Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
allee bon, voor m'n bedrijfswagen is het zowiezo een face lift touran. Als je nu besteld krijg je zelfs gratis een monochrome GPS erbij. Leverbaar vanaf eind december, begin januari..
Een GTD heeft een turbodieselmotor, weliswaar zonder directe injectie.
Optisch zijn er verbredingen van de wielkasten, donkere achterlichten, een apart interieur en velgen en misschien meer wat ik niet weet.
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar naar wat ik van mensen heb gehoord die met dergelijke motor gereden hebben, klaagden ze zelden over betrouwbaarheid.
Het zal er eerder van afhangen hoe de eigenaar met de motor is omgesprongen.
idd
mijn eerste wagen was een GTD.
Dan krijg je sportzetels (die een mooi stofje hebben en zeer goed zitten), dubbele koplampen vooraan, wielkastverbredingen, mistlampen, kofferspoiler en nog een paar prullen.
Is een 1.9 turbodiesel, heeft 75pk, maar ik was er toen heel tevreden van.
topsnelheid van 170km/u
Redelijk betrouwbaar, want ik heb hem nooit gespaard, maar kreeg op het einde wel last van de nokkenas (meerder gevallen van geweten) en join de cullase.
Maar de stoten die ik ermee uitgestoken heb in mijn gedachten, heeft hij zich goed geweerd.
idd
mijn eerste wagen was een GTD.
Dan krijg je sportzetels (die een mooi stofje hebben en zeer goed zitten), dubbele koplampen vooraan, wielkastverbredingen, mistlampen, kofferspoiler en nog een paar prullen.
Is een 1.9 turbodiesel, heeft 75pk, maar ik was er toen heel tevreden van.
topsnelheid van 170km/u
Redelijk betrouwbaar, want ik heb hem nooit gespaard, maar kreeg op het einde wel last van de nokkenas (meerder gevallen van geweten) en join de cullase.
Maar de stoten die ik ermee uitgestoken heb in mijn gedachten, heeft hij zich goed geweerd.
idd
mijn eerste wagen was een GTD.
Dan krijg je sportzetels (die een mooi stofje hebben en zeer goed zitten), dubbele koplampen vooraan, wielkastverbredingen, mistlampen, kofferspoiler en nog een paar prullen.
Is een 1.9 turbodiesel, heeft 75pk, maar ik was er toen heel tevreden van.
topsnelheid van 170km/u
Redelijk betrouwbaar, want ik heb hem nooit gespaard, maar kreeg op het einde wel last van de nokkenas (meerder gevallen van geweten) en join de cullase.
Maar de stoten die ik ermee uitgestoken heb in mijn gedachten, heeft hij zich goed geweerd.
is toch al een keer of twee/drie voorgekomen. En ik heb de wagen nog maar drie weken... In de brusselse tunnels heb ik het wel al meer voorgehad maar daar vergeef ik het hem bij gebrek aan sattelietsignaal. Die sensoren van snelheid en richting werken blijkbaar niet altijd even goed
Interessant om te lezen. Ik wilde net vragen naar ervaringen met dit systeem. Is dit hetzelfde als het het Audi systeem?
Helaas niet Het Audi-systeem is imho 100x beter dan dat van VW. Oa een betere weergave van moeilijke punten (in 3D als ik me niet vergis) en de mogelijkheid om SD-kaartjes te gebruiken voor MP3's af te spelen zijn grote troeven die ik mis op het systeem van VW.
Over de nauwkeurigheid van het Audi-systeem kan ik me niet uitspreken, ik heb het alleen nog maar in de garage in werking gezien.
Hou er ook rekening mee dat mijn Passat van januari 2006 is.
Voor MY07 ziet de GPS er anders uit (hier en daar zilveren ipv zwarte knoppen) en misschien is er ook een de software gesleuteld. Bovendien weet ik niet of het aan mijn auto ligt of het een algemene klacht is.
Vandaar ook mijn vraag
Comment