Thx! Lichten vallen blijkbaar goed mee.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zalige kleur!En die velgen misstaan zeker niet op golf iv variant!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimoEr stond een bericht in de krant over een kerel die een VW touareg V10 had gekocht van D'ieteren en er zijn al 197 onderdelen van vervangen (opgeteld stond de wagen 4 maanden bij de Garage) en D'ieteren wilt de wagen niet terugnemen maar heeft wel de garantie met 1jaar verlengd.
Vind het eigenlijk belachelijk dat D'ieteren niet voor een nieuwe wagen zorgt, zelf zou ik de wagen inleveren en ergens anders een wagen gaan kopen.
De wagen heeft een probleem met de motor en de turbo. In het begin sprong elke week de turbodarm er af en op den duur ging de turbo dan stuk. Inmiddels is ook de motor vervangen na iets meer dan 75000 kilometer en een week nadien is de turbo weer stuk gegaan. Nu rijdt hij al 2 weken terug, moet zowat een record zijn voor die wagen :-)
Hij is dus door ABT gechipt van de garage uit bij aankoop. Uiteraard werd daar eerst het probleem gezocht maar ook met de originele configuratie stond hij om de haverklap in panne. Het is dus een 1.9 tdi met tiptronic en 140 pk.
Aangezien de motor het voor bekeken hield een dag voor hij naar het zuiden trok heeft hij een nieuwe Sharan als vervanger moeten huren voor die twee weken en die reed zalig, klonk ook helemaal zo ruw niet als de zijne. Hij heeft dus gewoon brute pech met de zijne.
Advies van de garagist, wagen wegdoen voor de garantie verlopen is want hij vreest dat het nooit goed komt met die wagen. 1 probleem hij kan er maar 15 000 euro voor bieden terwijl de nieuwprijs van de wagen 30 000 euro was nog geen 2 jaar geleden!
Tweedehandsprijzen schommelen ergens rond de 17000 a 18000 euro. Dat is dus een zware verliespost.
Wel geen klagen over de garage, die doen steeds hun uiterste best en zitten zelf ook verveeld met het probleem.
Ondertussen wordt er toch maar uitgekeken naar een eventuele opvolger voor als D'ieteren niet met een oplossing komt.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountantWeet er nu eigenlijk iemand wanneer de Touran facelift verwacht wordt? m'n volgende bedrijfswagen wordt er zo ene, en 't zou mooi meegenomen zijn om ineens de ge-faceliftte te hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walterLijkt me toch wel wat heel langzaam, misschien in overladen toestand. Maar in normale omstandigheden zou ik dit compleet belachelijk vinden.
Van 0-80 doet ie in iets van 13sec maar dan van 0-100 in 20...
Lijkt mij toch ook geweldig traag voor een moderne auto... Maar het is dan ook een atmosferische diesel met 75pkBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Golf Mk V R32 V6 By HPA 575 peekaas.
zotjes man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountantWeet er nu eigenlijk iemand wanneer de Touran facelift verwacht wordt? m'n volgende bedrijfswagen wordt er zo ene, en 't zou mooi meegenomen zijn om ineens de ge-faceliftte te hebben
Pas vanaf dan kan je weer een nieuwe laten bestellen, met al die opties die je wil... 7 zetels, VW sound, schuifdak, leder pack....
Ik zit er zelf ook op te wachten. ;-)
Comment
-
idd, afgelopen zaterdag naar de garage geweest en die hadden zelfs nog niet gehoord van de facelift. Dat was de 1e keer dat ik in die garage ben binnengestapt en ook de laatste keer denk ik. Als je zelfs nog niet weet DAT er een aankomt... sorry dan zenne, maar met wat ben je dan wél bezig.
weet er trouwens iemand wat het volgende zou kunnen zijn: als ik m'n stuur vrij ver indraai (parkeren of zo) en ik geef een beetje gas (dus net zoals een slak, maar vlotjes gas geven) dan hoor ik een geklop vooraan. nu begint het zelfs al te klinken als metaal op metaal. vooruit, achteruit, links of rechts, maakt niet uit, gewoon stuur ver indraaien en vlot vertrekken.
scaryThere's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountantidd, afgelopen zaterdag naar de garage geweest en die hadden zelfs nog niet gehoord van de facelift. Dat was de 1e keer dat ik in die garage ben binnengestapt en ook de laatste keer denk ik. Als je zelfs nog niet weet DAT er een aankomt... sorry dan zenne, maar met wat ben je dan wél bezig.
weet er trouwens iemand wat het volgende zou kunnen zijn: als ik m'n stuur vrij ver indraai (parkeren of zo) en ik geef een beetje gas (dus net zoals een slak, maar vlotjes gas geven) dan hoor ik een geklop vooraan. nu begint het zelfs al te klinken als metaal op metaal. vooruit, achteruit, links of rechts, maakt niet uit, gewoon stuur ver indraaien en vlot vertrekken.
scary
Nog eentje die erg tevreden lijkt te zijn over een VW-garage. Binnekort blijven er geen goeie meer over. 'k Herinner me zo'n verhaal over een VW Golf V-variant ook. De ene VW-boer was er zeker van dat er eentje kwam, de andere had amper van een gewone Golf V gehoord. Zielig, hun communicatie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus'k Herinner me zo'n verhaal over een VW Golf V-variant ook. De ene VW-boer was er zeker van dat er eentje kwam, de andere had amper van een gewone Golf V gehoord. Zielig, hun communicatie.
Er ging geen opvolger komen in 2006/2007... ene Phaeno beweerde toch van wel, niet?
Comment
Comment