Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bon, mag ik jullie - hopelijk - volwassen personen vriendelijk vragen op een volwassen manier verder te discussiëren?

Stefanus heeft zich de laatste tijd mooi en waarschijnlijk zeer trots opgewerkt als aanvechter van het merk uit WOB, en maakt daar blijkbaar een erezaak van. Phaeno op zijn beurt laat dit niet aan zijn hart komen en op een actie komt een reactie. Blijkbaar wordt ook de toon van zijn reacties heviger naarmate de reacties van Stefanus regelmatiger terugkomen. Uiteraard snap je wel dat de toon en reacties van beiden op een gegeven moment beginnen te vervelen.

Niet - vriendelijk kan uiteraard ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
      Bon, mag ik jullie - hopelijk - volwassen personen vriendelijk vragen op een volwassen manier verder te discussiëren?

Stefanus heeft zich de laatste tijd mooi en waarschijnlijk zeer trots opgewerkt als aanvechter van het merk uit WOB, en maakt daar blijkbaar een erezaak van. Phaeno op zijn beurt laat dit niet aan zijn hart komen en op een actie komt een reactie. Blijkbaar wordt ook de toon van zijn reacties heviger naarmate de reacties van Stefanus regelmatiger terugkomen. Uiteraard snap je wel dat de toon en reacties van beiden op een gegeven moment beginnen te vervelen.

Net als andere mensen verdedig ik mijn principes, waar ik volgens mij vaak een punt haal. Mijn reacties komen vanzelfsprekend vaker terug, aangezien ik steeds op uiterst beleefde wijze en met respect voor mijn mede-forummers, steeds een antwoord kan bieden op de gestelde zaken. Wat mij betreft kan het dus gerust op volwassen manier verder verlopen, ik denk zelfs dat velen onze pittige woordenwisselingen graag es doornemen

grtz - Stef

Comment

Bon, mag ik jullie - hopelijk - volwassen personen vriendelijk vragen op een volwassen manier verder te discussiëren?

Sorry, liet mij even gaan. Is nochtans niet mijn gewente om op dat niveau te beginnen. Ik zal mijn post editten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
          Net als andere mensen verdedig ik mijn principes, waar ik volgens mij vaak een punt haal. Mijn reacties komen vanzelfsprekend vaker terug, aangezien ik steeds op uiterst beleefde wijze en met respect voor mijn mede-forummers, steeds een antwoord kan bieden op de gestelde zaken. Wat mij betreft kan het dus gerust op volwassen manier verder verlopen, ik denk zelfs dat velen onze pittige woordenwisselingen graag es doornemen

grtz - Stef
          Excuseer mij als ik persoonlijk vind dat dit nogal erover is...
          Last edited by ; 01/02/2006, 16:49.

Comment

grtz - Stef
            Ah, mooi.

Deze uiterst pittige woordenwisselingen hebben - zo lijkt me - ook soms de verborgen doelstellingen reacties uit te lokken waarop dan daar weer ingespeeld kan worden. Eventjes terzijde lijkt me dat niet altijd even politiek correct. Tot dusver mijn inbreng in deze discussie. ik hoop uiteraard dat ik me niet verder moet mengen.

Maar ik ben al blij dat - uiteraard met instemming van Phaeno / BP - jullie volwassen gaan discussiëren en dat geschimp achterwege laten.

Edit: Typfoutje
            Last edited by Roughneck; 01/02/2006, 16:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phaeno
              Excuseer mij als ik persoonlijk vind dat dit nogal erover is...
              Hij beseft het wel.

Comment

• Omdat ik nog aan het wachten ben op m'n nieuw Golfke moet ik het voorlopig stellen met het kijken naar foto's van een identiek exemplaar

KLIK

Comment

• FMG:

Fast Moving Golf

Comment

Ah, mooi.

Deze uiterst pittige woordenwisselingen hebben - zo lijkt me - ook soms de verborgen doelstellingen reacties uit te lokken waarop dan daar weer ingespeed kan worden. Eventjes terzijde lijkt me dat niet altijd even politiek correct.
                    Ik ontken niet dat mijn zinsconstructies soms op dergelijke wijze opgebouwd worden dat ik met 99% kans kan zeggen dat er reactie zal komen.

MAAR dient vermeld te worden dat alles wat ik in deze zinnen vermeld feiten zijn, met vermelding van bron of een gekwootte uitspraak van een mede-forummer, niets wordt dus uit de duim gezogen of zijn doorgedreven eigen meningen. Feiten kunnen zowel positief als negatief zijn voor een bepaald merk/ een bepaalde persoon of groep. Maar ik vermeld ze gewoon beiden, is het leukst en eerlijkst, en wekt het meeste reacties op, dé bedoeling van fora.

Maar er werd acte genomen van je opmerkingen

Comment

• @ Tigra, hem zo bekeken leek mij je keuze voor zwart een goede keuze te zijn. Het speciale blauw was ook nog gegaan denk ik

Comment

@ Tigra, hem zo bekeken leek mij je keuze voor zwart een goede keuze te zijn. Het speciale blauw was ook nog gegaan denk ik
                        Ik heb voor de aankoop beide kleuren naast elkaar gezien... vond dat blauw niet zo mooi.
                        Komt mss ook omdat het voor de aankoop al 100% zeker geen blauwe mocht zijn

Comment

• Comment

• Comment

• Die laatste is prachtig

Wanneer komt de Golf V Variant trouwens uit?
                              nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                                Wanneer komt de Golf V Variant trouwens uit?
                                Dat moet je aan Phaeno vragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                                  Dat moet je aan Phaeno vragen
                                  als 't me al moest interesseren, geef ik de voorkeur aan een duidelijk antwoord, en informeer ik me wel elders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                                    Netjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                                      als 't me al moest interesseren, geef ik de voorkeur aan een duidelijk antwoord, en informeer ik me wel elders.
                                      En ik die dacht dat Nl je natale taal was Wie heeft een concrete datum?
                                      Last edited by ; 01/02/2006, 19:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phaeno
                                        En ik die dacht dat Nl je natale taal was
                                        Niet om te provoceren, maar Roughneck had duidelijk gevraagd op een volwassen manier discussies te voeren, taalfouten zijn weinig VW-gerelateerd

Comment

Niet om te provoceren, maar Roughneck had duidelijk gevraagd op een volwassen manier discussies te voeren, taalfouten zijn weinig VW-gerelateerd
                                          Ik heb een gevoel dat jij dit argument met plezier meermaals zal gebruiken. Trouwens volgens mijn opinie is dat een degelijk antwoord dat hetzelfde karakter heeft als die van de heer FL.

Comment

Working...
                                          X