook, als jouw dealer werkelijk zo dom is als phaeno beweerd
Als jij het zo druk hebt, wat doe je hier doen om de haverklap. Ik bedoel je kan eventjes piepen om het uur maar om de minuut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PhaenoJe verdaait weer mijn woorden.
Als jij het zo druk hebt, wat doe je hier doen om de haverklap. Ik bedoel je kan eventjes piepen om het uur maar om de minuut.
En ik vul mijn enige vrije dag in de week toch zelf op? Wanneer jij 's zondags de koffie ruikt in je bedje sta ik vaak al te meten op één of andere werf hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TigraHet al dan niet uitkomen van de Golf V Variant gaat een spannend moment zijn hier op het forum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusJijzelf beweerde dat 60% van de Dealers dom of slecht geïnformeerd is, niet ik, onder deze 60% valt blijkbaar Tigra's hartedief.
En ik vul mijn enige vrije dag in de week toch zelf op? Wanneer jij 's zondags de koffie ruikt in je bedje sta ik vaak al te meten op één of andere werf hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PhaenoDat de Golf (Jetta) variant al dan niet voor 2007 wordt verwacht kan mij gestolen worden.
De simpele vraag was, wanneer komt de V-variant uit, Tigra's boy beweerde van niet, jij van wel... Ik vind het ook erg je altijd te moeten wijzen op je woorden, ik herhaal nog ff de kern van de zaak:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus2. De VW-dealer van Tigra lult wat uit z'n nek en bedriegt bijgevolg z'n klanten door onvolledige informatie te verstrekken?
Oorspronkelijk geplaatst door Phaeno2) 60% van de vw dealers zijn slecht geinformeerd of gewoonweg dom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusWaar zijn we mee bezig...straks maar es vragen om wat te dweilen.
De simpele vraag was, wanneer komt de V-variant uit, Tigra's boy beweerde van niet, jij van wel... Of Tigra's boy al dan niet een vakkenner is maakt me geen zak uit, ik moet er m'n wagen niet laten om zeep helpen.
Comment
Comment