Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
kennis van me heeft een golf spring edition besteld. 1.9 tdi 105pk, xenon, parkeerhulp achteraan (voor de vriendin) als extra opties. Is standaard in feite al goed uitgerust: metaalkleur, alu velgen 16', klimaatregeling, gekoeld handschoenkastje, boordcomputer, color module, stuurwiel, schakrlpookmof in leder met een oranje boordsel. over de zetels: exclusieve lichtgrijze zetelbekleding met oranje boordsel dus iets anders dan die duitse 'goal' edition.
Lijkt me inderdaad een vrij complete versie enkel dat oranje in dat interieur heb ik zo wat mijn twijfels over. Die goal versie is in ieder geval niet wauw op de foto.
Weet er iemand of het mogelijk is om bij een Golf III zonder de kunststof kassen (de verbreding van de GT-versies), deze er later op te plaatsen? En hoeveel zou zoiets ongeveer kosten?
En heeft een Golf III GTD altijd 110 pk?
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Weet er iemand of het mogelijk is om bij een Golf III zonder de kunststof kassen (de verbreding van de GT-versies), deze er later op te plaatsen? En hoeveel zou zoiets ongeveer kosten?
Moet inderdaad mogelijk zijn... had dat ook graag gehad op onze vorige III
Kosten? Ga eens uw licht opsteken bij tweedehands-onderdelen (VW-recup of zoiets...)
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
En heeft een Golf III GTD altijd 110 pk?
Eeeuh... een GTD heeft altijd 75 pk (standaard)
Jij hebt de GT TDI voor denk ik, niet? Die was er in 90 EN 110 pk
ik had een GTD met 75 pk
dit was gewoon de sportuitvoering van de turbodiesels.
deze hadden de verbredingen, dubbele koplampen en kuipzetels.
Nadien zijn de tdi's uitgekomen en daar had weer dezelfde versie's in. (CL GL en GT)
een GTD met TDI heeft niet meer bestaan. Het is gewoon GT geworden dan
ja eigenlijk wel.
kwas toen 19jaar, en deze bolde toch goed genoeg voor mij.
een top van 160km/u en optrekken ging ook vlotjes. Wel met de nodige roetuitstoot
fuck, very nice ... mss zou ik ze nog aanschaffen als zomervelgen!
zijn best knappe velgen en het voordeel is dat je ze (nog) niet ziet op elke auto in replica vind zoals de gekende audi a8 velg, de rs4/6 style...Ze zijn daarom niet lelijk maar zo'n r32 velg onder een golf is exclusiever.
Comment