Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
    Mijne garagist heeft nog altijd gelijk

Er ging geen opvolger komen in 2006/2007... ene Phaeno beweerde toch van wel, niet?
    Pino bleef beweren dat er een opvolger zou komen. Als we hem mochten geloven zou er eentje geweest zijn, een 6-tal maand na kerstmis. Rond juni dus. IK zie hem niet, jij wel?
    Pino wist trouwens erg veel van VW, via z'n rechtstreekse lijn naar Wolfsburg die later niet bleek te bestaan, maar eerder ging over een rechtstreekse lijn vanop z'n schoolbank naar 'd ieteren magazine. 'Ie wist er dus bijna evenveel van als de doorsnee VW-boer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant
      idd, afgelopen zaterdag naar de garage geweest en die hadden zelfs nog niet gehoord van de facelift. Dat was de 1e keer dat ik in die garage ben binnengestapt en ook de laatste keer denk ik. Als je zelfs nog niet weet DAT er een aankomt... sorry dan zenne, maar met wat ben je dan wél bezig.

scary
      In het contact center te Kortenberg bij D'Ieteren, wist de receptie dame ook niet af van de face lift. Zij haalde er dan de productmanager bij die inderdaad mijn verhaal bevestigde. Hij verwacht alle info binnen 1 maand.

BTW,
      ik heb zelf de brief aan de concessiehouders gezien waarin staat dat de bestelling stoppen op 5 september, dan enkel stockwagens en de info van de nieuwe facelift versie komt pas vanaf half october...

MAW zelfs de invoerder heeft niet meer info dan dit... ;-(

Comment

weet er trouwens iemand wat het volgende zou kunnen zijn: als ik m'n stuur vrij ver indraai (parkeren of zo) en ik geef een beetje gas (dus net zoals een slak, maar vlotjes gas geven) dan hoor ik een geklop vooraan. nu begint het zelfs al te klinken als metaal op metaal. vooruit, achteruit, links of rechts, maakt niet uit, gewoon stuur ver indraaien en vlot vertrekken.

scary
        als je iets of wat een technisch gevoel hebt weet je dat als je wielen vrij ver staan ingedraaid en je, zoals je met je eigen woorden zegt : vlotjes vertrekt...er énorme krachten komen op je homokinetische koppelingen die niet tegen die krachten kunnen (logisch ook, want daar zijn ze niet voor ontworpen)

niet doen, want daar komen kosten van...bij elke vooraandrijver
        ten andere, een servo volledig indraaien is ook not done

en dan mogen de mensen zeggen dat het allemaal tegen bestand moet zijn, je krijgt alles kapot bij 'misbruik'

ik weet niet of het geluid van de homokineten komt, en als het niet het geval is dan heb ik niet gereplied

Comment

• ik denk wel dat je mijn 'vlotjes vertrekken' nog wat mis interpreteerd, zo hard vertrek ik niet hoor, 't is gewoon vertrekken eigenlijk, en een servo niet volledig indraaien... wat voor zever is me dat ? ik moet toch in en uit mijn parkeerplaats kunnen draaien zeker.
          nu ja, ik hoop gewoon dat ik sneller m'n nieuwe bedrijfswagen krijg, want voor woon-werkverkeer stoort het me niet, maar als ik binnenkort op skivakantie vertrek met vrouw, hond en mss kind (fingers crossed), dan wil ik wat meer zekerheid voor die 900km
          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

ik denk wel dat je mijn 'vlotjes vertrekken' nog wat mis interpreteerd
            ik beken, daarom ook wat ik op het laatst tipte
            ik dacht ineens aan dat fenomeen (dat kloppen), met vooraangedreven campers een gekende last

Comment

• nu ja, morgenavond passeer ik langs de garage om een afspraak te maken. ze zeiden vorige keer dat ze het gevonden hadden, maar ze hebben me niet gezegd wat het was.
              deze keer vraag ik het wel kmoe toch nieuwe remblokken en een licht voorraan hebben
              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• nvm

1. The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
                  Kijk maar eens naar de specificaties op de VW-site

Van 0-80 doet ie in iets van 13sec maar dan van 0-100 in 20...
                  Lijkt mij toch ook geweldig traag voor een moderne auto... Maar het is dan ook een atmosferische diesel met 75pk
                  Mijn Golf SDI doet 17s naar 100, kan dus wel...

Comment

• Heeft er iemand foto's van de Golf V met die open 18" 5-spaaksvelgen die iets breder worden naar het einde toe?

Dank bij voorbaat.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                    2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

• Bij Subaru zijn ze precies wa boos, die steken die ze tegenwoordig geven op andere merken

Heeft er iemand ervaring met een Golf 4 GTI (1.8T 150)? Is dat goei poeier?
                      Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Ik kan je zeggen dat de 150 1.8T in de TT niet vooruit gaat. M'n MINI is sneller.

Na ketchup is dat een stuk beter natuurlijk !

Maar de 4 GTI 1.8T is die naam niet waardig...

Comment

• Uw mini is sneller dan Skillz zijn GTI?
                          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Nog een videooke.

Audi S3: Video of race against VW Golf GTI and VW Golf R32

GTI wint ofcourse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké
                              Heeft er iemand ervaring met een Golf 4 GTI (1.8T 150)? Is dat goei poeier?

De naam GTI niet echt waardig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister
                                GTI wint ofcourse
                                Met 318pk ben je zelfs in de theorie al gewonnen van 2 exemplaren met 250pk he ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
                                  Met 318pk ben je zelfs in de theorie al gewonnen van 2 exemplaren met 250pk he ...

hehe tja kan ik niet aan doen he, i dont mind

Comment

• Heb jij een Peugeot 2007 GTI besteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                                      Heb jij een Peugeot 2007 GTI besteld?

zijn er die ? ( )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister
                                        zijn er die ? ( )
                                        wie weet... ooit

Comment