Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ah das ni duidelijk? ge beweerd dat ge met ne simple dolf 4 harder door nen op/afrit knalt dan met met ne cooper S? 'k vind da nogal ongeloofwaardig, da scheelt er
ah das ni duidelijk? ge beweerd dat ge met ne simple dolf 4 harder door nen op/afrit knalt dan met met ne cooper S? 'k vind da nogal ongeloofwaardig, da scheelt er
ah das ni duidelijk? ge beweerd dat ge met ne simple dolf 4 harder door nen op/afrit knalt dan met met ne cooper S? 'k vind da nogal ongeloofwaardig, da scheelt er
Je hebt het dus nog niet geprobeerd.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
jammer dat de limiet tot onderstuur bij de cooper s vele malen verder ligt.
ik neem aan dat je dolf dankzij de eibachs een heel stuk snediger is, maar om een s te pakken...
die gast in die cooper s kan gewoon niet rijden.
jammer dat de limiet tot onderstuur bij de cooper s vele malen verder ligt.
ik neem aan dat je dolf dankzij de eibachs een heel stuk snediger is, maar om een s te pakken...
die gast in die cooper s kan gewoon niet rijden.
Ãk reed met beide wagens hè ... de ene week met de Golf, de andere week met de S. Banden zijn ongeveer gelijk qua slijtage, maar ik denk dat die onder de Golf iets breder zijn.
Draaicirkel van de Mini is wel kleiner, aantal stuuromwentelingen is kleiner, en ik ben er zeker van dat in hele korte bochtjes (vb een klein rondpunt) de Mini sneller is.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
jammer dat de limiet tot onderstuur bij de cooper s vele malen verder ligt.
ik neem aan dat je dolf dankzij de eibachs een heel stuk snediger is, maar om een s te pakken...
die gast in die cooper s kan gewoon niet rijden.
Ãk reed met beide wagens hè ... de ene week met de Golf, de andere week met de S. Banden zijn ongeveer gelijk qua slijtage, maar ik denk dat die onder de Golf iets breder zijn.
Draaicirkel van de Mini is wel kleiner, aantal stuuromwentelingen is kleiner, en ik ben er zeker van dat in hele korte bochtjes (vb een klein rondpunt) de Mini sneller is.
Edit: en mijn Golf ligt ook lager tegen de grond (daklijn is toch een stuk lager dan bij de Mini)
jammer dat de limiet tot onderstuur bij de cooper s vele malen verder ligt.
ik neem aan dat je dolf dankzij de eibachs een heel stuk snediger is, maar om een s te pakken...
die gast in die cooper s kan gewoon niet rijden.
Ãk reed met beide wagens hè ... de ene week met de Golf, de andere week met de S. Banden zijn ongeveer gelijk qua slijtage, maar ik denk dat die onder de Golf iets breder zijn.
Draaicirkel van de Mini is wel kleiner, aantal stuuromwentelingen is kleiner, en ik ben er zeker van dat in hele korte bochtjes (vb een klein rondpunt) de Mini sneller is.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ãk reed met beide wagens hè ... de ene week met de Golf, de andere week met de S. Banden zijn ongeveer gelijk qua slijtage, maar ik denk dat die onder de Golf iets breder zijn.
Draaicirkel van de Mini is wel kleiner, aantal stuuromwentelingen is kleiner, en ik ben er zeker van dat in hele korte bochtjes (vb een klein rondpunt) de Mini sneller is.
tuurlijk is de mini sneller, hij zal niet zo rap ondersturen. datzelfde onderstuur dat je kan tegenkomen op op- en afritten
banden doen ook veel, zeker op nat wegdek. maar ik kan niet geloven dat ge der nen cooper s mee afrijdt. of ge zou leda's, koni's of billsteins moeten hebben.
tuurlijk is de mini sneller, hij zal niet zo rap ondersturen. datzelfde onderstuur dat je kan tegenkomen op op- en afritten
banden doen ook veel, zeker op nat wegdek. maar ik kan niet geloven dat ge der nen cooper s mee afrijdt. of ge zou leda's, koni's of billsteins moeten hebben.
Ik zeg niet dat, als je met beide wagens de bocht zou komen aansnijden, hem zou nemen, en er uit wegrijden, dat dit met de VW sneller gaat gebeuren hè !!!
Enkel dat ik in de bocht zelf een hogere snelheid kan aanhouden zonder dat de wagen gaat glijden !
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
tuurlijk is de mini sneller, hij zal niet zo rap ondersturen. datzelfde onderstuur dat je kan tegenkomen op op- en afritten
banden doen ook veel, zeker op nat wegdek. maar ik kan niet geloven dat ge der nen cooper s mee afrijdt. of ge zou leda's, koni's of billsteins moeten hebben.
Ik zeg niet dat, als je met beide wagens de bocht zou komen aansnijden, hem zou nemen, en er uit wegrijden, dat dit met de VW sneller gaat gebeuren hè !!!
Enkel dat ik in de bocht zelf een hogere snelheid kan aanhouden zonder dat de wagen gaat glijden !
dat blijft hetzelfde.
theoretisch, en uiteraard ook practisch zou je met de cooper s een hogere snelheid moeten halen juist doordat ie later gaat glijden.
dat blijft hetzelfde.
theoretisch, en uiteraard ook practisch zou je met de cooper s een hogere snelheid moeten halen juist doordat ie later gaat glijden.
? Hij gaat eerder glijden ... Als ik die bocht aan 75 neem met de CS, begint hij te leunen op de vooras en onderstuurt hij tamelijk zwaar (elektronica grijpt in).
Als ik dezelfde bocht aan 75 neem met mijn wagen, is er duidelijk nog een heel stuk marge over en kan ik hem tot 85-90 erdoor duwen voordat hij begint te ondersturen.
Misschien dat het zonder de rijhulp van de Mini sneller zou kunnen, maar dat probeer ik liever niet op de openbare weg ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
? Hij gaat eerder glijden ... Als ik die bocht aan 75 neem met de CS, begint hij te leunen op de vooras en onderstuurt hij tamelijk zwaar (elektronica grijpt in).
Als ik dezelfde bocht aan 75 neem met mijn wagen, is er duidelijk nog een heel stuk marge over en kan ik hem tot 85-90 erdoor duwen voordat hij begint te ondersturen.
Misschien dat het zonder de rijhulp van de Mini sneller zou kunnen, maar dat probeer ik liever niet op de openbare weg ...
Wellicht niet ... Maar aangezien de elektronica pas ingrijpt wanneer je begint te glijden -hij laat wat wielspin toe- dacht ik dat het niet veel verschil maakte !
Enfin, ik weet wat beide auto's doen en dat is voor mij genoeg ! Als mijn vriendin mee is mag ik toch niet hard door de bocht
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment