Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
PS: Ik negeer je antwoorden tot je je uitlaat over jonge snotters met een vers roos papiertje met een foto van hun puistenkop en teveel paarden in hun koekblik.
Ik geloof dat minimum 50% van de lengte vd auto of van het interieur bagageruimte moet zijn en afgescheiden moet zijn door een (vaste) wand. Bij een Caddy met achterbank zal dat volgens dus niet het geval zijn
Ik ben niet mee (eigenlijk al de hele dag), wrm de achterbank uit de caddy halen? Er staat er toch gene in?
Als ie komt, dan komt ie stante pede in m'n garage ! Geen twijfel
Zwarte kleur, donkere ramen. grrr
Ik heb al gehoord dat ie zou komen, maar dan met redelijk vette motoren
Nein, mijn garage eerst. Met een lekkere tip. mazoutstoof erin. Volgens de laatste berichten van Mei zou hij afgevoerd zijn in "zijn huidige vorm" (k*tformuliering). Ik veronderstel dat we hem niet zien, we zullen zien in september.
Trouwens NB(C) zou stoppen eind 2008 . Wss zonder gevolg
Hoh weer wat bij geleerd ... niet. Ik heb wss een post gemist ofwel ben ik blint geworden. Wrm een Caddy Life als een je Cady LV wilt (met een achterbak).
Hoh weer wat bij geleerd ... niet. Ik heb wss een post gemist ofwel ben ik blint geworden. Wrm een Caddy Life als een je Cady LV wilt (met een achterbak).
Misschien kan ie aan een interessante prijs een occasie-caddy-life kopen?
Evenveel als voor een Moslim een autofinancieringsformule vinden !
tenzij in de kleine lettertjes staat dat 'ie 't ding niet mag opblazen.
een lichte vracht met 5 zitplaatsen is een crewcab. moeilijk? nee, zelfs niet voor jou.
een Caddy is uiteraard te pietluttig om nog een laadruimte met een lengte van 50 % van de wielbasis over te houden, dus zal 't ongetwijfeld niet kunnen.
Comment