Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere
    Alle showrooms zijn open tot 21u!

Idd. Ik ben geweest en vond het best aangenaam. Vriendelijke verkopers, helemaal niet opdringerig.
    Even de EOS vergeleken met de A4 Cabriolet. De A4 is een tikkeltje groter en dan is er natuurlijk nog het verschil in dakconstructie. Ik had er nog niet op gelet dat het dak van de EOS eigenlijk bestaat uit drie ruiten, terwijl de stijlen zelf maar in twee gedeeld zijn.
    De EOS die er stond, was de 2.0 TFSI (147 kw) met sportzetels, leder, CD-lader onder de armsteun, multifunctioneel stuur, skizak, windscherm en nog een paar zaken. De wagen leek me aangenaam te zitten. De materialen ogen degelijk, maar niet echt chique.
    De prijs van het showroommodel draaide rond de 40.000 euro. Voor dat geld heb je ook een A4 Cabrio, maar dan wel met een iets lichtere motor en/of iets minder uitrusting.
    Last edited by Beta; 02/06/2006, 20:08.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Weet er soms iemand waarvoor deze strook dient?

Foto

En wat er onder zit, maw of het te verwijderen is?
      Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Da's toch gewoon een zijschort ? .....

Doel : decoratie, lager ogen van de wagen

Comment

• Ik bedoel hier wel die plastieken (?) strook aan de zijkant, dat zijn geen zijschorten he.

Ik veronderstel dat het ter bescherming is ofzo. Heb jij dat ook P. Stichelb? Dat stoort mij wel want da zit vol met oneffenheden.
          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
            Idd. Ik ben geweest en vond het best aangenaam. Vriendelijke verkopers, helemaal niet opdringerig.
            Even de EOS vergeleken met de A4 Cabriolet. De A4 is een tikkeltje groter en dan is er natuurlijk nog het verschil in dakconstructie. Ik had er nog niet op gelet dat het dak van de EOS eigenlijk bestaat uit drie ruiten, terwijl de stijlen zelf maar in twee gedeeld zijn.
            De EOS die er stond, was de 2.0 TFSI (147 kw) met sportzetels, leder, CD-lader onder de armsteun, multifunctioneel stuur, skizak, windscherm en nog een paar zaken. De wagen leek me aangenaam te zitten. De materialen ogen degelijk, maar niet echt chique.
            De prijs van het showroommodel draaide ronde de 40.000 euro. Voor dat geld heb je ook een A4 Cabrio, maar dan wel met een iets lichtere motor en/of iets minder uitrusting.
            Ik denk dat ik voor die prijs voor een audi A4 cabriolet zou gaan met minder uitrusting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
              Ik denk dat ik voor die prijs voor een audi A4 cabriolet zou gaan met minder uitrusting.

Ik weet het niet. Wss zou ik ook wel voor de A4 gaan, maar het hangt er toch vanaf. Ik zou ze beiden eerst testen en de sportiefste er uit halen.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Vet!

Comment

• Kan het zijn da ik de nieuwe EOS heb gezien in Luxemburg?
                  in het zwart Erg mooi!!
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Enorm vet! Wat voor motor stak er weer in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
                      Kan het zijn da ik de nieuwe EOS heb gezien in Luxemburg?
                      in het zwart Erg mooi!!

Zoals hierboven reeds gezegd, was de officiële voorstelling afgelopen donderdag. Het kan dus idd best dat je er eentje hebt zien rijden.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo
                        Vet!

Is dat zo een beetle RSI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold
                          Is dat zo een beetle RSI
                          jep

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge
                            jep
                            Een idee welke motor daar in zit?

Comment

• 3.2 V6 / 224pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurzey
                                € 106.638
                                dan toch maar liever een golf R32

Comment

€ 106.638
                                  dan toch maar liever een golf R32
                                  is wel de nederlandse prijs hé
                                  daar kosten auto's altijd en serieus stuk meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge
                                    is wel de nederlandse prijs hé
                                    daar kosten auto's altijd en serieus stuk meer
                                    dan nog kost hij hier rond de 70 000 euro wat nog altijd veel is voor zoiets

Comment

dan nog kost hij hier rond de 70 000 euro wat nog altijd veel is voor zoiets
                                      Enorm veel. Geef mij dan maar een 535d Daar zal ik meer auto voor mijn geld krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo
                                        Enorm veel. Geef mij dan maar een 535d Daar zal ik meer auto voor mijn geld krijgen...
                                        ...of een audi A6 4.2 V8! Als je zo een auto koopt zal een diesel geen alternatief zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                                          ...of een audi A6 4.2 V8! Als je zo een auto koopt zal een diesel geen alternatief zijn!
                                          Bij ons wel.

Comment

Working...
                                          X