Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosvelddat hangt er van af of ik die dag m'n kinderen heb of niet. ik zeul die jochies niet mee naar iets waar ze zelf geen bal aan hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PhaenoMocht je gaan, zeker eens passeren langs onze stand, je zal deze wel herkennen . Of durf je jezelf niet "outen"?
2. ik kom al jaren niet meer op meetings, beurzen en andere vlaamse kermissen. ik zou niet weten waarom ik nu plots naar mofrika zou bollen om een duitse pensenkermis te aanschouwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld1. weet ik veel welk standje jij daar gaat tonen
2. ik kom al jaren niet meer op meetings, beurzen en andere vlaamse kermissen. ik zou niet weten waarom ik nu plots naar mofrika zou bollen om een duitse pensenkermis te aanschouwen.
2) Kan er eigenlijk inkomen...mocht ik jou zijn zou ik dat ook niet meer doen/durven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phaeno1) Flauwste grap ooit.
2) Kan er eigenlijk inkomen...mocht ik jou zijn zou ik dat ook niet meer doen/durven.
2. waarom zou ik dat niet meer durven? geef me eens 1 gefundeerde reden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld1. ik kan me voorstellen dat jouw standje de moeite niet is, dat klopt.
2. waarom zou ik dat niet meer durven? geef me eens 1 gefundeerde reden...
2) Jij bent zo'n beetje een anonieme mysterie man, en die twee deugen te samen niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phaeno1) Zou ik niet durven zeggen, anders zouden wij niet erkend en gefinanciert worden door bepaalde personen/organisaties/bedrijven.
2) Jij bent zo'n beetje een anonieme mysterie man, en die twee deugen te samen niet.
2. iedereen die mij moet kennen, kent me goed genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld1. organisaties ten behoeve van mentaal gehandicapten worden ook gesubsidieerd. what's your point?
2. iedereen die mij moet kennen, kent me goed genoeg.
2) Daar ben ik nog niet zo zeker van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phaeno1) Zou ik niet durven zeggen, anders zouden wij niet erkend en gefinanciert worden door bepaalde personen/organisaties/bedrijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phaeno1) , daar ging ik nooit opgekomen hebben. Nuja, laat maar zitten.
2) Daar ben ik nog niet zo zeker van.
2. 't is niet omdat ik ondertussen al 5 jaar of langer niet meer op die al dan niet behoorlijk georganiseerde manifestaties kom, dat ik in m'n zetel blijf zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld1. omdat je 't zelf voorstelt, ga ik er niet verder op in.
2. 't is niet omdat ik ondertussen al 5 jaar of langer niet meer op die al dan niet behoorlijk georganiseerde manifestaties kom, dat ik in m'n zetel blijf zitten.
Comment
Comment