Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat daar 900 mensen werken?
Dat daar elke dag gemiddeld 5700 mensen een bezoek komen brengen?
Dat daar elke dag gemiddeld 500 (!) nieuwe auto's aan hun eigenaar uitgeleverd worden?
Dat daar 900 mensen werken?
Dat daar elke dag gemiddeld 5700 mensen een bezoek komen brengen?
Dat daar elke dag gemiddeld 500 (!) nieuwe auto's aan hun eigenaar uitgeleverd worden?
Open ik de CC van Volkswagen, wil ik 'n Touaregje configueren ... en wat zien we? De 3.2 V6 is uit het gamma geschrapt, en blijkbaar is er een gloednieuwe 3.6 V6 FSI met 280pk beschikbaar ...
Bij de diesels de 2.5 R5 TDI van 163pk, bij de benzinemotoren is dat dus die blijkbaar nieuwe 3.6 V6 van 280pk.
Ik vermoed dat dat dus de nieuwste versie van de VR6 is, en nièt een uitgeboorde versie van de 3.2 V6 FSI die we nu onder andere in de Audi A6 vinden. M.a.w. zou het deze motor zijn die gebruikt zou worden in de Golf R36.
Open ik de CC van Volkswagen, wil ik 'n Touaregje configueren ... en wat zien we? De 3.2 V6 is uit het gamma geschrapt, en blijkbaar is er een gloednieuwe 3.6 V6 FSI met 280pk beschikbaar ...
Iemand meer info? Persbericht?
Yep, wordt samen met de King Kong campagne voorgesteld, persbericht was toch al vanop Iaa 2005. Was hetzelfde bericht als met de V10 die verdwijnt als ik het goed voor heb.
Yep, wordt samen met de King Kong campagne voorgesteld, persbericht was toch al vanop Iaa 2005. Was hetzelfde bericht als met de V10 die verdwijnt als ik het goed voor heb.
Euh, V10 die verdwijnt? Nog niks van gemerkt hoor ...
Trouwens, waarom in godsnaam op de IAA, waar de R32 met 3.2 VR6 werd voorgesteld, een persbericht de wereld insturen waarin staat dat notabene de Touareg de nieuwe VR6 krijgt, en nièt de R32 (R36 dan)...
De 2.5 R5 TDI blijft me verwonderen... op een negatieve manier! :o
Gisteren een klant bij ons met een Touareg met zo'n motor en hij reed juist weg toen ik uitstapte. Maar man wat klinkt zo'n auto toch ongelooflijk slecht, lelijk, grillig, ouderwets...
Ik vraag me eigenlijk af uit welk tijdperk die motor stamt? Zo'n lelijke dieselsound hoor je toch nergens meer?
Gisteren een klant bij ons met een Touareg met zo'n motor en hij reed juist weg toen ik uitstapte. Maar man wat klinkt zo'n auto toch ongelooflijk slecht, lelijk, grillig, ouderwets...
Ik vraag me eigenlijk af uit welk tijdperk die motor stamt? Zo'n lelijke dieselsound hoor je toch nergens meer?
idd als ik aant leren ben hoor ik die touareg altijd al van aan het begin van de straat aankomen idd een lelijk geluid!
Hoezo, V10 verdwijnt ??? Wat is dat voor stomme zet, een derde van de Touaregs die ik zie is een V10 !
Yep, de 4.2 TDI van de Audi komt erin met 330Pk... omdat de V10 onmogelijk de milieunorm Euro 4 haalt , dus vanaf 2007 geen V10 TDI meer. Bij vw vinden ze het zelf heel spijtig maar het lukt gewoon niet
Klopt, het geluid is echt niet om jaloers op te zijn, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt op alle andere vlakken.
Opel zat deze week reklame te maken voor een Opel Astra, iets met paardenkracht, en dan staat er onderaan een vermelding van een turbodiesel Astra met 80pk ...
Een vriend van ons heeft er enen gekocht. Zen enige negatieve comment is dat em verschrikkelijk "zuipt".
Idd een dikke 12L vanwege de ongepaste automaat maar dit probleem wordt tegen september 2006 verholpen waardoor het verbruik naar 10L zal gebracht worden...
Comment